Suggestie Zweeler

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Suggestie Zweeler

Post by Jordy » 10 Jun 2021, 21:30

Er zal vast niet zo heel veel vraag naar zijn en kan me voorstellen dat jullie daar eerst nog meer voor moeten groeien, maar is er al eens nagedacht over de optie om tegoed cadeau te kunnen doen?

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 10 Jun 2021, 23:30

Heel kort inderdaad :-)

ik denk dat we dan zeker een stuk moeten groeien nog, om daar serieus mee aan de slag te gaan. We hebben wel een module die we daarvoor kunnen gebruiken. Code invoeren en dan wordt het geld toegevoegd.

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Suggestie Zweeler

Post by Jordy » 22 Jun 2021, 15:56

Zwieler wrote:
10 Jun 2021, 23:30
Heel kort inderdaad :-)

ik denk dat we dan zeker een stuk moeten groeien nog, om daar serieus mee aan de slag te gaan. We hebben wel een module die we daarvoor kunnen gebruiken. Code invoeren en dan wordt het geld toegevoegd.
Dat dacht ik al, met de Tour in het vooruitzicht leek me het wel leuk, maar begrijpelijk dat dit nog niet ter sprake is. Dit zal momenteel ook alleen relevant zijn als er bekenden van elkaar zijn die fanatiek meespelen en die groep is waarschijnlijk nog niet groot genoeg.

Over de Tour gesproken, ik begin de bonus tegoed acties die vroeger altijd voor de Tour waren wel te missen. :lol:

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 27 Sep 2021, 14:30

Is er ooit al nagedacht om voor sommige spellen een safety net optie te hebben?
bv. Fantasy games obv voetbalspelers te kiezen voor een volledige speeldag. (Zaterdag & zondag).
Je kiest spelers die je acht te zullen gaan spelen maar dan voor een onbekende rede niet in de selectie zitten.
Hierdoor verlies je eigenlijk al alles voor het begonnen is. Het is misschien wel interessant om op het einde van de speeldag een functie te hebben waarbij er kan gekeken worden of er een autmatische vervanging kan gebeuren (eerst in zelfde team op zelfde waarde,...).
Het is maar een gewone vraag hoor maar bon... :mrgreen:

Groetjes
Bram

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 27 Sep 2021, 17:53

ALABRAMMIE wrote:
27 Sep 2021, 14:30
Is er ooit al nagedacht om voor sommige spellen een safety net optie te hebben?
bv. Fantasy games obv voetbalspelers te kiezen voor een volledige speeldag. (Zaterdag & zondag).
Je kiest spelers die je acht te zullen gaan spelen maar dan voor een onbekende rede niet in de selectie zitten.
Hierdoor verlies je eigenlijk al alles voor het begonnen is. Het is misschien wel interessant om op het einde van de speeldag een functie te hebben waarbij er kan gekeken worden of er een autmatische vervanging kan gebeuren (eerst in zelfde team op zelfde waarde,...).
Het is maar een gewone vraag hoor maar bon... :mrgreen:

Groetjes
Bram
Ik snap de vraag, het is namelijk ook iets wat ik zelf ook een minder aspect vind aan de Fantasy voetbalspellen. Ik zal eens met Chef overleggen, of er opties zijn, net zoals bij wielrennen.

Alleen is het totaal niet geprogrammeerd waarschijnlijk, maar het zou geen overbodige luxe zijn. Misschien verklaar dat ook wel het minder succes van die weekend spellen tov van de losse spellen voor 1 wedstrijd.

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 24 Nov 2021, 10:09

Zou het leuk zijn, moest er ook een discord groep aangemaakt worden?

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 24 Nov 2021, 12:47

ALABRAMMIE wrote:
24 Nov 2021, 10:09
Zou het leuk zijn, moest er ook een discord groep aangemaakt worden?
ah chatbox, dat hebben we al eens geprobeerd. Was niet een heel groot succes. Dus we houden het al even alleen via het forum. Iets gestructureerder ook om te volgen voor ons, zeker als er vragen zijn :D

Wie weet gaan we het wel ooit introduceren weer, maar nu nog even niet.

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 21 Jan 2022, 15:48

Zonde toch om steeds een spel te beginnen met niet-starters waardoor de kans voor een eerlijk spel al direct weg is. :cry:

User avatar
ChefSpijker
Posts: 1947
Joined: 29 Nov 2019, 12:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by ChefSpijker » 21 Jan 2022, 16:56

Welk spel bedoel je?

