Team Homme

Plaats reactie
Homme
Berichten: 250
Lid geworden op: 29 nov 2019, 20:00

Team Homme

Bericht door Homme » 23 dec 2020, 10:46

Lucas Hamilton 8:
De Australiër zat vorig jaar ook al in mijn team en ik baalde enorm toen MS uit de giro stapte. Een uitspraak die niet te toetsen is maar ik doe hem toch: Ik had hem minimaal op het niveau Hindley en Tao verwacht, hij reed zelfs beter tot dat moment en het jaar daarvoor maakte hij juist indruk in week 3. Er is maar één manier om te kijken of ik gelijk heb, een nieuwe verbintenis aangaan. We rekenen op een doorbraak komend jaar. Hij krijgt kansen zat bij MS nu Yates en Haig weg zijn.

David Gaudu 12:
Ook nog steeds een talent al draait hij al weer wat jaren mee. Na zijn twee overwinningen in de Vuelta, heeft hij de smaak van winnen hopelijk te pakken. Ook voor Gaudu moet dit een jaar worden van een definitieve doorbraak. Ik hoop dat hij een GT voor eigen kans mag rijden in '21, maar zal ook in WT rondjes en de klimklassiekers kunnen scoren.

Ethan Hayter 3:
Het megatalent van INEOS stond op het lijstje van talenten die ik wilde hebben. Alles is mogelijk bij renners met zoveel potentie, dat hebben we gezien de afgelopen jaren. Hopelijk krijgt hij volop kansen in eendagswedstrijden en lastige aankomsten.

Gino Mäder 3:
Alweer een piepjonge renner. De klimmer maakte indruk tijdens de afgelopen Vuelta en verdiende daarmee de overstap naar Bahrain. Groot talent en ik ben benieuwd wat hij laat zien komend seizoen.

Michael Storer 1:
De Australiër is één van de vele jonge talenten van team DSM. Redelijk allround en gaat hopelijk de volgende stap zetten.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Homme

Bericht door Jordy » 23 dec 2020, 13:17

Zoals ieder jaar weer een heerlijk talenten team zeg, jaloers!

  • Hamilton had ik hoog op mijn verlanglijstje staan. Jouw uitspraak vind ik erg gewaagd, maar dat 2021 wel eens zijn doorbraak jaar kan zijn ben ik het mee eens.
  • Gaudu heb ik in 2017 nog in mijn team gehad, toen was het echt een piepjong talent. Het is er nog niet helemaal uitgekomen, maar bij vlagen heeft hij toch al laten zien dat het er zeker in zit. Nu is het de vraag wanneer dat jaar komt dat hij van subtopper doorschiet naar topper, zou zomaar eens 2021 kunnen zijn.
  • Hayter zat natuurlijk vorig jaar nog in mijn team ondanks dat hij me helemaal niets heeft opgebracht had ik hem graag voor 2 weer terug gezien. Zoals je zegt bij dit soort renners is opeens alles mogelijk. Twijfel alleen of hij een aantrekkelijk programma gaat rijden.
  • Mäder komt ook van mijn team over, hij viel me eigenlijk tegen tot de Vuelta. Na 2 jaar sukkelen bij NTT liet hij eindelijk iets van zijn talent zien. Benieuwd of die bij Bahrain helemaal kan doorbreken.
  • Storer is gewoon prima opvulling voor 1. 2 punten vond ik al te veel, maar dit zijn nou typisch de soort renners die ik ook wel graag voor 1 zou binnen pikken. Heeft toch de potentie om van dat ene puntje er 4 of 5 te maken en valt het tegen nou ja dan nog kun je er bijna geen verlies op maken.

Homme
Berichten: 250
Lid geworden op: 29 nov 2019, 20:00

Re: Team Homme

Bericht door Homme » 23 dec 2020, 14:05

Jordy schreef:
23 dec 2020, 13:17
Zoals ieder jaar weer een heerlijk talenten team zeg, jaloers!


😁. Dank je. We gaan vaak voor dezelfde renners. Jouw aangeboden lijst vind ik ook weer heel interessant.

Laatste man
Berichten: 909
Lid geworden op: 30 nov 2019, 23:18

Re: Team Homme

Bericht door Laatste man » 23 dec 2020, 21:52

Homme schreef:
23 dec 2020, 14:05
Jordy schreef:
23 dec 2020, 13:17
Zoals ieder jaar weer een heerlijk talenten team zeg, jaloers!


😁. Dank je. We gaan vaak voor dezelfde renners. Jouw aangeboden lijst vind ik ook weer heel interessant.
Leuke talentenjacht inderdaad. Op een ander forum zijn Homme en ik ook vaak bij dezelfde renners actief. Hamilton, Hayter en Mader als talenten. Gaudu inderdaad dit jaar de bevestiging. Jordy had wat talenten weggekaapt voor mijn neus.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Homme

Bericht door Jordy » 24 dec 2020, 11:35

Laatste man schreef:
23 dec 2020, 21:52
Leuke talentenjacht inderdaad. Op een ander forum zijn Homme en ik ook vaak bij dezelfde renners actief. Hamilton, Hayter en Mader als talenten. Gaudu inderdaad dit jaar de bevestiging. Jordy had wat talenten weggekaapt voor mijn neus.
Jullie doen nog op Wielerflits samen mee? Zijn er vaak renners die jullie bij beide spellen hebben of gaan jullie juist voor spreiding? Ben wel benieuwd welke talenten jij op jouw lijstje had staan, al heb ik ze natuurlijk ook nog allemaal niet binnen. ;)
Homme schreef:
23 dec 2020, 14:05
😁. Dank je. We gaan vaak voor dezelfde renners. Jouw aangeboden lijst vind ik ook weer heel interessant.
Ben benieuwd naar de biedavond en wat ik zelf nog van die interessante lijst kan houden. Pidcock was een zekerheid dat die niet voor 3 eruit zou gaan, maar benieuwd hoe hoog we gaan. ;)

Homme
Berichten: 250
Lid geworden op: 29 nov 2019, 20:00

Re: Team Homme

Bericht door Homme » 24 dec 2020, 11:50

Jordy schreef:
24 dec 2020, 11:35
Laatste man schreef:
23 dec 2020, 21:52
Leuke talentenjacht inderdaad. Op een ander forum zijn Homme en ik ook vaak bij dezelfde renners actief. Hamilton, Hayter en Mader als talenten. Gaudu inderdaad dit jaar de bevestiging. Jordy had wat talenten weggekaapt voor mijn neus.
Jullie doen nog op Wielerflits samen mee? Zijn er vaak renners die jullie bij beide spellen hebben of gaan jullie juist voor spreiding?
Het zijn natuurlijk andere spellen, maar ik heb van tevoren wel een shortlist met renners die ik wil in 2021. Door omstandigheden, overbiedingen etc zien de teams er meestal heel anders uit. Op WF heb ik uiteindelijk weinig van mijn oorspronkelijke lijst binnengehaald. De eerste twee rondes van dit biedspel ging wat dat betreft een stuk beter.

Plaats reactie