Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Fausts
Posts: 1
Joined: 26 Oct 2023, 14:02

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!er

Post by Fausts » 26 Oct 2023, 14:08

Ik hoop dat jullie weer snel terugkomen, want zoals zweeler is er geen 2e te vinden .
Dan word het echt “gokken” dit is gewoon een spel . Niet meer niet minder , zou de minister toch ook moeten zien .
Ik wens jullie het beste in de onderhandelingen, en hoop weer snel mee te kunnen spelen.

Ocnarf
Posts: 1
Joined: 10 Oct 2022, 03:27

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Ocnarf » 05 Feb 2024, 15:34

LANG LEVE ZWEELER HET SPEL DIE MENIG EEN ENORM EN ZONDER STRESS PLEZIER AAN BELEEFT

Misterxxt
Posts: 10
Joined: 09 Feb 2020, 18:04

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Misterxxt » 08 Mar 2024, 11:09

Wat is eigenlijk de status over dit onderwerp? Enige progressie? :)

User avatar
ChefSpijker
Posts: 1947
Joined: 29 Nov 2019, 12:30

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by ChefSpijker » 08 Mar 2024, 13:50

Helaas zit meespelen met een Nederlands account op Zweeler er voorlopig niet in. We moeten de komende acht jaar op de 'strafbank' plaatsnemen van de KSA. En gezien de politiek zich ook steeds meer gaat mengen met de Nederlandse gokmarkt, is het maar de vraag of het tegen die tijd nog veel zin heeft voor Zweeler om de Nederlandse markt op te gaan. Maar dat is dus sowieso nog ver weg.

We zijn bezig om gratis wielerspellen te kunnen aanbieden via onze wielerwebsites waaronder https://wielrennenuptodate.nl/. Het zal dan om een nieuw type spel gaan met budget. Dat zal ergens dit jaar wel moeten lukken.

User avatar
Bizzie de bij
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2024, 12:11

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Bizzie de bij » 17 Mar 2024, 12:14

Zijn er al vorderingen wat betreft het spel, ik ben erg benieuwd.
Oprichter Wielerkoorts! https://discord.gg/aeBJpdV3Sx

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Zwieler » 17 Mar 2024, 14:11

Bizzie de bij wrote:
17 Mar 2024, 12:14
Zijn er al vorderingen wat betreft het spel, ik ben erg benieuwd.
Hi Bizzie, ja ik ook :lol: :lol: We zijn een nieuwe aan het schrijven voor onze media sites gebruik makend van de nieuwste programeer technieken. We zitten bij Zweeler nu met het probleem dat veel van de code nog uit 2010 is, en we daar erop voortgeborduurd hebben. Dus dat konden we niet gebruiken. Ook wilde we dat mensen konden wisselen gedurende het jaar.

Het wordt de Cyling Fever variant zodat men kan wisselen per evenement. Dat is uiteraard nodig voor een Media Site, we willen graag dat mensen terugkomen.

Deze variant kan je dan toepassen op klassiekers, kleinere rondjes (PN, TA RvZ Daupine etc), de grote rondjes en ook voor het hele jaar (wat er nog van over is). Subleagues worden wat belangrijker nu het gratis is en dan kunnen we altijd kijken of we nog wat goedkope prijzen kunnen weggeven aan de beste teams. Maar dat is voor later. Eerst maar wat publiek weer opbouwen.

De 15+5 variant blijft voorlopig alleen beschikbaar op Zweeler. Die is ook niet geschikt voor een Media Site

User avatar
Bizzie de bij
Posts: 2
Joined: 17 Mar 2024, 12:11

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Bizzie de bij » 17 Mar 2024, 14:57

Oh dat klinkt goed. Zodra het zover is , is het misschien leuk een spotlight op de Wielerkoorts server te zetten. Op 1 of andere manier was ik dit forum uit het oog verloren, is dit alleen voor Nederlanders of Internationaal?
Oprichter Wielerkoorts! https://discord.gg/aeBJpdV3Sx

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Zweeler gaat er "voorlopig" mee stoppen in Nederland!!

Post by Zwieler » 17 Mar 2024, 19:29

Bizzie de bij wrote:
17 Mar 2024, 14:57
Oh dat klinkt goed. Zodra het zover is , is het misschien leuk een spotlight op de Wielerkoorts server te zetten. Op 1 of andere manier was ik dit forum uit het oog verloren, is dit alleen voor Nederlanders of Internationaal?
Er zitten alleen Nederlandstalige op (Belgen uiteraard ook). Het wordt voornamelijk gebruikt voor onze BiedSpellen en wij kunnen onze klanten een beetje op de hoogte stellen van wat we aan het doen zijn. :D

Post Reply