Kalender BiedSpel 2020

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 29 nov 2019, 11:56

Ik zet hier even de communicatie die we al gehad hebben, en zal het file toevoegen.

Omdat Luca helaas niet mee kan doen en we dus waarschijnlijk met 1 man minder zijn, heb ik toch al eens een eerste opzet gemaakt voor 19 man.

Tuurlijk zou het nog kunnen veranderen mocht Japie ook niet mee doen of er toch iemand ander bijkomen, maar minder mensen brengt natuurlijk keuzes met zich mee (waar misschien niet iedereen het mee eens is) en zolang duurt het ook niet meer tot we gaan starten dus een eerste opzet leek me wel belangrijk.

De verschillen:

Out
Amgen Tour of California
Tour of Turkey
Tour of Utah
Colombia 2.1
Italiaans kampioenschap
Belgisch kampioenschap
Nederlands kampioenschap
Duits kampioenschap
Spaans kampioenschap
Frans kampioenschap

In
OS Wegrit
OS Tijdrit
Tour de Hongrie

Meevaller dat Turkije en Californië wegvielen daar kon ik de OS die er uiteraard bij moest ruimschoots mee compenseren. Echter ging dat nog niet de €50,- van Luca compenseren. Dus heb ik nog de Tour of Utah (mooie koers, maar waardeloos deelnemersveld en ook nog ongelukkige plek op de kalender) en Colombia 2.1 (Colombiaans feestje) eraf gehaald. Daarnaast ook nog de nationaal kampioenschappen eraf gehaald, misschien een gewaagde keuze. Geen idee eigenlijk wat de mening namelijk over deze wedstrijden is, maar zelf vind ik ze niet echt op de kalender thuishoren, omdat er natuurlijk niet echt een volwaardig peloton aan de start staat en één ploeg meestal domineert. Daarnaast leverde het schrappen van al deze wedstrijden in één keer een leuk bedrag op i.i.t. het schrappen van een wedstrijd als Clasica de Almeria.

Daarnaast zag ik niet veel wedstrijden die ik nog kon schrappen, enkel wat HC eendaags, maar met €1,90 ging ik er niet komen. De grote rondes willen de meeste denk ik niet omlaag zien gaan en bij de kleine wedstrijden valt niet veel te halen. Zodoende kwam ik bij de Klassiekers uit waarbij nu iets minder te verdienen is (€3,- i.p.v. €3,50 voor de winnaar bijvoorbeeld), benieuwd hoe dit bevonden wordt.

Ik wilde wel nog iets van vernieuwing op de kalender hebben en na het lezen van dit artikel:

Heb ik dus voor de ronde van Hongarijë gekozen. We zullen zien of ze het waarmaken, maar ik vind het een goed en realistisch plan van de organisatie dus dat kunnen we in mijn ogen wel een jaar proberen.

Als laatste nog wat kleine aanpassingen, maar dat is puur omdat ik de afbouw soms wat snel of juist langzaam vond. Zo ging er bij de Tour de hele tijd €0,50 per plek af tussen 5 en 9 en daarna opeens €0,20 nog maar tussen 9 en 10 en daarna zelfs maar €0,10 tussen 10 en 15. Ik denk dat dit met name was om wat ronde bedragen te krijgen, maar vind het logischer als er eerst een paar keer €0,50 af gaat, dan €0,40 dan €0,30 enzovoort. Per saldo maakt dat niet zo heel veel uit, de ene plek verdient nu gewoon een dubbeltje of 2 minder en de andere juist weer extra.

Bij een paar koersjes heb ik twijfels:

- Yorkshire vind ik persoonlijk wel een geinig rondje, maar wordt er elk jaar niet beter op qua deelnemersveld. 't Is dat jij Lawless had opgepikt, anders had Rins dat rondje gewonnen afgelopen jaar.
- Slovenië was dit jaar al niet super qua deelnemersveld en heeft nu overlap met de Tour (en Oostenrijk). Dus dat zal denk ik enkel minder worden. Het zal nu niet meer gebruikt worden als voorbereidingskoers op de Tour.
- Fourmies heeft overlap met én Britain én EK én Canadese koersen. En is sowieso maar een suf sprintkoersje doorgaans.

