Suggestie Zweeler

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChoufKet » 25 dec 2020, 21:03

Dit is meer een vraagje die waarschijnlijk al gesteld is, maar aangezien jullie NBA en NFL geregeld coveren, waarom doen jullie niet de MLB en NHL? Is dit niet minstens voor een jaarspel vatbaar?

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Zwieler » 25 dec 2020, 22:47

Yep, dat wordt wel een keer tijd :-)

Drekes2
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 dec 2019, 16:15

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Drekes2 » 27 dec 2020, 11:17

Ik heb het al in de dartschat gezet, maar eigenlijk hoort het inderdaad hier thuis: Kunnen de Players Championship vloertoernooien ook opgenomen worden in het Jaarspel Darts? Want dan wordt het misschien ook aantrekkelijker om andere darters te kiezen, omdat daar alle 128 Tourkaarthouders mogen starten en zijn er dus meer darters die punten kunnen halen.

Om het nog even verder door te trekken, mocht het niet lukken: Kan je daar anders een apart periodespel van maken? Hier is ook wat creativiteit voor nodig, omdat sommige spelers op vloertoernooien goed zijn en andere die je op TV goed ziet gooien dan weer net niet... Of ze zijn constant of wisselvallig. De favorieten op TV doen volgens mij ook niet altijd mee, dus meer verrassingen mogelijk? Het is in elk geval weer een andere puzzel dan het gewone!

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChoufKet » 01 jan 2021, 11:28

Nu ik toch bezig ben met nieuwe sporten...

Aangezien Biathlon nogal goed werkt in de winter, waarom het langlaufen niet uitproberen?

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 04 jan 2021, 20:39

Wat ik handig zou vinden is een soort jaaroverzicht. Of gewoon een overzicht.

Per sport per periode kan dien wat je hebt ingezet en gewonnen.
Dat hoeft niet grafisch te zijn, als het maar in een excel achtig ding te laden is. Dan kunnen de mensen zelf hun grafieken maken.

Misschien voor sommige mensen niet zo een leuk item, maar ik zou het wel interessant vinden.
Wellicht is het ergens als een soort easter egg te verstoppen.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Zwieler » 04 jan 2021, 21:11

ChoufKet schreef:
01 jan 2021, 11:28
Nu ik toch bezig ben met nieuwe sporten...

Aangezien Biathlon nogal goed werkt in de winter, waarom het langlaufen niet uitproberen?
Langlaufen gaat nog wel even duren. Daar hebben we nog niet veel vertrouwen in dat dat gaat lopen. Misschien over een paar jaar...

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChoufKet » 05 jan 2021, 20:22

Thanks voor de feedback. Is inderdaad vooral een sport die populair is in skilanden (Scandinavie, Frankrijk, ...).

En nu ik toch over nieuwe sporten bezig ben, wat met de E-formula die meer en meer populair wordt?

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChefSpijker » 05 jan 2021, 21:48

Vorig jaar hadden we al een jaarspel voor de Formula E ;) https://nl.zweeler.com/results/6871 Was niet heel populair en het is afwachten hoe het daar gaat lopen qua kalender. De eerste races waren alweer uitgesteld.

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChoufKet » 06 jan 2021, 16:25

Dit had ik dus gemist (of vergeten). Thanks ;)

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 07 jan 2021, 13:00

Ik heb een suggestie voor een nieuw spel.

Hoewel ik het afschuwelijk vind zou ik wel met een fantasy song festival spel mee gaan spelen.
En misschien zou ik dan ook nog gaan kijken ook, in ieder geval naar de puntentelling.

een eurovisie-songfestival spel dus.

Het leent zich er wel voor. Aantal landen, een ranking, genoeg bookmaker data....

https://www.nicerodds.co.uk/eurovision- ... est-odds-2

--- altijd weer die zweden ---

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Zwieler » 07 jan 2021, 14:27

Plutonium schreef:
07 jan 2021, 13:00
Ik heb een suggestie voor een nieuw spel.

Hoewel ik het afschuwelijk vind zou ik wel met een fantasy song festival spel mee gaan spelen.
En misschien zou ik dan ook nog gaan kijken ook, in ieder geval naar de puntentelling.

een eurovisie-songfestival spel dus.

Het leent zich er wel voor. Aantal landen, een ranking, genoeg bookmaker data....

https://www.nicerodds.co.uk/eurovision- ... est-odds-2

--- altijd weer die zweden ---
deze bedoel je?

https://nl.zweeler.com/results/5965 :lol:

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 07 jan 2021, 16:00

Zo dat heb je snel geimplementeerd!

Heb ik denk ik uit mijn geheugen gewist, om begrijpelijke redenen.

Ja zoiets. Is ook al 2 jaar geleden. Ik had die ook niet meegedaan.

