Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Homme
Berichten: 250
Lid geworden op: 29 nov 2019, 20:00

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Homme » 10 nov 2020, 09:42

Allereerst zwieler bedankt voor het bijhouden van alle statistieken. Alle deelnemers bedankt voor de mooie strijd,
TEF van harte gefeliciteerd met je overwinning. Een overwinning die te denken geeft over de te volgen tactiek in '21.

Zelf ben ik ook tevreden met een top5 plaats. Met Hugh Carthy, Cees Bol, Benoit Cosnefory en Joao Almeida renners die een mooie doorbraak hadden dit jaar. Daniel Martin weer op zijn oude niveau. Ballerini een goed jaar voor zijn doen. Adam Yates viel nog iets tegen, maar is natuurlijk een renner voor de rondjes van een week die allemaal kwamen te vervallen. Soler redelijk. Cortina post corona heel matig en Latour heel zwak.

In '21 ben ik weer van de partij.

GMV
Berichten: 211
Lid geworden op: 29 nov 2019, 15:32

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door GMV » 10 nov 2020, 19:25

Gefeliciteerd TEF! En Zwieler en Chef bedankt voor het bijhouden elke keer! Op naar de volgende.

arneboy
Berichten: 206
Lid geworden op: 30 nov 2019, 13:53

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door arneboy » 10 nov 2020, 19:49

Zelf toch wel ontgoocheld. Met Hirschi het koopje van dit jaar gehad, en toch nog - €10 eindigen. Je moet het ook maar kunnen!

Veel te maken met de val van Remco en het minder presteren/programma door corona van Sagan. Anders was dit een dikke plus geweest.

Op naar volgend jaar! Bedankt Chef en Zwieler voor het bijhouden!

Guust Flater
Berichten: 220
Lid geworden op: 01 dec 2019, 19:02

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Guust Flater » 20 nov 2020, 22:23

Feli TEF :!: :!: :!:

Ik wil de organisatie en met name, Chef Henno en Nut bedanken!

Allemaal weer top geregeld!

Gr,

Guust

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Jordy » 25 nov 2020, 12:10

Hebben we al een idee wanneer we de aanmeldingen gaan openen? :D
Verwachten we weer met San Juan te starten of schuiven we het op? Persoonlijk zou ik wel gewoon met San Juan willen starten, alles wat al verreden wordt is mooi meegenomen. Uiteindelijk blijft het toch koffiedik kijken, de afgelopen maanden is bewezen dat het wielrennen door kan gaan en is er gelukkig weinig afgelast, maar als dat wel gebeurd zullen we daar in Januari niet veel meer informatie over hebben dan nu. Misschien zouden we zelfs met wat wedstrijden op een reservelijst kunnen gaan werken (of bij voorkeur 2 reserve lijsten, één voor klassiekers en één voor rondes) zodat deze automatisch kunnen doorschuiven wanneer er genoeg budget is vrijgekomen van afgelaste wedstrijden.

Een ding lijkt me wel zeker, ik ga mijn ploeg dit jaar niet baseren op aantrekkelijke programma's. :lol:

Homme
Berichten: 250
Lid geworden op: 29 nov 2019, 20:00

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Homme » 25 nov 2020, 16:02

Ik zit ook al met smart te wachten op 'biedspel 2021'

Laatste man
Berichten: 909
Lid geworden op: 30 nov 2019, 23:18

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Laatste man » 28 nov 2020, 11:13

Goede ideeën Jordy. Ik heb er in ieder geval alweer zin in. En van mij apart gewoon weer met de meest ‘normale’ kalender. Dit jaar ging het uiteindelijk ook goed.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 28 nov 2020, 12:27

Ik zal met Chef overleggen wanneer we tijd hebben om de boel op te starten en wat datums te plannen, en een kalender op te zetten.