Je kunt ook nog denken aan de nieuwe koers van de ASO in het Midden-Oosten (Saudi-Arabië). Maar goed daar kun je ook prima een jaar mee wachten en afwachten wat dat wordt qua deelnemersveld. Want in 2020 is er inderdaad extra geld nodig voor de OS.

Ik denk ook dat we er serieus rekening mee moeten houden dat Japie niet komt opdagen. Normaal reageerde hij altijd vrij vlotjes. Zeker als hij gemaild was. Maar voorlopig nog geen reactie hier en ook voor het schaatsbiedspel had hij 0,0 reactie gegeven (ook geen afmelding). Hopelijk heb ik ongelijk, maar misschien goed om ook een plan voor 18 deelnemers te maken. Of mensen moeten nog potentiële nieuwe deelnemers kennen...

Vond het inderdaad ook al opvallend dat juist Japie ontbrak, meestal toch één van de actiefste deelnemers. Hopelijk is alles in orde.

Heb nu eigenlijk een optie met 18 deelnemers erin gezet. Wil de kalender niet afhankelijk laten zijn van het aantal deelnemers dus dan moet je wat met de prijzen doen (of inleg zoals Paultje voorstelt). Klassiekers zijn al aan de beurt geweest, zoals gezegd denk ik niet dat iemand de grote rondes graag omlaag ziet gaan dus dan zijn de kleine rondes aan de beurt.

Wat betreft je voorstellen:
Fourmies: Helemaal gelijk m.b.t. samenvallen dus weg ermee.
Yorkshire: Vind het wel een leuke ronde (misschien door Lawless ;)), maar eigenlijk kan ik je alleen maar gelijk geven dus die is er ook uit.
Slovenië: Hét opkomende wielerland dus verwacht wel dat deze ronde daarvan profiteert. Ackermann, Mezgec, Ulissi, Visconti en Nizzolo lijken me prima ritwinnaars. De top 10 bestaat ook uit toppers (Ulissi, Pogacar en Chaves) en de betere PC renners. Daarnaast zijn er heel veel renners die de Tour overslaan met het oog op de Spelen dus sluit niet uit dat een aantal hiervan Slovenië en daarna Polen wel een mooie voorbereiding vinden.
Saudi Arabië: Er toch maar opgezet als vervanging van Yorkshire. Beetje zelfde type renner wat hier zal scoren, maar waarschijnlijk een beter deelnemersveld. Qatar had ook altijd wel een goed deelnemersveld dus dat zal hier ook wel weer zo zijn.

Overigens zullen er ook nog wat TTTs zijn of wellicht een wedstrijd die wordt afgelast dus er zal nog wel een paar euro overblijven, neem aan dat alles minder dan de inleg gewoon naar Rins gaat zodat de pot ook een beetje gespekt wordt?

Persoonlijk toch wel een voorkeur voor Colombia 2.1. Wellicht een thuisronde (maar dat zijn er meer). Het heeft wel grote namen aan de start en dat worden er elk jaar meer. San Juan is niet beter en Cadel Evans Race kunnen we wellicht ls uitzondering HC maken (overrated in mijn ogen). Wellicht is er dan nog ruimte voor de winnaars van het NK.

Ik denk dat er weinig tegenstanders zullen zijn voor 52 ipv 50 euro inleggen. Hebben we dat niet al eens eerder gedaan? Uiteindelijk kun je die 2 euro extra ook weer terugwinnen natuurlijk. Is niet dat ie verdwijnt a la administratiekosten of zo :) Als je dan beter uit komt met de verdeling van de kalender, is dat prima lijkt me. En als Luca dan volgend jaar weer mee kan/wil doen, kun je ook weer zo terug naar 50 gaan.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 29 nov 2019, 12:50

En de bijlage
Kalender en prijzen wielerbiedspel 2020.xlsx
(44.15 KiB) 100 keer gedownload

booggie
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 nov 2019, 13:28

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door booggie » 29 nov 2019, 13:35

52 euro is prima
Dit bedrag overmaken aan Nutwood?

Voorstel kalender is ook prima

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 29 nov 2019, 14:38

booggie schreef:
29 nov 2019, 13:35
52 euro is prima
Dit bedrag overmaken aan Nutwood?

