Draftkings vraag

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Draftkings vraag

Bericht door Plutonium » 19 jan 2021, 14:30

Ik had een keertje een draftkings account gemaakt, maar kreeg altijd de melding in de trend van : "not available in your country"

Maar nu opeens krijg ik die melding niet! Zelfs als ik op "storten" klik, krijg ik een venster met hoeveel ik wil storten en iets met creditcards.
Ik log nu in via mijn werk-laptop. Wellicht is dat in een ander soort netwerk waardoor hij niet door heeft dat ik in Nederland woon.
edit: ik zit hier op een vpn, daardoor wordt wellicht de controle omzeild.
edit II: ik heb het even op mijn gewone thuispc geprobeerd en daar kan ik ook inloggen??!!??

Of is er iets anders veranderd?
Ik ben bang dat als ik betaal en een (golf) team maak opeens weer de melding komt dat het niet beschikbaar is in mijn land en ik naar mijn centen kan fluiten.
Of in het hypotetische geval dat ik een prijs zou winnen, ik het geld niet hier terug kan krijgen.

Heeft iemand daar ervaring mee? Is er iets aan de policy van Draftkings veranderd?
Wellicht weten jullie als zweeler wat meer omtrend de regelgeving of waar ik dat kan vinden.

Welke adder zit nog onder het gras?
Laatst gewijzigd door Plutonium op 19 jan 2021, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Draftkings vraag

Bericht door Zwieler » 19 jan 2021, 15:10

Plutonium schreef:
19 jan 2021, 14:30
Ik had een keertje een draftkings account gemaakt, maar kreeg altijd de melding in de trend van : "not available in your country"

Maar nu opeens krijg ik die melding niet! Zelfs als ik op "storten" klik, krijg ik een venster met hoeveel ik wil storten en iets met creditcards.
Ik log nu in via mijn werk-laptop. Wellicht is dat in een ander soort netwerk waardoor hij niet door heeft dat ik in Nederland woon.
edit: ik zit hier op een vpn, daardoor wordt wellicht de controle omzeild.

Of is er iets anders veranderd?
Ik ben bang dat als ik betaal en een (golf) team maak opeens weer de melding komt dat het niet beschikbaar is in mijn land en ik naar mijn centen kan fluiten.
Of in het hypotetische geval dat ik een prijs zou winnen, ik het geld niet hier terug kan krijgen.

Heeft iemand daar ervaring mee? Is er iets aan de policy van Draftkings veranderd?
Wellicht weten jullie als zweeler wat meer omtrend de regelgeving of waar ik dat kan vinden.
Dat is inderdaad te omzeilen met VPN. Alleen is de kans groot dat je storting er niet doorheen komt omdat het een Europese kaart is. Daar gaat het verhaal stoppen denk ik. Wij hebben ooit ook wel eens gespeeld daar, maar ik had een Amerikaanse bekende geld laten storten. Probleem is uiteraard als je dan wat wint, en je wilt het er af halen. Dan heb je weer een Amerikaan nodig :-)

Als het een heel groot bedrag is, gaat dat alleen maar problemen opleveren om het weer in Europa te krijgen. De regels, waar wij als Zweeler mee te maken hebben om daar te starten, zijn vrij scherp.

Ik weet dat ze ook in de UK zitten, dus via die weg is het ook te proberen. Maar als je uiteindelijk je gewonnen geld niet krijgt dan ben je gewaarschuwd :D

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Draftkings vraag

Bericht door Plutonium » 19 jan 2021, 15:12

Oh bedankt.
Wellicht ga ik het toch proberen. Ik heb een nichtje die in Canada woont :-)

En het werkt dus ook op mijn gewone thuis pc, zonder VPN. Storten heb ik nog niet geprobeerd.

en als het een groot bedrag is, dan haal ik het persoonlijk op ;-)

Het klinkt wel aantrekkelijk, hoofdprijs bij een inleg van 12$ is 200.000$ en de eerste 11000 AK plaatsen winnen een prijsje...

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Draftkings vraag

Bericht door Plutonium » 19 jan 2021, 15:41

Wat ik ook raar vond was dat op de pagina waar je kon storten ook een conversie van Euro > UDS stond vermeld. Het lijkt wel of ik droom.

Met mijn software en zweeler ervaring kan ik daar zo aan de bak. Alleen is de puntentelling iets anders. Ze werken naast punten voor een klassement ook met punten voor birdies/eagles/bogeys. Dat maakt het allemaal nodeloos ingewikkeld....

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Draftkings vraag

Bericht door Plutonium » 19 jan 2021, 18:50

Ik heb een deposit kunnen doen vanuit mijn NL bankrekening met creditcard.

Ik heb netjes ingevuld dat ik in NL woon en dergelijke en hij vond alles goed.
Of ik mijn prijzengeld ooit kan ophalen zien we tzt wel weer.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Draftkings vraag

Bericht door ChefSpijker » 19 jan 2021, 19:44

En eerst nog prijzengeld winnen ;) Ben benieuwd of je daar ook goed kunt scoren. Zweeler is vooral een hobby en voor sommigen een leuke bijverdienste, maar op Draftkings zitten gewoon profs die tig teams maken. Dat kan natuurlijk ook met die potten daar.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Draftkings vraag

Bericht door Jordy » 19 jan 2021, 21:51

Ik ben erg benieuwd naar je resultaat. Vooral of het je lukt om mee te komen met de 'profs', de site zelf zal niet voor mij zijn. Ik mag weliswaar niet klagen over mijn verdienste op Zweeler, maar ik ben toch echt een hobbyspeler. Ik verwacht dan ook dat ik met 1 of 2 lijsten (zoals ik nu met name speel) zo goed als kansloos zou zijn. Al hoef je natuurlijk maar één keer het geluk aan je zijde te hebben...

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Draftkings vraag

Bericht door Plutonium » 19 jan 2021, 23:46

Ik ben ook benieuwd of mijn algoritmes daar ook van toepassing zijn. Lastigste zijn de scores afhankelijk van birdies Eagles en bogeys. Ik heb nu alleen de birdies gemodelleerd tot de cut. Rest zien we wel. Doe met een 5 en 3 dollar spel mee waar geen super grote prijzen mee te verdienen zijn. Je hebt daar per golftoernooi wel 50 verschillende fantasie spelen. Echt een soort walhalla. Van choufket begreep ik dat vanuit België je niet op de draftkings site kunt komen.
Wat anders is is dat je maar 6 golfers kan kiezen. Wat dat betreft is het zweeler team meer vergevingsgezind. Een rotte appel bederft je team nog niet. Wanneer van die 6 van draftkings eentje de cut mist dan kun je het wel shaken.

Leuk dat jullie zo meeleven. Ik zal mijn lineups posten zodra de spellen begonnen zijn.

Ik heb me voorgenomen om van de winsten mijn hypotheek af te lossen.... :lol:

Plaats reactie