Crypto wallets, stortingen en kosten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Crypto wallets, stortingen en kosten

Bericht door Zwieler » 19 apr 2021, 18:06

Wij zijn bezig om het mogelijk te maken om ook met Crypto currency bij Zweeler te storten. Dat blijk uitdagender te zijn dan ik had verwacht.

Het is uiteraard ook voor ons een beetje "in de materie duiken" en dan met Trial en Error de boel optuigen, afspraken maken en live gaan.

Ik hoop dat er iemand meeleest die ook lid van het forum is en misschien wat vragen kan beantwoorden. Ik heb een chronische hekel aan het wiel opnieuw uitvinden, dus doe ik vaak een beroep op de kennis van andere. dat scheelt een hoop tijd en energie normaal gesproken.

De status:

1 We hebben al een testomgeving om met crypto's te betalen,

2 Ik heb zelf al wat bitcoins aangekocht via in dit geval Bitfavo, maar daar zijn vele andere die dit ook aanbieden.

3 Ik moest ook een Wallet hebben, zodat ik de aangekochte Bitcoins daar naar toe kan sluizen. Daarvoor moet je dan wel weer door een procedure om aan te tonen dat de Wallet (Electrum) daadwerkelijk van mij is. Ook dat is uiteindelijk goedgekeurd door Bitfavo (na maken van een filmpje).

Nu probeerde ik vandaag 15 euro over te maken naar de Wallet en bleek dat 18 euro te kosten. Leek mij een beetje veel.

Mijn vragen:

1 Weet iemand een slimmer manier die minder omslachtig is om coins op een Wallet te krijgen? Of is dit altijd zo onhandig?

2 Weet iemand een manier om coins een tikkie goedkoper op een Wallet te krijgen, dan 18 euro? Ook een paar euro is te gek, maar om alles te testen kan ik daar nog wel mee leven :D

3 Andere leuke tips om het leven van een Cryptobeginner beter te maken :-)

En als niemand er mee bezig is, dan kom ik er altijd wel uit, want we gaan het aanbieden. Dat staat wel vast :D

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Crypto wallets, stortingen en kosten

Bericht door Zwieler » 22 apr 2021, 00:41

Uiteraard zijn we eruit gekomen en staat de optie om via Cryptocurrencies te storten op Zweeler live nu!! :D :D

Weer een hoop geleerd, en nu eens kijken of er ook mensen zijn die er gebruik van maken :lol:

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Crypto wallets, stortingen en kosten

Bericht door ChoufKet » 28 jul 2021, 17:44

En. Wordt het na enkele maanden gebruikt?

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Crypto wallets, stortingen en kosten

Bericht door Zwieler » 28 jul 2021, 20:12

ChoufKet schreef:
28 jul 2021, 17:44
En. Wordt het na enkele maanden gebruikt?
6 stortingen binnen :-) Er wordt wel geregeld op geklikt, maar nog niet heel erg actief gebruikt.

Belangrijkste is dat we het aanbieden. Veel keuze is goed voor business.

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Crypto wallets, stortingen en kosten

Bericht door ChoufKet » 29 jul 2021, 13:57

Ja, en de dag (want bijna zeker dat die komt) dat het meer gebruikt wordt, dan zijn jullie al gewoon klaar.

Plaats reactie