Voorstel kalender is ook prima
Ik weet eigenlijk niet of Nutwood deze taak op zich neemt. Nut?? :D

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Jordy » 30 nov 2019, 15:13

Wordt toch eens tijd om hier een definitieve versie van te hebben aangezien we al van start gaan dus hoop dat iedereen zich in dit voorstel kan vinden.
Zo te zien zijn de meeste voorstander van €52,- dus daar ben ik van uitgegaan, maar dan zit je uiteraard nog met €14,- minder. Dus ik heb het AK van Pro Tour rondes wat omlaag gehaald, maar hoefde nu niet meer aan de etappes te komen.

Op verzoek van Laatste Man Colombia 2.1 weer terug erop. Valt over te twisten of het deelnemersveld daadwerkelijk beter is dan San Juan en in de breedte is het deelnemersveld zwak, maar oke degene die daar scoren zijn wel echte toppers.
Wel toch nog maar één koers eraf gehaald dan en dat is Nokere Koers, genoeg van de Belgische wedstrijden al erop en hier is het deelnemersveld echt niet zo super.
Bijlagen
Kalender en prijzen wielerbiedspel 2020 V2.xlsx
(33.39 KiB) 117 keer gedownload

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 30 nov 2019, 17:02

Prima lijkt me. Gaan we het hier gewoon mee doen.

Laatste man
Berichten: 909
Lid geworden op: 30 nov 2019, 23:18

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Laatste man » 30 nov 2019, 23:21

Helemaal top!

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 03 dec 2019, 22:16

Ik zet de kalender even hier neer en dan maak ik deze sticky:

21-jan 26-jan Tour Down Under Pro Tour Ronde
26-jan 2-feb Vuelta a San Juan Internacional HC Ronde

2-feb 2-feb Cadel Evans Great Ocean Road Race Pro Tour Eendaags
4-feb 8-feb Tour of Saudi Arabia HC Ronde
5-feb 9-feb Volta a la Comunitat Valenciana HC Ronde
11-feb 16-feb Tour of Oman HC Ronde
11-feb 16-feb Colombia 2.1 HC Ronde
16-feb 16-feb Clasica de Almeria HC Eendaags
19-feb 23-feb Volta ao Algarve HC Ronde
19-feb 23-feb Vuelta a Andalucia HC Ronde
23-feb 29-feb UAE Tour Pro Tour Ronde
29-feb 29-feb Omloop Het Nieuwsblad Pro Tour Eendaags

1-mrt 1-mrt Kuurne-Bruxelles-Kuurne HC Eendaags
7-mrt 7-mrt Strade Bianche Pro Tour Eendaags
8-mrt 8-mrt GP Industria & Artigianato HC Eendaags
8-mrt 15-mrt Paris-Nice Pro Tour Super Ronde
11-mrt 17-mrt Tirreno-Adriatico Pro Tour Super Ronde
21-mrt 21-mrt Milano-Sanremo Pro Tour Klassieker
23-mrt 29-mrt Volta a Catalunya Pro Tour Ronde
25-mrt 25-mrt Driedaagse Brugge - De Panne Pro Tour Eendaags
27-mrt 27-mrt E3 Harelbeke Pro Tour Eendaags
29-mrt 29-mrt Gent-Wevelgem Pro Tour Eendaags

1-apr 1-apr Dwars door Vlaanderen Pro Tour Eendaags
5-apr 5-apr Ronde van Vlaanderen Pro Tour Klassieker
6-apr 11-apr Itzulia Basque Country Pro Tour Ronde
8-apr 8-apr Scheldeprijs HC Eendaags
12-apr 12-apr Paris-Roubaix Pro Tour Klassieker
15-apr 15-apr De Brabantse Pijl HC Eendaags
19-apr 19-apr Amstel Gold Race Pro Tour Klassieker
20-apr 24-apr Tour of the Alps HC Ronde
22-apr 22-apr La Flèche Wallonne Pro Tour Eendaags
26-apr 26-apr Liège-Bastogne-Liège Pro Tour Klassieker
28-apr 3-mei Tour de Romandie Pro Tour Ronde

1-mei 1-mei Rund um Eschborn-Frankfurt Pro Tour Eendaags
9-mei 31-mei Giro d'Italia Giro/Vuelta
13-mei 17-mei Tour de Hongrie HC Ronde
31-mei 7-jun Critérium du Dauphiné Pro Tour Super Ronde

