Corona

Plaats reactie
ALABRAMMIE
Berichten: 45
Lid geworden op: 02 dec 2019, 10:20

Corona

Bericht door ALABRAMMIE » 13 mar 2020, 15:17

Dag allemaal,

Spijtig genoeg zijn het bizarre tijden dankzij het Corona-virus.
Ik hoop dat het met iedereen zijn gezondheid goed stelt en dat alles terug snel het normale leven kan worden.
Pijnlijke zaak voor Zweeler (en andere bedrijven) en ik hoop van harte dat alles goed zal komen.
Het zal een gemis worden.. :-(

Greets

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Corona

Bericht door Zwieler » 13 mar 2020, 15:57

Inderdaad, rare situatie waar we allemaal in beland zijn. We moeten met zijn alle nog even een paar weken door de pijn heen, en dan hopen dat de maatregelen effect hebben, zodat we weer verder kunnen met ons "sociale" leven.

En uiteraard met de spellen. Voorlopig hebben we aankomende weken geen enkel spel in de aanbieding en gaat bijna alles verschoven worden. Elke kalender gaat op zijn kop, dus ook onze kalenders gaan daar allemaal op aangepast worden.

Wielrennen:

De kalender voor de Road to spellen zullen veranderen zodat we alle tickets nog kunnen slijten. Voor wielrennen hebben we voorlopig nog ruimte zat op de kalender. Het zou ook goed kunnen dat we nu niet eindigen met de WK, maar met een andere monument dat als laatste gekoerst gaat worden.

Tennis Road to:

Als ze daar India Wells en Miami niet verschuiven, moeten we erg creatief worden hoe we dat opgaan lossen, maar ook dat gaat zeker lukken.

Darts road to:

Dit seizoen eindigt pas op jaareinde, dus dat is geen probleem. Meeste zal wel verschoven worden, zodra het weer mogelijk is.

Voetbal: dat wordt allemaal uitgesteld, en de spellen dus ook. Ik neem aan dat ze alles uitspelen, alleen op later tijdstip. De EK zal zeer vermoedelijk wel naar volgend jaar gaan. Zolang deze uiteindelijk maar gespeeld wordt.

F1 en MotoGP starten gewoon later en zullen allemaal wel een andere datum krijgen. Als we 1 of 2 GP's gaan missen, is dat geen probleem.

Zweeler is een gezond bedrijf, alleen hebben we nu allemaal even niets te doen. De cash flow verschuift van Maart en April naar een ander moment in de kalender. Dat is soms wat onpraktisch, maar geen probleem voorlopig.

OS: Laten we hopen dat dit doorgaat, want we hebben een mooi spel in de aanbieding met een mega prijzenpot (starten met 20.000 euro). Zoals het nu in Azie gaat, lijkt het me stug dat het niet doorgaat. De boel lijkt daar allemaal onder controle.

We beslissen elke keer zodra er meer informatie is, eerder kunnen we dat niet doen!

karper
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mar 2020, 19:16

Re: Corona

Bericht door karper » 14 mar 2020, 19:19

Tijdje hier niet geweest.
Ik wens jullie veel sterkte.

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Corona

Bericht door Jordy » 15 mar 2020, 11:40

Toch wel saai zo voor ons spelers, hopen voor jullie dat iedereen weer vol enthousiasme start en hunkert naar nieuwe wedstrijden waardoor de eerste wedstrijd voor jullie direct een flinke knaller wordt.

Het Road to spel niet bij het WK laten eindigen zou ik wel een gemis vinden, maar wellicht een noodzakelijke oplossing waar iedereen uiteindelijk wel begrip voor zal tonen gezien de situatie.

Hopen dat deze situatie snel wordt opgelost en we met de OS toch weer een geweldige sportzomer hebben. Voor ons als spelers/liefhebbers, voor jullie als bedrijf, maar het allerbelangrijkste natuurlijk voor alle direct getroffenen.

Plaats reactie