Ik neem aan dat we gewoon starten met de eerst volgende na de TDY dus dat zal in San Juan zijn. Daarna is het business as usual, en laten we hopen dat de kalender dit jaar iets meer aan gehouden wordt :-)

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 28 nov 2020, 20:50

Vind zelf San Juan niet zo'n boeiend startpunt eigenlijk. Tenzij je Rins op 1 wilt hebben na één koers. Maar wat mij betreft fabriceert Jordy weer een kalender, deed ie vorig jaar ook prima. Dan kan de rest erop schieten. Ik maak dan wel weer een agenda voor de biedavonden richting de eerste koers. Nut is weer penningmeester neem ik aan. Henno verzorgt de loting. Dan zijn we alweer rond, denk ik ;)

Ik zal wel even een nieuw forumdeel aanmaken met aanmeldtopic, dan kan 't beginnen.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Jordy » 29 nov 2020, 09:49

Ik zal me van de week eens gaan verdiepen in de kalender en wat daarvan bekent is.
Ik snap je punt over San Juan, maar meestal gaan die eerste plekken toch wel naar het handvol toppers dat daar aanwezig is. Al is alles daarachter niet zo bijzonder nee. Maar goed, een paar cent voor Rins hoort er ook bij, wat kleinere wedstrijden erbij is daarom niet verkeerd.
Ik moet wel nog even kijken wat er voor de rest nog interessant is rond die datum, beginnen bij San Juan om vervolgens 1 maand geen wedstrijd meer mee te laten tellen is ook niet interessant. Daarnaast zal het ook afhangen van het aantal deelnemers dus zodra dat wat duidelijker is kan ik ook concreet zien hoeveel budget er is voor zo'n wedstrijden.

Nutwood
Berichten: 329
Lid geworden op: 30 nov 2019, 11:25

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Nutwood » 29 nov 2020, 15:47

ChefSpijker schreef:
28 nov 2020, 20:50
Nut is weer penningmeester neem ik aan.
dat is prima

TheoEltinkFan
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 dec 2019, 21:02

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door TheoEltinkFan » 29 nov 2020, 20:16

Aangekondigd is dat er in San Juan slechts 3 of hooguit 4 WorldTour ploegen zullen starten. Wat mij betreft laten we die voorbereidingsrondjes niet meetellen. In verband met Corona zullen veel toppers dit soort koersen gaan overslaan. Die zitten er niet op te wachten om telkens in quarantaine te moeten.

Laten we lekker met de Omloop het Nieuwsblad beginnen!

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 29 nov 2020, 20:42

San Juan snap ik wel, om niet voor één koersje naar de andere kant van de wereld te vliegen. Maar in die Europese en Midden-Oosten voorbereidingsrondjes zullen vast genoeg toppers starten. Die zullen toch kilometers willen maken voor de grotere wedstrijden. Zou ook niet weten waarom ze telkens in quarantaine zouden moeten. Die profs worden continu getest, anders mogen ze niet eens meedoen. Testen ze positief, ja dan moeten ze in quarantaine. Maar dat kan net zo makkelijk in het eigen dorp gebeuren een week voor de Omloop.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Stand en uitslagen BiedSpel 2020

Bericht door Jordy » 02 dec 2020, 22:04

San Juan eraf laten kan ik nog wel begrijpen, het is toch maar de vraag wie zin heeft om naar de andere kant van de wereld te gaan, datzelfde geldt dan ook voor de Ronde van Colombia. Al heeft bijvoorbeeld een Ganna nu wel al aangegeven in San Juan te starten. Misschien komen er maar 3 WT teams aan de start, maar dat zijn dan waarschijnlijk wel Ineos, Bora en Quick step. Met zo'n ploegen aan de start zou het voor de rest ook als ze wel zouden starten moeilijk worden om veel te scoren.

Met de Omloop starten vind ik echter wel te laat. Je kunt zeggen wat je wilt over de UAE Tour, maar het deelnemersveld is daar gewoon altijd Tourwaardig. Daarnaast denk ik dat zo'n Algarve en Ruta del Sol wel op een prima deelnemersveld kunnen rekenen. Zoals Chef aangeeft die toppers moeten toch ergens starten en kilometers maken en dat doen ze dan waarschijnlijk het liefste dicht bij huis.
Ik denk sowieso dat als wedstrijden worden afgelast de klappen als eerste gaan vallen bij de kleine rondes. Laten we dus vooral niet vooraf hier al te veel van wegstrepen.

Plaats reactie