6-jun 14-jun Tour de Suisse Pro Tour Super Ronde
24-jun 28-jun Tour of Slovenia HC Ronde
27-jun 19-jul Tour de France Tour

5-jul 11-jul Tour de Pologne Pro Tour Ronde
25-jul 25-jul OS Wegrit WK/OS Wegrit
25-jul 25-jul Clasica San Sebastian Pro Tour Eendaags
28-jul 1-aug Vuelta a Burgos HC Ronde
29-jul 29-jul OS Tijdrit WK/OS Tijdrit

14-aug 6-sep Vuelta a España Giro/Vuelta
16-aug 16-aug EuroEyes Cyclassics Hamburg Pro Tour Eendaags
16-aug 16-aug Prudential RideLondon Classic Pro Tour Eendaags
20-aug 23-aug Deutschland Tour HC Ronde
23-aug 23-aug Bretagne Classic - Ouest-France Pro Tour Eendaags
29-aug 29-aug Brussels Cycling Classic HC Eendaags
31-aug 6-sep Binck Bank Tour Pro Tour Ronde

6-sep 13-sep Tour of Britain HC Ronde
10-sep 10-sep EK Tijdrit EK Tijdrit
11-sep 11-sep Grand Prix de Québec Pro Tour Eendaags
13-sep 13-sep EK Wegrit EK Wegrit
13-sep 13-sep Grand Prix de Montréal Pro Tour Eendaags
23-sep 23-sep WK Tijdrit WK/OS Tijdrit
27-sep 27-sep WK Wegrit WK/OS Wegrit

3-okt 3-okt Giro dell'Emilia HC Eendaags
3-okt 3-okt Sparkassen Münsterland Giro HC Eendaags
4-okt 4-okt Gran Premio Bruno Beghelli HC Eendaags
6-okt 6-okt Tre Valli Varesine HC Eendaags
7-okt 7-okt Milano-Torino HC Eendaags
8-okt 8-okt Gran Piemonte HC Eendaags
10-okt 10-okt Il Lombardia Pro Tour Klassieker
11-okt 11-okt Paris-Tours HC Eendaags
15-okt 20-okt Gree-Tour of Guangxi Pro Tour Ronde

Laatste man
Berichten: 909
Lid geworden op: 30 nov 2019, 23:18

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Laatste man » 21 jan 2020, 20:44

Tour of Oman mogelijk gecanceld. Alvast nadenken over schrappen/vervangen?

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 21 jan 2020, 21:31

Paar euro meer in pot dan lijkt me.

TheoEltinkFan
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 dec 2019, 21:02

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door TheoEltinkFan » 21 jan 2020, 21:47

ChefSpijker schreef:
21 jan 2020, 21:31
Paar euro meer in pot dan lijkt me.
Volgens mij niet. Als ik me niet vergis wordt de totale inleg aan het einde van het seizoen verminderd met het totale prijzengeld. Het verschil wordt evenredig verdeeld. Als het prijzengeld lager is - bijvoorbeeld omdat een koers niet doorgaat - vermeerderd dat het deel dat gelijkelijk onder alle deelnemers wordt verdeeld.

Het prijzengeld dat behaald wordt door renners die door niemand gekozen zijn gaat in de pot. Dat deel wordt procentueel verdeeld.

Als ik me niet vergis dan is het in het verleden altijd op deze manier verwerkt. Maar ik kan me vergissen.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Jordy » 21 jan 2020, 21:55

TEF heeft gelijk, evenredig verdeeld. Aangezien we nog altijd wel een klein tekort zullen hebben betekent dit gewoon dat er per persoon minder afgetrokken hoeft te worden.

Vervangen lijkt me overigens nooit een optie. Kalender moet altijd klaar zijn voor de eerste biedronde zodat je weet waar je op biedt. Anders kom je er nooit uit, want iedereen wilt natuurlijk dan koersen erbij waar hun renners starten.

paultje
Berichten: 1195
Lid geworden op: 06 dec 2019, 23:57

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door paultje » 21 jun 2020, 11:33

zijn er nog koersen die nu opeens interessant zijn die nog meegenomen kunnen worden?

2 voorbereidingskoersen voor de tour d occitanie en l'ain?

of is het niet eerlijk om extra kleinere koersen nu mee te nemen?

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 21 jun 2020, 13:27

Ja, misschien is dat wel leuk om te doen. Ik zou alleen even niet welke nu. Ik ben wel voorstander.

