Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Jordy » 11 Oct 2021, 13:15

Fair Play wrote:
10 Oct 2021, 20:04
Ik gooi nog niet de handdoek.
Blijven hopen met Conti, de Marchi, Soler en Carboni in de Coppa Agostoni.
Wordt nog een spannende wedstrijd op verschillende vlakken. Van mij mogen ze 1 t/m 4 worden. Ik ga voor plek 6 t/m 10 met Covi, Moscon, Oldani en Eiking. Latasa en TEF hebben helaas voor mij in het weekend toegeslagen, maar het is nog zeker mogelijk dus ik blijf strijdvaardiger voor die punten. :D

User avatar
Zwieler
Posts: 2380
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Zwieler » 11 Oct 2021, 18:11

Het zit er weer op voor het BiedSpel 2021!!

We mogen Chef feliciteren met zijn overwinning. Na een spannende strijd sloeg hij uiteindelijk toe in letterlijk de laatste kilometers van Lombardije. Zo zien we het graag, al had ik de uitkomst liever anders gezien. Een mooie 2e plek voor Zwieler en Paultje maakt dankzij Pogacar het podium compleet.

Laatste Man wint vandaag de laatste pannenkoeken en wordt 4e, net voor de pot, en een paar euro voor TEF die 5e wordt. Arneboy, Guust, Homme, Booggie, Latasa, YBA, GMV Nutwood en Snatch allemaal in de 40 euro + beland. Opvallend grote middenmoot dit jaar!

Jordy net onder de 40 euro en Vinnie blijft inderdaad net FP voor in de strijd om de rode lantaarn. Zoek maar een mooi plekje uit voor deze virtuele lantaarn Rob!! Als je deze niet ooit een keer gewonnen heb, is je huis niet compleet ;-)

Het kampioenschap van Assendelft is gewonnen door Zwieler met Booggie 2e en Nutwoord 3e. Levert niets op behalve eeuwige roem tijdens het zaalvoetbal :-)

Oh en die 24 kratjes met de side bet met Scheetmans was uiteraard weer een makkie voor me. Anders maar een keer ergens eten Servee om onze schulden in te lossen :lol:

Zodra de pot verdeeld is, zal ik de Hall van Fame and Shame weer updaten.

Tot volgend seizoen, ik doe zeker weer mee!! :D

Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Laatste man2 Lutsenko, Alexey 0,8 0
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Latasa Trentin, Matteo 0,5 0
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Jordy Covi, Alessandro 0,3 0
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Rins Velasco, Simone 0,2 0
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Rins Albanese, Vincenzo 0,1 0
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Vinnie Sbaragli, Kristian 0 50
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Nutwood Rota, Lorenzo 0 40
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags TEF Tulett, Ben 0 30
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Snatch Valverde Belmonte, Alejandro 0 20
Coppa Agostoni Eindklassement HC eendaags Rins Bais, Mattia 0 10

1 Chef Spijker 70.00 2240
2 Zwieler 69.00 1620
3 Paultje 75 57.80 1185
4 Laatste man2 51.55 2070
5 Rins 49.85 7730
6 TEF 49.40 3335
7 Arneboy 47.70 2315
8 Guust 45.90 1010
9 Homme 45.55 1370
10 Booggie 45.10 2020
11 Latasa 44.75 3290
12 YBA 43.85 2235
13 Scheetmans 42.05 2170
14 GMV 41.00 1480
15 Nutwood 40.75 1605
16 Snatch 40.60 1865
17 Jordy 39.65 3280
18 Vinnie 35.25 2160
19 Fairplay 34.15 1760

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Fair Play » 11 Oct 2021, 18:57

Marcel gefeliciteerd met de mooie overwinning.
Henno bedankt weer voor het bijhouden.

Na verdeling pot zal TEF toch wel op de derde plaats staan? Want levert 20% van de pot op, bijna een tientje.

En die (fictieve) rode lantaarn krijgt een mooie plek. Zal hem dagelijks poetsen.