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 21 Jan 2022, 17:16

ChefSpijker wrote:
21 Jan 2022, 16:56
Welk spel bedoel je?
Biathlon - WORLD CUP ANTHOLZ-ANTERSELVA WOMEN : Hermann (12.5 mln) en Reztsova (14.1 mln)
Ook al ben ik goed begonnen voor andere spelers kan dit misschien niet het geval zijn..

Cheers en fijn weekend!
Bram

User avatar
ChefSpijker
Posts: 1947
Joined: 29 Nov 2019, 12:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by ChefSpijker » 21 Jan 2022, 22:17

ALABRAMMIE wrote:
21 Jan 2022, 17:16
ChefSpijker wrote:
21 Jan 2022, 16:56
Welk spel bedoel je?
Biathlon - WORLD CUP ANTHOLZ-ANTERSELVA WOMEN : Hermann (12.5 mln) en Reztsova (14.1 mln)
Ook al ben ik goed begonnen voor andere spelers kan dit misschien niet het geval zijn..

Cheers en fijn weekend!
Bram
Als het goed is doen die dames zondag de massastart. Die deden alleen de langste afstand deze week niet. Biatlon wordt wel bijgehouden door een kenner, dus die startlijsten kloppen doorgaans gewoon ;)

Ik dacht dat het over veldrijden ging. Dat is eigenlijk de enige sport waar we bij kleinere wedstrijden vaak wel problemen hebben om een kloppende startlijst te krijgen. Simpelweg omdat de organisaties geen definitieve startlijst maken. Bij alle andere sporten zal het normaal gesproken altijd kloppen. Tuurlijk kan er nog wel eens een afmelding komen nadat een spel gestart is, komt vooral voor bij tennis, maar dan is het helaas overmacht.

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 22 Jan 2022, 10:26

Top thanks daar is het dan idd nog aanvaardbaar ;-) maar zoals je zegt is het bij veldcross een groter probleem.
Misschien kan er daar getest worden om desnoods een soort van safety in te bouwen.

Bedankt voor de snelle antwoorden ;-)!

Btw zijn er hier die gebruik maken van discord (medespelers)?
Indien wel wil ik graag wel connecten! ^^

User avatar
Plutonium
Posts: 529
Joined: 07 Jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Post by Plutonium » 26 Apr 2022, 20:12

Nog een suggestie: gratis spellen, waarvoor geen prijs te winnen valt. Alleen de eer. Dat is mooi om te oefenen. Denk dat er best animo voor is. Voor mezelf kan ik dan ook andere sporten uitproberen.

Jullie kunnen naast een betaald spel een gratis variant maken. Volgens mij is dat nauwelijks meerwerk, als ik me niet vergis.

User avatar
Plutonium
Posts: 529
Joined: 07 Jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Post by Plutonium » 05 Jun 2022, 00:44

ik zie dat er een verandering is in de lobby.
Het lijkt erop dat er bij alle spellen een maximum aantal deelnemers is en er is ook een minimum en maximum prijs.
Wat is daar het idee achter?
Ik schat iets met regelgeving.

Opent dit nu ook de mogelijkheden om een spel te starten met bijvoorbeeld alleen maar met 3 of 5 deelnemers en de winnaar neemt de alle winst?

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 05 Jun 2022, 15:15

Plutonium wrote:
05 Jun 2022, 00:44
ik zie dat er een verandering is in de lobby.
Het lijkt erop dat er bij alle spellen een maximum aantal deelnemers is en er is ook een minimum en maximum prijs.
Wat is daar het idee achter?
Ik schat iets met regelgeving.

Opent dit nu ook de mogelijkheden om een spel te starten met bijvoorbeeld alleen maar met 3 of 5 deelnemers en de winnaar neemt de alle winst?
Inderdaad dat is iets wat ze in de VS graag willen hebben. We moeten daar van tevoren aangeven hoe hoog de prijzenpot maximaal kan worden. We hebben dit alvast live gezet, dus dan kunnen we er een beetje meespelen.

Zolang we niet live in de VS zijn (en dat duurt nog wel minimaal 1/2 maanden, omdat alles voorbereid moet worden. Juridisch en software), kunnen we het maximaal aantal teams gewoon wijzigen, alleen zodra we daar starten dan moet iedereen wel opletten dat een spel vol kan raken!!

