Chatbox nieuwe updates

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Chatbox nieuwe updates

Bericht door Zwieler » 12 sep 2020, 13:04

Ik heb er maar een chatbox van gemaakt, dan ziet men het hopelijk vlotter. het is het omgekeerde van klikken op de punten in de stand en dat je dan ziet welke sporters dat team heeft in de uitslag in de rechterkolom

We hebben een kleine update weer gedaan gisterenavond. Als je nu in de uitslagen in de rechter kolom op de punten klikt, dan zie je in de stand of die sporter ook bij de andere teams in de stand staat.

Een leuk extra analyse tool voor als je in de top meedraait. Als je onderin staat, kijk je daar toch niet naar ;-)

Hieronder een voorbeeld, ik heb net geklikt op de punten van Ron Meulenkamp en er zijn er 3 in de top 15 die hem ook hebben.

ForumHighLightExampleResultsToRankings.png
ForumHighLightExampleResultsToRankings.png (92.62 KiB) 1490 keer bekeken

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox nieuwe updates

Bericht door Plutonium » 12 sep 2020, 16:14

Dat werkt! Ik heb het geprobeerd met golf. Je moet inderdaad op de punten klikken. Ik klikte eerst op de namen en dacht dat het niet werkt. Even lezen dus.
Dit ga ik regelmatig gebruiken denk ik zo. Nadeel bij golf is dat je alleen de mensen kan zien die tot dan toe punten hebben gehaald.
En als ik de namen van ronde 1 wil checken, dan spingt hij ook automatisch op de scores van dag 1.
Maar het idee is leuk.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Chatbox nieuwe updates

Bericht door Zwieler » 12 sep 2020, 16:31

Plutonium schreef:
12 sep 2020, 16:14
Dat werkt! Ik heb het geprobeerd met golf. Je moet inderdaad op de punten klikken. Ik klikte eerst op de namen en dacht dat het niet werkt. Even lezen dus.
Dit ga ik regelmatig gebruiken denk ik zo. Nadeel bij golf is dat je alleen de mensen kan zien die tot dan toe punten hebben gehaald.
En als ik de namen van ronde 1 wil checken, dan spingt hij ook automatisch op de scores van dag 1.
Maar het idee is leuk.
We hadden de punten ook oranje gemaakt, net als in de stand. We hoopte dat dit herkenbaar zou zijn :lol:

Het is een extraatje, als men echt per sporter dit wil bekijken voor alle teams, dan moeten ze toch naar de Analyse Tool.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox nieuwe updates

Bericht door Plutonium » 12 sep 2020, 20:09

Ik vind het wel een heel handig iets.
Wellicht zou je het zo kunnen maken, dat als je op een naam klikt van een manager/team met de rechtermuisknop, dat je dan zijn/haar team te zien krijgt en als je daarvan iemand aanklikt, dat je dan ziet wat je nu ziet., dus highlights van iedereen die die geselecteerde speler heeft gekozen.
Tevens zou het handig zijn om het aantal namen wat je ziet (15 per pagina) te kunnen vergroten.

Plus wellicht is het ook duidelijker als je de geselecteerde team/speler ook groen maakt,, dus zoals het nu is in de rechter kolom bedoel ik.

Plaats reactie