Nutwood
Posts: 330
Joined: 30 Nov 2019, 11:25

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Nutwood » 11 Oct 2021, 19:04

Allereerst..... Chef, Gefeliciteerd !!
en Zwieler, dank voor de snelle verwerking en feli met de dorpswinst.

Ik zal de eindstand in een aparte topic zetten en als er geen protesten/aanpassingen komen zal ik de uitbetalingen per de 25e verrichten.
En daarna ga ik me voorbereiden op volgend seizoen want dit moet beter kunnen.. :D )

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Jordy » 11 Oct 2021, 20:35

Gefeliciteerd Chef! Je had weer een heerlijk team.

Vandaag nog een spannende wedstrijd gezien. Met Covi, Tulett en Trentin hadden TEF, Latasa en ik alle 3 een man mee in de eerste groep van 7. Ik zag Covi al de sprint aantrekken voor Trentin en 7de worden met een mooie top 5 voor Tulett en Trentin. :lol:
Het zou genoeg zijn geweest, al leken lange tijd ook Oldani en Eiking niet kansloos voor een paar punten. Helaas moest Oldani als laatste lossen, sprinte Eiking niet mee en was Covi net iets te snel. Ook Latasa zag wellicht Trentin met tegenzin demareren. Hoewel wij dus beide centen wisten te pakken, was het daardoor TEF die aan het langste eind trok. Het perfecte voorbeeld van de discussie van dit weekend, maar ik vond het wel genieten. :lol:

Extra zuur is dan wel weer dat het verschil zo klein is en de nummer 4 vervolgens op grote achterstand staat. Bijna 1.000 punten leveren mij dus helaas helemaal niets op. Maar uiteindelijk was dit wel weer tekenend voor dit seizoen die toch wel in het teken stond van pech tot het laatste moment. Pinot het gehele seizoen, Thomas in en na de Tour, van Avermaet na zijn vaccinatie, Ciccone in beide grote rondes, Cosnefroy in het voorjaar en ook weer in Lombardije, Moscon in het voorjaar en ook weer in Roubaix, Pozzovivo in beide grote rondes en ook Narváez en Simmons in het voorjaar. Letterlijk iedereen die 3 of meer punten kostte is weggevallen op voor hun cruciale momenten. Over degene die 2 of minder kostte ga ik het dan nog maar niet eens hebben. Al met al is het een wonder dat ik niet laatste ben geworden en dat heb ik dan ook enkel aan één man te danken. Cav is de enige die me dit jaar echt heeft kunnen laten juichen met een weergaloze Tour. Dat was écht genieten en daardoor gaat de twijfelachtige eer van de ronde lantaarn gelukkig aan mij voorbij.

Ik begin toch wel langzamerhand in die vloek op mijn kopmannen te geloven. Kunnen we volgend jaar anders het maximaal aantal renners naar 50 verhogen dan kan ik enkel 2-punters binnenhalen. :lol:

ybarmy
Posts: 536
Joined: 29 Nov 2019, 21:52

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by ybarmy » 11 Oct 2021, 21:13

Gefeliciteerd Chefke

mooie overwinning dit jaar.

zelf wel tevreden terwijl aantal renners niet gebracht hebben wat ze zouden moeten maar ale ..

de weddenschap met Snatch is in iedergeval gewonnen dus die krat kan die mooi meenemen als de voor de verjaardag komt....

op na een nieuw seizoen nu al zin in.

User avatar
ChefSpijker
Posts: 1947
Joined: 29 Nov 2019, 12:30

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by ChefSpijker » 12 Oct 2021, 01:13

Thanks allemaal.

