Team Arneboy

Plaats reactie
arneboy
Berichten: 206
Lid geworden op: 30 nov 2019, 13:53

Team Arneboy

Bericht door arneboy » 03 dec 2019, 21:53

Peter Sagan 40
Vorig jaar ging Peter de Grote er nog uit voor meer dan 50. Na een minder seizoen eindigde Peter toch nog dicht aan bij de €20. Met een volledig voorjaar (inclusief Omloop Nieuwsblad en Strade Bianchi) en de combi Giro-Tour moet de geweldenaar deze prijs er zeker kunnen uithalen.

Laurens de Plus 7
Klimmer van 24 jaar die vorig jaar meer dan 8 punten pakte en het jaar erna uit gaat voor minder dan wat hij opleverde? Kom maar binnen Laurens! Zal wel beetje afwachten worden waar Laurens voor zijn kans mag gaan met Primoz en Tom, maar die kansen komen er voor een toptalent toch wel!

Lennard Kamna 5
Haalde vorig jaar tijdens de Tour dit contract al binnen. Liet zeer mooie dingen zien in het hooggebergte en zal dit jaar zijn doorbraak moeten maken bij Bora. Kan vriezen, kan dooien.

Superman voor sprints en klassiekers, 2 klimtalenten en al over de helft van mijn budget... Bedenkingen van de overige "kenners"? :mrgreen:
Nog over: 48

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Team Arneboy

Bericht door ChefSpijker » 03 dec 2019, 22:10

De Plus en Kämna zijn zeker interessante talenten. Maar inderdaad afwachten hoeveel kansen ze krijgen. Misschien dat een De Plus op het WK ook nog wel ver kan komen als gedeeld kopman met Evenepoel. Veel beters heeft België toch ook niet te bieden op zo'n loodzwaar WK. Bij Sagan kun je die WK-centen van afgelopen jaar wel alvast wegstrepen en de combi Giro-Tour betekent ook concessies doen. Volgens mij start ie nu niet Down Under en daar pakte hij ook jaarlijks zo een paar euro.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Arneboy

Bericht door Jordy » 03 dec 2019, 22:23

Ik verwacht gewoon weer een plus bij Sagan, met de Giro/Tour combi moet dat lukken, vooral aangezien hij in de klassiekers niet veel minder kan scoren dan hij dit jaar gedaan heeft. Heb alleen zelf niet graag één hele dure topper in mijn team.

De Plus die moet dit ook wel kunnen opbrengen, maar zie geen winst in een renner die misschien 2/3x voor zijn eigen kans mag gaan. Mocht hij om wat voor reden dan ook vaker zijn eigen kansen krijgen (valpartijen kopmannen of gewoon afdwingen) dan zou het zomaar toch een verrassing kunnen worden.

Kämna geloofde ik in voor 2 punten, maar niet voor 5. Denk nog niet dat hij het niveau heeft om voor de winst mee te doen en als je dan ook nog eens een aantal kopmannen voor je hebt dan wordt het lastig.

Laatste man
Berichten: 909
Lid geworden op: 30 nov 2019, 23:18

Re: Team Arneboy

Bericht door Laatste man » 04 dec 2019, 04:14

Was vorig jaar erg blij met De Plus, goede winst. Constant gereden, maar door de Eneco Tour wel een dikke plus. Talent voldoende, als hij ruimte krijgt prima voor 7 punten.

Kämna groot talent, kan nog net jaar te vroeg zijn. Sagan zelfde reden als Jordy.

arneboy
Berichten: 206
Lid geworden op: 30 nov 2019, 13:53

Re: Team Arneboy

Bericht door arneboy » 04 dec 2019, 18:09

Klopt heren, denk er ook zo over. Hopen dat Laurens en Lennard hun kansjes krijgen.
Voor Peter vandaag wel al een knauw gekregen. Die stopt er al mee na de Spelen :lol: :lol:

https://sporza.be/nl/2019/12/04/teamvoo ... ter-sagan/

arneboy
Berichten: 206
Lid geworden op: 30 nov 2019, 13:53

Re: Team Arneboy

Bericht door arneboy » 09 dec 2019, 22:04

Biedronde 2:
Remco Evenepoel 19
Overhyped? Zeker, rot van talent? Zeker! Hopelijk gaat Remco naar de Giro, daar schitteren en dan komt het zeker goed. 19 een serieus bedrag, maar heeft de capaciteiten om dit er dubbel en dik uit te halen!

Over: 29

Plaats reactie