Gratis ronde

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Gratis ronde

Bericht door ChefSpijker » 24 jan 2021, 22:19

Ik had jongens als Girmay en Halvorsen ook bekeken, maar kwam tot de conclusie dat 95 procent wat ze rijden niet meetelt voor het biedspel. Wellicht iets overdreven, maar veel scoringskansen zullen ze niet krijgen. Typisch van die renners die niet gratis zouden zijn als ze bij een betere ploeg met goed programma hadden gereden.

paultje
Berichten: 1195
Lid geworden op: 06 dec 2019, 23:57

Re: Gratis ronde

Bericht door paultje » 24 jan 2021, 22:46

voor halvorsen
ik hoop vooral dat die noorse wedstrijden nog op het programma komen ;)
en nokere koers rijden ze in iedergeval en tour de alp.
hopelijk ook zlm tour en misschien wel binck ?

paultje
Berichten: 1195
Lid geworden op: 06 dec 2019, 23:57

Re: Gratis ronde

Bericht door paultje » 24 jan 2021, 23:01

nu maar hopen dat pierre kappert het dit jaar niet beter doet dan rudi ;)

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Gratis ronde

Bericht door ChefSpijker » 24 jan 2021, 23:07

paultje schreef:
24 jan 2021, 22:46
voor halvorsen
ik hoop vooral dat die noorse wedstrijden nog op het programma komen ;)
en nokere koers rijden ze in iedergeval en tour de alp.
hopelijk ook zlm tour en misschien wel binck ?
Ja als de Noorse wedstrijden gaan meetellen kan ie nog wel aardig sprokkelen. En inderdaad een Nokere Koerse is wel een mooie wedstrijd voor hem. Alpenrondje heeft meestal alleen bergritten en Binckie krijgen ze vast geen wildcard voor. Zou wel mooi zijn als ie zich in elk geval weer herpakt bij Uno-X. Was in de jeugd minimaal van niveau Ackermann, alleen de verkeerde keuze gemaakt daarna qua ploeg en mentaal kennelijk niet ijzersterk.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Gratis ronde

Bericht door Jordy » 27 jan 2021, 20:59

ChefSpijker schreef:
24 jan 2021, 22:19
Ik had jongens als Girmay en Halvorsen ook bekeken, maar kwam tot de conclusie dat 95 procent wat ze rijden niet meetelt voor het biedspel. Wellicht iets overdreven, maar veel scoringskansen zullen ze niet krijgen. Typisch van die renners die niet gratis zouden zijn als ze bij een betere ploeg met goed programma hadden gereden.
Ik verwacht inderdaad hetzelfde, zeker in een seizoen waar wedstrijden worden afgelast zijn toch vooral dat soort renners de dupe. Al zou het ook kunnen dat bijvoorbeeld de verplaatste ronde van Algarve nu met een gedevalueerd deelnemersveld te maken zal hebben waardoor dat soort renners juist kunnen presteren. Toch heb ik me vooral geconcentreerd op WorldTour renners.

Overigens vind ik het wel verrassend dat Biniam 'de man die Evenepoel klopte' Ghirmay nog niet bij een WorldTour ploeg rijdt. Volgens mij zou hij daar echt wel thuishoren en mocht dat zo zijn geweest had ik er zeker op geboden. Halvorsen die is me toch wel heel zwaar tegengevallen, maar goed misschien is dit seizoen bij Uno-X precies wat hij nodig heeft voor een herstart.

Plaats reactie