Zweeler IT updates

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 13 mar 2021, 15:41

Nu doet hij het wel goed.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 13 mar 2021, 16:16

Plutonium schreef:
13 mar 2021, 15:41
Nu doet hij het wel goed.
ja, we zijn er achter dat als we een update doen, die we nu af en toe doen omdat we dingen moeten fixen, dat beter niet doen als PN is afgelopen. Ook al zou dat wel normaal moeten kunnen, kan dat opeens niet meer.

Dus updates weer even later op avond doen, en uitzoeken wat er loos is :-)

Laatste updates:

1 Op mobiel waren er wat problemen met kleinere schermen dat ze de eerste renners niet konden zien, omdat header erover heen ging. Opgelost
2 Bij de Road to Spellen stond geen tickets, en geen prijzenpot vermeldt. Nu wel.
3 Bij Road to stond geen link naar de Road to pagina.
4 Op lobby stonden prijzen van road to niet in de kolom, dat stond op 0. Staat nu goed
5 We hebben bij de team creatie in de linker kolom de game details knop iets duidelijk gemaakt. Best belangrijke knop :D
6 een zooi vertaling geupdate. veel woorden, soms wat zinnen

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 13 mar 2021, 16:19

Vroeger was er bij uitslagen een ververs knop.
Nu zie ik bij zowel golf als biathlon geen uitslagen van de tweede rondes.
Wanneer ik reload doe van de pagina kom ik in het uitslagen hoofdmenu terecht. Nu ben ik bang dat ronde 1 van golf in mijn cache blijft hangen en ik die steeds te zien krijg. Klopt het dat bovengenoemde uitslagen nog niet verwerkt zijn?

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 13 mar 2021, 16:27

Plutonium schreef:
13 mar 2021, 16:19
Vroeger was er bij uitslagen een ververs knop.
Nu zie ik bij zowel golf als biathlon geen uitslagen van de tweede rondes.
Wanneer ik reload doe van de pagina kom ik in het uitslagen hoofdmenu terecht. Nu ben ik bang dat ronde 1 van golf in mijn cache blijft hangen en ik die steeds te zien krijg. Klopt het dat bovengenoemde uitslagen nog niet verwerkt zijn?
als je F5 doet, heb je uiteraard altijd de laatste update. Dus ronde 2 staat er bij mij ook nog. Ik zal de refresh button ook op de to do zetten weer, die is inderdaad spontaan verdwenen. We moeten vooral op mobiel een goede plek vinden, echt veel ruimte is daar niet meer.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door ChefSpijker » 13 mar 2021, 17:28

Biatlon en golf was uur geleden inderdaad nog niet bijgewerkt. We liepen wat achter met dingen omdat de site tijdje onbereikbaar was. Inmiddels wel. Je staat op 1 met golf ;)

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 13 mar 2021, 19:10

Thx, ja gezien.
Plek 1 is waar ik graag sta, kijken of ik dat volhoud, maar wel een mooie uitgangspositie.

Ik mis wel echt het sorteren van de kolommen. Ook bij punten spelers sorteer ik graag op punten/kosten en dergelijke.
Ik betrap me erop dat ik vaak boven de kolommen , tevergeefs klik.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 13 mar 2021, 22:36

En op dit moment werken alle sport icoontjes op mijn pc niet.

op de mobiel wel.

De navigatie tussen toekomstige, lopende en afgelopen spellen is enorm verbeterd. Dat was vroeger vrij omvangrijk. Mooi opgelost.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 13 mar 2021, 23:21

Wat bedoel je met sporticoontjes due niet werken? Als je er op klikt filteren ze niet?

Zit op mobiel dus kan even niet kijken :-)

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 13 mar 2021, 23:22

Plutonium schreef:
13 mar 2021, 19:10
Thx, ja gezien.
Plek 1 is waar ik graag sta, kijken of ik dat volhoud, maar wel een mooie uitgangspositie.