Jij had 't aardig ingeschat bij de voorspellingen Jordy. Alleen dat 'koopje Benoot' kwam er niet helemaal uit ;)

Yates verdubbelde bijna zijn aankoopbedrag, Haig lukte dat wel en Cort verdriedubbelde het zelfs (maar die kostte dan ook slechts 4 punten). Die drie in de Vuelta was wel echt een dodelijk trio. Bijna elke etappe knalden we een stuk van de achterstand af. Verder vooral veel (kleine) plusjes. Buiten Benoot alleen meer dan een euro verlies gemaakt op Madouas en Tejada (die laatste was wel echt een flinke miskleun). Al blijft het meest bizarre de dubbele ritwinst van Padun in de Dauphiné. Ook dat kun je achteraf als doorslaggevend zien met het kleine verschil met p2. Benieuwd hoeveel die volgend jaar kost, want het potentieel is er! :lol:

Op naar 2022! Zonder Australische koersen zal de eerste wedstrijd die meetelt wel weer begin februari vallen. Dus houdt rekening met de eerste biedronde opnieuw rond half december.

paultje
Posts: 1198
Joined: 06 Dec 2019, 23:57

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by paultje » 12 Oct 2021, 20:02

gefeliciteerd chef en zwieler. Ik kon jullie tot halverwege het seizoen bijhouden daarna was de versnelling te groot of ik parkeerde :)

Mooie teams hadden jullie en vooral chef had steeds weer tweede lijn renners (voor mijn kennis dan) bij de top klasseringen. erg knap.

Mijn team bestond vooral uit Pogi. Sagan was wel een hele grote teleurstelling.
Bissegger was wel een leuke renner en meeus kwam aan het einde echt goed in vorm. Stewart was dan vooral in het begin erg sterk totdat hij in de hekken gereden werd. Poels te veel voor bollen gegaan anders had hij bij een paar etappes tour beter gepresteerd.
Die kappert deed het dit jaar niet. Dus laatste seizoen dat ik voor de kappers ga ik heb een tondeuse gekocht :)

alle organisatoren bedankt voor het regelen en zeker big thanks voor zwieler van steeds de stand update.

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Jordy » 12 Oct 2021, 21:04

ChefSpijker wrote:
12 Oct 2021, 01:13
Thanks allemaal.

Jij had 't aardig ingeschat bij de voorspellingen Jordy. Alleen dat 'koopje Benoot' kwam er niet helemaal uit ;)

Yates verdubbelde bijna zijn aankoopbedrag, Haig lukte dat wel en Cort verdriedubbelde het zelfs (maar die kostte dan ook slechts 4 punten). Die drie in de Vuelta was wel echt een dodelijk trio. Bijna elke etappe knalden we een stuk van de achterstand af. Verder vooral veel (kleine) plusjes. Buiten Benoot alleen meer dan een euro verlies gemaakt op Madouas en Tejada (die laatste was wel echt een flinke miskleun). Al blijft het meest bizarre de dubbele ritwinst van Padun in de Dauphiné. Ook dat kun je achteraf als doorslaggevend zien met het kleine verschil met p2. Benieuwd hoeveel die volgend jaar kost, want het potentieel is er! :lol:

Op naar 2022! Zonder Australische koersen zal de eerste wedstrijd die meetelt wel weer begin februari vallen. Dus houdt rekening met de eerste biedronde opnieuw rond half december.
Een beetje hetzelfde als TEF met Trentin had. Een subtopper op het einde goedkoop gekregen, maar het blijkt dan achteraf toch niet zo'n zekerheid te zijn als je vooraf denkt. Zowel Benoot en Trentin zijn natuurlijk ook wel een beetje nét niet renners. Het is niet zo alsof ze heel veel pech hadden of echt dramatisch reden, maar het bleef beperkt tot wat ereplaatsen en dat telt niet zo aan.

Benieuwd wie het gaat durven met Padun volgend jaar inderdaad. Ik baalde dit jaar nog, omdat ik hem erop wilde zetten, maar dacht die krijg ik toch niet voor 1/2 punten op dit moment. Misschien was dat op dat moment ook nog wel zo (vroeg in het spel), maar zat me toch te verbijten toen hij zo scoorde. Gelukkig bleef het daarbij. Nu gaat het afwachten zijn of het een éénmalige opleving was of dat hij volgend jaar wel écht doorbreekt.

