Team Jordy

ybarmy
Berichten: 536
Lid geworden op: 29 nov 2019, 21:52

Re: Team Jordy

Bericht door ybarmy » 11 jan 2020, 13:26

ze staan stil anders kan die niet eens op de foto WHAHHAAHHAHA

nee grapje Jordy, we waren dit jaar aan elkaar gewaagd qua renner keuzes dus ik had hem ook graag gehad...

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Jordy

Bericht door Jordy » 11 jan 2020, 13:56

ybarmy schreef:
11 jan 2020, 13:26
ze staan stil anders kan die niet eens op de foto WHAHHAAHHAHA
En ik maar denken dat o.a. Kwiatkowski en Geoghegan Hart op de trappers stonden om zijn wiel te houden, maar dat is dus gewoon om hun balans te houden. :lol:

Fair Play
Berichten: 1698
Lid geworden op: 29 nov 2019, 19:44

Re: Team Jordy

Bericht door Fair Play » 15 mei 2020, 20:44

Froome nog voor de Tour start mogelijk naar een andere ploeg.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Jordy

Bericht door Jordy » 16 mei 2020, 14:39

Fair Play schreef:
15 mei 2020, 20:44
Froome nog voor de Tour start mogelijk naar een andere ploeg.
Als we Ineos mogen geloven niet, maar ik zou het eigenlijk wel leuk vinden. Froome tegen zijn voormalige trein en dan natuurlijk wel Froome op het hoogste treetje. Zou toch een verhaal zijn, vooral na zijn blessure. :D

Ben er wel van overtuigd dat Froome er gaat staan in de Tour. Ik denk dat zijn herstel sowieso op schema lag om mee te strijden voor het podium, maar de extra 2 maanden in combinatie met zijn discipline om (indoor) door te trainen maken hem voor mij toch gewoon weer de topfavoriet.
Al hoeft Froome voor dit bedrag natuurlijk niet te winnen om zijn centen op te brengen, zeker met ook nog de Vuelta erbij kan het wel eens een hele leuke gok worden. Daarbij profiteer ik dan natuurlijk wel maximaal van de omstandigheden. Al zal ik ook nog wel (met andere renners) klappen te verduren krijgen.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Team Jordy

Bericht door Jordy » 06 sep 2020, 11:56

Jordy schreef:
21 dec 2019, 21:43
Nans Peters 2

Afbeelding

Na een aantal terugkerende namen, werd het ook wel weer eens tijd voor een contractverlenging. Peters wist vorig jaar voor ons op fantastische wijze een Giro rit te winnen en dan verdien je natuurlijk een loonsverhoging. Die kreeg Peters dan ook en daarmee mogen we hem opnieuw verwelkomen in ons team. Peters wist na die Giro rit nog geregeld mooie resultaten neer te zetten, met als hoogtepunt toch wel een 3de plek in de Gran Piemonte. Volgend jaar zal Peters zeker meer kansen voor zichzelf krijgen, dit jaar heeft hij bewezen dat hij dit verdient en we verwachten dus opnieuw een mooie overwinning van Peters. Wie weet dit jaar wel een rit in de Tour.
Hij flikt het hem gewoon, topper! :D

Plaats reactie