Fair Play
Berichten: 1698
Lid geworden op: 29 nov 2019, 19:44

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Fair Play » 22 jun 2020, 23:03

Van de oorspronkelijke kalender zijn er al ca 16 wedstrijden die in de nieuwe kalender niet meer terugkomen.
Da's best veel.

Vinnie
Berichten: 514
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:49

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Vinnie » 23 jun 2020, 21:08

Ben ook wel voorstander van extra koersen toevoegen. De 2 die Paultje noemt krijgen nu idd een uitstekend deelnemersveld. En zo zijn er nog wel een aantal te vinden denk ik.

Tuurlijk gaan sommige ervan profiteren en zullen er ook zijn die er nadeel van hebben. Maar het lijkt mij leuker dan niks doen en het evenredig verdelen na afloop van het seizoen.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 25 jun 2020, 11:50

Ik zal vandaag of morgen ff kijken wat er qua euro's allemaal weggevallen is en hoe we dat eventueel (deels) kunnen verspreiden. Met nieuwe koersen en wellicht ophogen prijzen grote rondes/monumenten/WK. Dan kan er op geschoten worden. Lijkt mij persoonlijk ook leuker om nog zoveel mogelijk via koersen te verdelen.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 27 jun 2020, 16:45

Goed eerst een opsomming van wat weggevallen is:
Tour of Oman - €5,85
GP Industria & Artigianato - €1,90
Volta a Catalunya - € 18,05
E3 Harelbeke - €6,75
Dwars door Vlaanderen - €6,75
Itzulia Basque Country - €16,55
Tour of the Alps - €5,25
Tour de Romandie - €16,55
Rund um Eschborn-Frankfurt - €6,75
Tour de Suisse - €30,70
Tour of Slovenia - €5,25
OS Wegrit - €18,15
Clasica San Sebastian - €6,75
OS Tijdrit - €10,00
Prudential RideLondon Classic - €6,75
Deutschland Tour - €4,65
Tour of Britain - €7,05
Sparkassen Münsterland Giro - €1,90
Gran Premio Bruno Beghelli - €1,90

Verder vervallen sowieso nog:
3 etappes Vuelta - €11,10
3 etappes Dauphiné - €6,30
2 etappes Polen - €3,00
2 etappes BinckBank - €3,00

Verder:
1 etappe Tirreno extra? + €2,10

Op de UCI-kalender gaat het nu in elk geval om een extra dag.

In totaal komen we dan in elk geval uit op een speelruimte van: €198,80

Voorstel nieuwe koersen toe te voegen:
- Circuito de Getxo (minimaal 4 WT-ploegen aan start, aansluitend op Burgos dus vast een aardig veld) + €1,90 (HC eendaags)
- La Route d'Occitanie (minimaal 5 WT-ploegen aan start, inclusief Bernal, Lopez, Viviani, Bardet oa) + €4,65 (HC ronde met 4 etappes)
- Mont Ventoux Dénivelé Challenge (minimaal 5 WT-ploegen aan start, aansluitend op Occitanie dus vast aardig veld) + €1,90 (HC eendaags)
- Tour de l'Ain (minimaal 10 WT-ploegen aan start, inclusief Bernal, Roglic, Dumoulin, Quintana oa) + €4,05 (HC ronde met 3 etappes)
- Dwars door het Hageland (zit in de .Pro-categorie en Jumbo, Lotto, Quick-Step starten sowieso) + €1,90 (HC eendaags)
- Tour de Wallonie (minimaal 4 WT-ploegen aan start, inclusief Bennett, Naesen, Ewan, Degenkolb oa) + €4,65 (HC ronde met 4 etappes)

Samen €19,05.

Allemaal koersen in augustus voor de Tour. Die dus ook als voorbereidingskoers gebruikt kunnen worden. Denk dat het minder boeiend is om tijdens de Tour, Giro en Vuelta allerlei koersen toe te gaan voegen. Met de hervormde kalender zijn er ook al veel andere koersen nu tijdens die wedstrijden. Meer dan normaal.

