Teams Milano-Sanremo

Plaats reactie
TheoEltinkFan
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 dec 2019, 21:02

Teams Milano-Sanremo

Bericht door TheoEltinkFan » 07 aug 2020, 22:23

Giacomo Nizzolo
Sonny Colbrelli
Matteo Trentin
Nacer Bouhanni
Tiesj Benoot
Stefan Küng
Danny van Poppel
Christophe Laporte
Marco Haller
Filippo Ganna
Damiano Caruso
Lawson Craddock
Alex Dowsett
Jasper de Buyst
Jasha Sütterlin
Dries de Bondt

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door Jordy » 08 aug 2020, 10:07

Zoals altijd heeft TEF weer een indrukwekkende lijst met outsiders aan de start. Dat zou helemaal niets kunnen worden, maar ik kijk er ook niet raar van op als de nummers 1 en 2 uit Team TEF komen. Zelf zetten we daar ook een lijst van outsiders tegenover en het wordt afwachten wie aan het langste eind trekt. Willen we een kans maken dan zijn dit wel de soort wedstrijden waar het moet gebeuren.

Team Jordy Milaan-San remo
Oliver Naesen
Ben Swift
Alex Aranburu
Niccolò Bonifazio
Dion Smith
Alexander Edmondson

Het lijstje is weliswaar wat korter, maar in onze ogen niet minder indrukwekkend. Met Naesen hebben we de nummer 2 van vorig jaar in huis, vanzelfsprekend is hij dan ook onze kopman. Hoewel Naesen ons de grootste kans op de overwinning geeft, is onze grootste kans op centen wellicht een ander. Met Ben Swift hebben we namelijk iemand die deze wedstrijd als gegoten ligt. Met een 2de en 3de plaats al achter zijn naam, rest enkel nog dat hoogste schavotje. Onze man in vorm is zonder twijfel Aranburu, met zijn kwaliteiten een belangrijke outsider, als hij de afstand aan kan dan zien we hem bij bijna elk koersverloop van voren. Ook local Bonifazio start namens Team Jordy. Aan het begin van het jaar liet hij al zien klaar te zijn. Het blijft nu even afwachten, maar als Bonifazio zich opnieuw de afdaling in kan storten dan zijn er weinige die hem durven te volgen. Als laatste hebben we met Smith en Edmondson nog een sterk duo, maar zij zullen eerder voor de punten gaan dan voor de centen.

TheoEltinkFan
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 dec 2019, 21:02

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door TheoEltinkFan » 08 aug 2020, 10:46

Jordy schreef:
08 aug 2020, 10:07
ik kijk er ook niet raar van op als de nummers 1 en 2 uit Team TEF komen.
Ik kan je geruststellen: dat gaat echt niet gebeuren. Met 1 renner in de top 5 en nog 1 op p6-10 zou ik al zeer tevreden zijn.

Jammer dat Sporza de koers weer niet uitzendt. Desondanks gaan we er toch van genieten vanmiddag/vanavond. Dan maar Eurosport :D

Fair Play
Berichten: 1698
Lid geworden op: 29 nov 2019, 19:44

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door Fair Play » 08 aug 2020, 13:22

Het trio
Naesen L
Vendrame
Brambilla

ybarmy
Berichten: 536
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:52

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door ybarmy » 08 aug 2020, 14:22

team Ybarmy

JUNGELS Bob
MOSCON Gianni
IZAGIRRE INSAUSTI Gorka

beetje karige afvaardiging

TheoEltinkFan
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 dec 2019, 21:02

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door TheoEltinkFan » 08 aug 2020, 18:42

Jordy schreef:
08 aug 2020, 10:07
Zoals altijd heeft TEF weer een indrukwekkende lijst met outsiders aan de start. Dat zou helemaal niets kunnen worden, maar ik kijk er ook niet raar van op als de nummers 1 en 2 uit Team TEF komen. Zelf zetten we daar ook een lijst van outsiders tegenover en het wordt afwachten wie aan het langste eind trekt. Willen we een kans maken dan zijn dit wel de soort wedstrijden waar het moet gebeuren.
Gelukt! Gefeliciteerd, Jordy!

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Teams Milano-Sanremo

Bericht door Jordy » 15 aug 2020, 14:37

TheoEltinkFan schreef:
08 aug 2020, 18:42
Jordy schreef:
08 aug 2020, 10:07
Zoals altijd heeft TEF weer een indrukwekkende lijst met outsiders aan de start. Dat zou helemaal niets kunnen worden, maar ik kijk er ook niet raar van op als de nummers 1 en 2 uit Team TEF komen. Zelf zetten we daar ook een lijst van outsiders tegenover en het wordt afwachten wie aan het langste eind trekt. Willen we een kans maken dan zijn dit wel de soort wedstrijden waar het moet gebeuren.
Gelukt! Gefeliciteerd, Jordy!
Thanks, niet ontevreden over Milaan - San Remo, al zijn de podiumplaatsen wel wat echt aantelt. Polen viel daarentegen vies tegen dus echt inlopen zit er vooralsnog niet in...

Plaats reactie