team naam

Post Reply
User avatar
Plutonium
Posts: 529
Joined: 07 Jul 2020, 01:05

team naam

Post by Plutonium » 05 Aug 2022, 19:53

hi

ik heb net geprobeerd om mijn 7 league voetbal team te hernoemen naar een naam die in mijn zelfde subleague stond. En ik kreeg geen melding dat die naam al bestond? Vind ik toch raar, omdat in bepaalde onderdelen van het spel je alleen op teamnaam kunt zoeken bij side by side bijvoorbeeld. dat zou toch vervelend zijn als er 2 lucky 1 teams waren?
Misschien een ideetje om dat te beveiligen.

maar ik ga mijn 7 nation army niet hernoemen hoor ;-)
Wel een lekker druk spel.

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: team naam

Post by Zwieler » 06 Aug 2022, 13:02

Plutonium wrote:
05 Aug 2022, 19:53
hi

ik heb net geprobeerd om mijn 7 league voetbal team te hernoemen naar een naam die in mijn zelfde subleague stond. En ik kreeg geen melding dat die naam al bestond? Vind ik toch raar, omdat in bepaalde onderdelen van het spel je alleen op teamnaam kunt zoeken bij side by side bijvoorbeeld. dat zou toch vervelend zijn als er 2 lucky 1 teams waren?
Misschien een ideetje om dat te beveiligen.

maar ik ga mijn 7 nation army niet hernoemen hoor ;-)
Wel een lekker druk spel.
Ik heb het nog nooit gezien dat er een dubbele team naam in de ranking staat. Daqt betkent niet dat ik zeker weet dat dit niet mogelijk is. Ik weet het gewoon niet meer, het is een tijd geleden dat we hier naar gekeken hebben .

We moeten binnenkort zeker weer wat testen ook voor spellen met een SL, en dan gaan we zelf weer eens een poging wagen. :D

Post Reply