We gaan zeker nog wat mailings maken, en de mensen uitleggen dat ze nu te laat kunnen zijn en niet mee kunnen doen als het spel vol is :D

User avatar
Plutonium
Posts: 529
Joined: 07 Jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Post by Plutonium » 06 Jun 2022, 14:26

Kan er een keer een golf spel komen met inschrijving 1 euro per team. 1e prijs heel vet, en dan een logaritmische afloop van de prijzen. Dat nodigt uit tot meerdere teams maken om die vette prijs te winnen. Golf leent zich daar uitstekend voor, omdat het aantal te combineren teams erg groot is.
Ach het is maar een idee.

ALABRAMMIE
Posts: 45
Joined: 02 Dec 2019, 10:20

Re: Suggestie Zweeler

Post by ALABRAMMIE » 16 Aug 2022, 13:15

Hebben jullie al meer nieuws over het live gaan op de Amerikaanse markt?
Zou het ook niet leuk zijn om in de algemene lobby te kunnen zien voor welke ploegen je al inschreven bent? (een soort van vinkje of cijfers ergens)
Kan misschien handiger zijn voor "veel"-spelers.

Groetjes
Bram

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 16 Aug 2022, 17:49

Plutonium wrote:
06 Jun 2022, 14:26
Kan er een keer een golf spel komen met inschrijving 1 euro per team. 1e prijs heel vet, en dan een logaritmische afloop van de prijzen. Dat nodigt uit tot meerdere teams maken om die vette prijs te winnen. Golf leent zich daar uitstekend voor, omdat het aantal te combineren teams erg groot is.
Ach het is maar een idee.
Nee, dat gaan we nog niet doen. Misschien als we nog meer Fantasy Golf liefhebbers hebben. En een lager inleg betekent niet automatisch een grotere pot.

Zie onze etappespellen tijden een grote ronde. We hebben meer teams voor 5 euro dan die voor 2 euro. En dik meer :-)

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Suggestie Zweeler

Post by Zwieler » 16 Aug 2022, 17:57

ALABRAMMIE wrote:
16 Aug 2022, 13:15
Hebben jullie al meer nieuws over het live gaan op de Amerikaanse markt?
Zou het ook niet leuk zijn om in de algemene lobby te kunnen zien voor welke ploegen je al inschreven bent? (een soort van vinkje of cijfers ergens)
Kan misschien handiger zijn voor "veel"-spelers.

Groetjes
Bram
Meestal merk je dat wel als je op het spel klikt :-) maar misschien ooit in de toekomst, nu nog even niet. druk, druk... :lol:

Achter de schermen wordt er keihard gewerkt om onze front en back office USA proof te maken. We hebben inmiddels wel al een bank in de VS, en dat heeft ons al 4 jaar tegengehouden daar, dus het is nu alleen programmering and alles juridisch op orde te krijgen.

We weten al in welke staten we gaan starten. dat zijn er een stuk of 20. Daar heb je geen vergunning nodig. Ook zijn er een stuk of 20 waar je dat wel nodig hebt en zodra we live zijn, dan gaan we dat ook opstarten.

Ik hoop binnen een week of 3/4 dat we zomaar live kunnen zijn. En dan zien we het wel. We hebben de VS niet nodig om er een gezond bedrijf van te maken. Dat zijn we al. Dus letterlijk elke nieuwe speler zijn we blij mee. En als dat er opeens tienduizend zijn (en dat is voor VS begrippen heel weinig, maar voor ons heel veel), dan is het ook goed. We zien het wel.

Meer spelers betekent dat de prijzenpotten hoger worden en dat we meer prijzen uit kunnen delen, en voor ons is het leuk om verder te groeien.

Wel leuk en spannend voor iedereen. :D

User avatar
Plutonium
Posts: 529
Joined: 07 Jul 2020, 01:05

Re: Suggestie Zweeler

Post by Plutonium » 23 Aug 2022, 17:41

Klinkt goed.
Komen er dan ook meer soorten spellen bij bijvoorbeeld golf? Bijvoorbeeld max 3 deelnemers aan 1 spel en de winnaar wint alleen een prijs? Spellen met andere inschrijf kosten, andere prijzenverdelingen?

Ik zou het ook leuk vinden als er bij ieder spel ook gratis deelname mogelijk is, 1 inschrijving per account, waarbij geen prijs te winnen is. Handig om te oefenen.

Post Reply