Top dit jaar doe ik mee!

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Zwieler » 07 jan 2021, 17:27

Behoorlijk succesvol ook voor een eerste keer. 275 teams, mooie prijzenpot.

We zaten er al aan te denken om ook iets met de voorrondes te doen.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChefSpijker » 07 jan 2021, 17:56

Voorrondes zijn alleen nooit volledige uitslagen van voor het einde van de finale. Alleen de landen die doorgaan worden bekendgemaakt. Doen ze expres om de stemmen voor de finale niet te 'beïnvloeden'.

ChoufKet
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 mar 2020, 18:39

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ChoufKet » 07 jan 2021, 19:29

En thanks voor de NHL Fantasy game die in aantocht is ;)

ALABRAMMIE
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door ALABRAMMIE » 30 jan 2021, 22:41

Hey,

Zou het mogelijk zijn om in de toekomst de werking van het aanvragen om een subleague te joinen te veranderen?
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat het een rechtstreekse vraag is naar je persoonlijk e-mailadres. (Je kan dus ook enkel antwoorden met je eigen adres). Wat ik eigenlijk niet aan alle doodvreemde mensen wil delen dus dat is wel best jammer. Is er geen optie om dit via de meldingen te kunnen doen intern? Of een andere optie?

Groetjes
Bram

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Zwieler » 31 jan 2021, 00:03

ALABRAMMIE schreef:
30 jan 2021, 22:41
Hey,

Zou het mogelijk zijn om in de toekomst de werking van het aanvragen om een subleague te joinen te veranderen?
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer dat het een rechtstreekse vraag is naar je persoonlijk e-mailadres. (Je kan dus ook enkel antwoorden met je eigen adres). Wat ik eigenlijk niet aan alle doodvreemde mensen wil delen dus dat is wel best jammer. Is er geen optie om dit via de meldingen te kunnen doen intern? Of een andere optie?

Groetjes
Bram
Die subleague module gaat sowieso helemaal veranderen en dan zouden we misschien een optie in kunnen bouwen dat het via de interne notificaties gaat.

uiteindelijk kan je nu de sub league besloten maken, en WW in onderwerp zetten, dan krijg je geen email ook :D

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 09 feb 2021, 15:45

Ik speel ook wel eens fantasy spellen op een andere site. ahum.

Wat ik daar prettig vind is dat er beginners spellen zijn.
Een spel waar je met bijvoorbeeld maar 3 spelers aan meedoet en de winnaar krijgt 2,5 x de inleg.
Of waar maar 5 spelers aan meedoen en de eerste 2 een prijs winnen. Etc. Ach jullie kennen die site vast wel ;-)

Dat lijkt me voor beginners prettig om meer kans op een prijs te hebben. Ik vind dat zelf erg prettig om daar aan die regels te 'wennen'.

Dat soort spellen met minder deelnemers zijn ook voor niet beginners beschikbaar. Misschien is dat ook hier mogelijk. Een spel met maar 3 of 5 spelers is immers wel te verkopen (vol te krijgen) .

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 16 feb 2021, 19:35

Misschien al eerder genoemd, maar dan noem ik het nogmaals : dingen die ik vind dat beter kunnen:

Ik mis een downloadknop in de tabel waarden spelers. Downloaden naar een ascii-csv formaat met een ; als scheidingsteken, kan iedereen lezen.

En op de pagina "waarden spelers" overal de tekst " mln" in de kolom met de waarde. Die kun je ook erboven zettten.
Ik heb die tekst al een miljoen keer verwijderd ;-)

Het formaat van de namen bij waarden spelers is : achternaam, voornaam
Het formaat bij speelschema is voornaam achternaam.
Zou dat niet hetzelfde kunnen? Het is dan lastig om de namen bij elkaar te zoeken.

De rare tekens in namen zoals kringeltjes, streepjes en rondjes op letters. Fijner zou zijn als alles naar platte ASCII wordt getransformeerd.
Bijvoorbeeld : Muñoz, Sebastián zou fijner zijn als dat Munoz, Sebastian zou zijn.

Het zijn maar ideetjes.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Bericht door Plutonium » 03 mar 2021, 08:28

Nog een ideetje wat ik van een Amerikaanse site heb gezien:

Een overzicht van al je 'live' spellen waar je actief aan meedoet.

Per ingeschreven team 1 regel met: spel, teamnaam, rank/aantal deelnemers, virtueel prijzengeld, hoeveel procent van de wedstrijd/toernooi al voorbij is.
Als je op die regel klikt kom je bij je team zeg maar.

Zoiets. Van live en ook verleden dus.
Screenshot 2021-03-03 083554.png
Screenshot 2021-03-03 083554.png (102.67 KiB) 2327 keer bekeken

Plaats reactie