Team Vinnie

Plaats reactie
Vinnie
Berichten: 514
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:49

Team Vinnie

Bericht door Vinnie » 06 jan 2021, 22:28

Het werd wel eens tijd voor wat aankopen.

Cees Bol 8
Rui Alberto Faria da Costa 4
Michael Valgren Andersen 4
Alvaro Hodeg 4
Andres Leknessund 4
Ben Swift 3
Simon Clarke 2

Nog over: 71

Bol: had een aardige Tour maar denk dat er nog meer in zit. Hoop dat hij ook in een aantal semi-klassiekers gaat scoren genre Kuurne-Brussel-Kuurne.

Costa: pakt die 4 punten vast wel als Romandië en Suisse doorgaan, vrij risicoloos in ieder geval denk ik en met uitzicht op een plusje.

Valgren: hopelijk doet de stap naar EF wonderen en laat hij het niet alleen op het WK zien zoals de laatste 2 jaar. Voor 4 wil ik de gok wel wagen.

Hodeg: viel afgelopen seizoen niet mee. Is nog steeds vrij jong en hopelijk maakt hij alsnog de stap om constant mee te doen in de sprints.

Leknessund: eigenlijk wel wat duur voor een eerstejaars maar gezien zijn leeftijd van 21 denk ik dat hij wel gelijk wat mooie resultaten kan halen. Liet dat op het WK tijdrijden al zien afgelopen jaar met een 13e plek in een heel sterk veld. Krijgt bij DSM ook flink wat kansen voor zichzelf verwacht ik.

Swift: liet in de Giro dit jaar weer wat mooie dingen zien vanuit de vlucht. Gecombineerd met een aardige sprint zijn er zat opties om te scoren.

Clarke: prima renner die met aanvallend rijden altijd wel wat scoort. Als hij echt goed is kan hij ook meedoen in de heuvelwedstrijden zoals hij in 2019 nog liet zien in de AGR.

Vinnie
Berichten: 514
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:49

Re: Team Vinnie

Bericht door Vinnie » 11 jan 2021, 22:30

Zeer tevreden met de 3 aankopen van deze ronde.

Hirschi: dankzij het ontbreken van Scheet goedkoop binnen kunnen halen voor 16. Zal in de Tour misschien iets minder vrijheid krijgen wat jammer is. Als hij de lijn gaat doortrekken van vorig jaar gaat hij een mooie winst opleveren.

SKA: persoonlijke favoriet die ik er altijd bij wil hebben. Ook een zeer sterk seizoen gereden. Hopelijk gaat hij het komend seizoen ook in de klassiekers nog iets beter doen, daar zit nog ruimte voor verbetering.

Oomen: talentvol maar het is er na zijn zware blessure nog niet uitgekomen. Een gokje voor 3 dat ze hem bij Jumbo weer op een niveau gaan krijgen dat hij top 10's gaat rijden in rondjes.

Marc Hirschi 16
Soren Kragh Andersen 10
Cees Bol 8
Rui Alberto Faria da Costa 4
Michael Valgren Andersen 4
Alvaro Hodeg 4
Andres Leknessund 4
Sam Oomen 3
Ben Swift 3
Simon Clarke 2

Nog over: 42

Vinnie
Berichten: 514
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:49

Re: Team Vinnie

Bericht door Vinnie » 15 jan 2021, 22:48

Geen koopjes deze keer de laatste ronde wel nog 3 prima aankopen erbij denk ik.

Sam Bennett: momenteel één van de snellere en constantste sprinters in het peloton. Schijnen aardig wat sprint kansen in de Tour te zijn dit jaar dus die 13 euro moet kunnen lukken. Als hij ook nog wat kan rapen in de makkelijkere (semi)klassiekers is een mooie plus niet uitgesloten.

Alex Aranburu : vorig jaar de stap gemaakt naar Astana. Liet al gelijk enkele mooie resultaten zien zoals een zevende plek in Milaan San Remo. Is nog maar 25 en denk dat hij zeker nog beter kan dan afgelopen seizoen.

Damiano Caruso: loopt al aardig wat jaartjes mee maar eigenlijk gewoon nog steeds een erg goede renner. 10e in de Tour en op de wereldkampioenschappen dan kun je wel wat. Prima tijdrit ook dus mogelijkheden zat voor top 10 in een klassementje hier of daar.

Sam Bennett 26
Marc Hirschi 16
Soren Kragh Andersen 10
Cees Bol 8
Alex Aranburu 5
Rui Alberto Faria da Costa 4
Michael Valgren Andersen 4
Alvaro Hodeg 4
Andres Leknessund 4
Damiano Caruso 3
Sam Oomen 3
Ben Swift 3
Simon Clarke 2

Nog 8 punten over voor wat opvulling en talenten.

Plaats reactie