Cort vond ik wel nog een zure, al een paar keer in mijn team gehad, maar altijd verlies. Dit jaar hoopte ik hem eens echt goedkoop te krijgen zodat verlies bijna niet meer mogelijk was, maar bood je toch weer dat puntje meer. Tejada compenseert dat een beetje daar was je me gelukkig te snel af, wat hebben we ons daarin vergist. :lol:

TheoEltinkFan
Posts: 414
Joined: 03 Dec 2019, 21:02

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by TheoEltinkFan » 15 Oct 2021, 20:14

Van harte gefeliciteerd Chef! Mooie overwinning. Strijd tot het einde. Zo zien we het graag.

Zwieler en Paultje ook proficiat met jullie podiumplaatsen. Knap gedaan!

Homme
Posts: 250
Joined: 29 Nov 2019, 20:00

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Homme » 17 Oct 2021, 10:02

Chef gefeliciteerd met de overwinning, mooie ploeg.
Paultje en Zwieler ook knap gedaan.

Zelf een anoniem jaar gedraaid. Volgend jaar ben ik er weer bij!
Ik heb een eventueel een vriend van me als 20e speler. Ik hoorde vorig jaar dat jullie dat aantal gunstiger vonden. Laat maar weten

User avatar
Zwieler
Posts: 2380
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Zwieler » 17 Oct 2021, 12:25

Homme wrote:
17 Oct 2021, 10:02
Chef gefeliciteerd met de overwinning, mooie ploeg.
Paultje en Zwieler ook knap gedaan.

Zelf een anoniem jaar gedraaid. Volgend jaar ben ik er weer bij!
Ik heb een eventueel een vriend van me als 20e speler. Ik hoorde vorig jaar dat jullie dat aantal gunstiger vonden. Laat maar weten
Volgens mij was er nog minimaal 1 plek over nog steeds, dus wat mij betreft prima. En die POT was weer vrij groot dit jaar dus er kunnen nog wel wat extra renners uit :-)

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Jordy » 18 Oct 2021, 09:21

Homme wrote:
17 Oct 2021, 10:02
Ik heb een eventueel een vriend van me als 20e speler. Ik hoorde vorig jaar dat jullie dat aantal gunstiger vonden. Laat maar weten
Normaal zeggen we 18-20 deelnemers (exclusief Rins) dus 19 is wel ongeveer die sweet spot, lijkt me dus ideaal als je nog iemand kent die graag mee wilt doen. Sowieso kan er altijd iemand afvallen als de inschrijvingen weer open gaan dus dan is het al helemaal fijn om een vervanging te hebben, want nu zitten we wel aan de lower bound.

Latasa
Posts: 160
Joined: 03 Dec 2019, 20:44

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Latasa » 24 Oct 2021, 13:28

Proficiat Chef met de overwinning! Mooie strijd tussen jou en Zweeler.

Ik zelf eindig zoals gewoonlijk in de grijze middenmoot ...

Homme
Posts: 250
Joined: 29 Nov 2019, 20:00

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by Homme » 27 Oct 2021, 08:25

Jordy wrote:
18 Oct 2021, 09:21
Homme wrote:
17 Oct 2021, 10:02
Ik heb een eventueel een vriend van me als 20e speler. Ik hoorde vorig jaar dat jullie dat aantal gunstiger vonden. Laat maar weten
Normaal zeggen we 18-20 deelnemers (exclusief Rins) dus 19 is wel ongeveer die sweet spot, lijkt me dus ideaal als je nog iemand kent die graag mee wilt doen. Sowieso kan er altijd iemand afvallen als de inschrijvingen weer open gaan dus dan is het al helemaal fijn om een vervanging te hebben, want nu zitten we wel aan de lower bound.

Ok. Hij wil graag meedoen. Tegen die tijd zal hij zich op het forum melden

GMV
Posts: 211
Joined: 29 Nov 2019, 15:32

Re: Uitslagen en standen BiedSpel 2021

Post by GMV » 15 Nov 2021, 09:52

Beter laat dan nooit.

Chef, van harte gefeliciteerd met de overwinning!

En Chef en Zwieler weer ontzettend bedankt voor het bijhouden!

Mijn eigen prestatie valt me nog ontzettend mee gezien de troubles van Dumoulin en het totaal niet presteren van Ackermann en Matthews. Op naar het volgende seizoen.

Post Reply