Ik mis wel echt het sorteren van de kolommen. Ook bij punten spelers sorteer ik graag op punten/kosten en dergelijke.
Ik betrap me erop dat ik vaak boven de kolommen , tevergeefs klik.
Staat ergens op to do om die sortering wer terug re krijgen. Ik vond deze zelf ook wel handig. :-)

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Zweeler IT updates

Bericht door ChoufKet » 14 mar 2021, 10:48

We zijn nu enkele dagen verder, het is dus gemakkelijker om mijn indruk te verwoorden.
Wel, zelf ben ik zeer positief. Een aanpassing is nooit zonder risico (een overgrote meerderheid houdt niet van veranderingen).
Op UX niveau vind ik echt dat jullie er op vooruitgegaan zijn. Alles is moderner en vooral intuïtiever, en dit ter ondersteuning van een super product die jullie al hadden.

Hopelijk ben ik niet de vreemde eend in de bijt... :lol:

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 14 mar 2021, 11:00

ChoufKet schreef:
14 mar 2021, 10:48
We zijn nu enkele dagen verder, het is dus gemakkelijker om mijn indruk te verwoorden.
Wel, zelf ben ik zeer positief. Een aanpassing is nooit zonder risico (een overgrote meerderheid houdt niet van veranderingen).
Op UX niveau vind ik echt dat jullie er op vooruitgegaan zijn. Alles is moderner en vooral intuïtiever, en dit ter ondersteuning van een super product die jullie al hadden.

Hopelijk ben ik niet de vreemde eend in de bijt... :lol:
Thanks, maar we zijn nog niet klaar. Er zitten wel wat kleine bugjes in vooral op de verschillende platformen (mobiel, desktop en Ipad) , en we willen nog wat extra dingen toevoegen. Download Csv files bijvoorbeeld. Wat handigere sorteringen, nieuwe subleague module en nieuwe affiliate module.

Daarna nog even de backoffice aanpakken, die komt altijd als laatste. :-)

ALABRAMMIE
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 dec 2019, 10:20

Re: Zweeler IT updates

Bericht door ALABRAMMIE » 14 mar 2021, 11:21

Alles ziet er heel leuk uit! Maar er zijn nog wel paar bugs.
Ik was daarnet ook begonnen aan de aankomende tennistornooien. Ik vind persoonlijk de bracket waar ze dan verder uit komen niet zo duidelijk. (de lijnen zijn niet echt overheersend)
Nuja als ik de enigste ben, maakt het niet veel uit. ;-)

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 14 mar 2021, 13:13

ALABRAMMIE schreef:
14 mar 2021, 11:21
Alles ziet er heel leuk uit! Maar er zijn nog wel paar bugs.
Ik was daarnet ook begonnen aan de aankomende tennistornooien. Ik vind persoonlijk de bracket waar ze dan verder uit komen niet zo duidelijk. (de lijnen zijn niet echt overheersend)
Nuja als ik de enigste ben, maakt het niet veel uit. ;-)
Is dit op mobiel of op desktop?

Bracket op mobiel is uiteraard geen makkie. Grote bracket, klein scherm :-) We moeten nog kijken of we daar een slider systeem in de toekomst voor kunnen verzinnen. Voorlopig moet je het even met dit doen

ALABRAMMIE
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 dec 2019, 10:20

Re: Zweeler IT updates

Bericht door ALABRAMMIE » 15 mar 2021, 08:38

Zwieler schreef:
14 mar 2021, 13:13
ALABRAMMIE schreef:
14 mar 2021, 11:21
Alles ziet er heel leuk uit! Maar er zijn nog wel paar bugs.
Ik was daarnet ook begonnen aan de aankomende tennistornooien. Ik vind persoonlijk de bracket waar ze dan verder uit komen niet zo duidelijk. (de lijnen zijn niet echt overheersend)
Nuja als ik de enigste ben, maakt het niet veel uit. ;-)
Is dit op mobiel of op desktop?