Voorstel prijswijzigingen:
- Tour, Giro en Vuelta AK het prijzenschema van 2019 overgenomen. Die hadden we dit jaar aanvankelijk wat teruggeschroefd.
- Etappeprijzen Tour, Giro en Vuelta tikkie omhoog gedaan en een prijs voor p11 en p12 toegevoegd. Zodat niet enkel de 'toprenners' vooral profiteren.
- Pro Tour Klassieker (MSR, Lombardije, Amstel, Luik, Ronde en Roubaix) prijzen tikkie omhoog gedaan en ook hier p11 en p12 toegevoegd. Aangezien er nog geen Pro Tour Klassieker is verreden, heeft dit verder geen effect.
- WK en EK Wegrit tikkie omhoog en bij EK p11 en p12 toegevoegd.
- WK en EK Tijdrit tikkie omhoog en bij WK p11 en p12 toegevoegd en bij EK p6 en p7 toegevoegd.

Komt het totaal aantal prijzen nu op €933,70 uit met €936 inleg. Met een aannemelijke kans dat er alsnog koersen uitvallen natuurlijk.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door ChefSpijker » 27 jun 2020, 16:46

Geüpdatete alles-in-een: Hernieuwde kalender dan:
28-jul 1-aug Vuelta a Burgos HC Ronde 5

1-aug 1-aug Strade Bianche Pro Tour Eendaags
1-aug 4-aug La Route d'Occitanie HC Ronde 4
2-aug 2-aug Circuito de Getxo HC Eendaags
3-aug 3-aug Gran Trittico Lombardo (Tre Valli Varesine) HC Eendaags
5-aug 5-aug Milano-Torino HC Eendaags
5-aug 9-aug Tour de Pologne Pro Tour Ronde 5
6-aug 6-aug Mont Ventoux Dénivelé Challenge HC Eendaags
7-aug 9-aug Tour de l'Ain HC Ronde 3
8-aug 8-aug Milano-Sanremo Pro Tour Klassieker
12-aug 12-aug Gran Piemonte HC Eendaags
12-aug 16-aug Critérium du Dauphiné Pro Tour Super Ronde 5
15-aug 15-aug Il Lombardia Pro Tour Klassieker
15-aug 15-aug Dwars door het Hageland HC Eendaags
16-aug 19-aug Tour de Wallonie HC Ronde 4
18-aug 18-aug Giro dell'Emilia HC Eendaags
24-aug 24-aug EK Tijdrit EK Tijdrit
25-aug 25-aug Bretagne Classic - Ouest-France Pro Tour Eendaags
26-aug 26-aug EK Wegrit EK Wegrit
29-aug 2-sep Tour de Hongrie HC Ronde 5
29-aug 20-sep Tour de France Tour 21
30-aug 30-aug Brussels Cycling Classic HC Eendaags

7-sep 14-sep Tirreno-Adriatico Pro Tour Super Ronde 8
11-sep 11-sep Grand Prix de Québec Pro Tour Eendaags
13-sep 13-sep Grand Prix de Montréal Pro Tour Eendaags
23-sep 23-sep WK Tijdrit WK/OS Tijdrit
27-sep 27-sep WK Wegrit WK/OS Wegrit
29-sep 3-okt Binck Bank Tour Pro Tour Ronde 5
30-sep 30-sep La Flèche Wallonne Pro Tour Eendaags

3-okt 3-okt EuroEyes Cyclassics Hamburg Pro Tour Eendaags
3-okt 25-okt Giro d'Italia Giro/Vuelta 21
4-okt 4-okt Liège-Bastogne-Liège Pro Tour Klassieker
7-okt 7-okt De Brabantse Pijl HC Eendaags
10-okt 10-okt Amstel Gold Race Pro Tour Klassieker
11-okt 11-okt Gent-Wevelgem Pro Tour Eendaags
11-okt 11-okt Paris-Tours HC Eendaags
14-okt 14-okt Scheldeprijs HC Eendaags
18-okt 18-okt Ronde van Vlaanderen Pro Tour Klassieker
20-okt 8-nov Vuelta a España Giro/Vuelta 18
21-okt 21-okt Driedaagse Brugge - De Panne Pro Tour Eendaags
25-okt 25-okt Paris-Roubaix Pro Tour Klassieker

5-nov 10-nov Gree-Tour of Guangxi Pro Tour Ronde 6

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Kalender BiedSpel 2020

Bericht door Zwieler » 27 jun 2020, 21:50

Klasse Chef. Ik ben om :-)

Plaats reactie