Bracket op mobiel is uiteraard geen makkie. Grote bracket, klein scherm :-) We moeten nog kijken of we daar een slider systeem in de toekomst voor kunnen verzinnen. Voorlopig moet je het even met dit doen
Dit is op de desktop versie :-).

Groetjes
Bram

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 15 mar 2021, 16:42

We hebben een Tutorial in elkaar geflanst, omdat er toch wat mensen waren die wat moeite hadden met de mobiele omgeving :D

Daar hebben we uiteraard begrip voor, als je altijd gewend bent om op desktop en mobiel hetzelfde scherm te zien, dan is het heel vreemd als je nu alles op mobiel heel compact ziet. Op Desktop is eigenlijk niet zoveel veranderd behalve dat we alle pagina's (10 tot 15, hangt af welk spel het is), in 1 Game Details popup hebben samengevat.

Wij denken dat dit een verbetering is, alleen zal niet iedereen het daar ook mee eens zijn. Verandering is niet makkelijk, maar wij zijn verplicht onze code te vernieuwen zo eens in de 5/6 jaar en we kregen van vele partijen waar we mee wilde samenwerken de comment dat ze dit alleen wilde doen als we een mobiele pagina hadden.

We moesten met onze tijd mee, ook al zijn we niet zo vlot :-) Uiteraard heeft dat met het kosten plaatje te maken. Programmeurs benne niet goedkoop :D

De link naar Tutorial: http://news.zweeler.com/tutorial-zweeler-algemeen/

We maken er ook nog 1 voor wilerennen, Tennis en voetbal, waar we de team creatie iets meer uitleggen op mobiel. ook al spreekt dat redelijk voor zichzelf.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 15 mar 2021, 22:23

Ik mis nog een functie die er eerst in zat en nu niet meer.
Als je op een speler klikte kreeg je zijn of haar punten te zien in de afgelopen zweeler spellen.

Nu is dat niet meer zo. Ik hoop dat dat nog gefixt kan worden, want ook dat is erg handig.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 15 mar 2021, 22:51

Plutonium schreef:
15 mar 2021, 22:23
Ik mis nog een functie die er eerst in zat en nu niet meer.
Als je op een speler klikte kreeg je zijn of haar punten te zien in de afgelopen zweeler spellen.

Nu is dat niet meer zo. Ik hoop dat dat nog gefixt kan worden, want ook dat is erg handig.
Daar moet ooit iets nieuws voor komen. Dus deze gaat nog even duren :-) dat hangt samen met nog een paar andere wijzigingen die allemaal wat lastiger zijn en meer tijd kosten.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 17 mar 2021, 22:41

Nog een bug ofzo.

Ik keek bij golf bij meest gekozen en alles leek okay.
Toen ik naar mijn teams ging, stond daar dat daniel berger niet meedoet.
Dat zag ik dus niet in het overzicht bij meest gekozen! Dat was vroeger wel en erg helpvol.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Zwieler » 17 mar 2021, 22:46

Plutonium schreef:
17 mar 2021, 22:41
Nog een bug ofzo.

Ik keek bij golf bij meest gekozen en alles leek okay.
Toen ik naar mijn teams ging, stond daar dat daniel berger niet meedoet.
Dat zag ik dus niet in het overzicht bij meest gekozen! Dat was vroeger wel en erg helpvol.
Staat op de lijst. Wordt tegelijk met sortering gedaan. Bijna aan de beurt.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Zweeler IT updates

Bericht door Plutonium » 17 mar 2021, 22:56

mooi want dat was mijn check of al mijn spelers er nog in zaten. Dat doe ik zonder inloggen en er gingen dus bij mij geen alarmbellen rinkelen.

Omdat ik nog wat aan het klooien was met team B zag ik dat berger niet meedeed.

Draftkings stuurt in zo een geval een email, misschien is dat ook wel handig. Of wellicht is er een app van te maken op een mobiel, dat je dan een berichtje krijgt, want het is best belangrijk.

Plaats reactie