Biedronde 4 (start woensdag 2 november - einddatum zondag 6 november)

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Biedronde 4 (start woensdag 2 november - einddatum zondag 6 november)

Bericht door Jordy » 05 nov 2022, 11:06

paultje schreef:
05 nov 2022, 10:36
Jordy schreef:
05 nov 2022, 01:05
In de regels staat de punten moeten worden opgemaakt. Ik interpreteer dat als, alle punten die ik op het moment dat ik aan de beurt ben heb, moet ik opmaken, zelfs al heb ik ze net daarvoor verkregen door een overbieding.
Als dat niet klopt kan ik natuurlijk Thorup en Yamane weghalen en dan mag ik daarna als eerste 2 namen kiezen aangezien ik dan de minste punten over heb dus per saldo maakt het in ieder geval niet uit behalve als ik dan opeens verras met toch een andere naam. :lol:
Dat is natuurlijk helemaal waar. haha
vroeg het me gewoon af. Nooit eerder gezien bij wielrennen of schaatsbiedspel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de regels erbij heb moeten pakken, want volgens mij is dit inderdaad redelijk uniek. Zelfs na het lezen van de regels twijfelde ik nog een beetje, maar dus geïnterpreteerd als alle punten betekent alle punten die je op dat moment hebt en niet alle punten die je voordat de 2de periode begon had.
Voor de rest ook niet te lang erbij stil gestaan, omdat zoals gezegd het toch niet echt uitmaakte of ik ze nou in ronde 2 of 3 erop zette, het resultaat was hetzelfde. :D

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Biedronde 4 (start woensdag 2 november - einddatum zondag 6 november)

Bericht door Jordy » 05 nov 2022, 11:14

ChefSpijker schreef:
05 nov 2022, 10:55
JohnnyJ schreef:
05 nov 2022, 10:50
paultje schreef:
05 nov 2022, 10:37


vinnie mag met 3 punten er maar 2 dus kan mooi deze overbieden haha
Betekent dit dat ik met mijn 5 punten ook deze ronde nog mag overbieden? Of is het deze ronde alleen nog maar de bedoeling dat de overblijvende punten opgemaakt worden aan de groep "prutsers"? Mij maakt het niet uit, maar ik zou wel graag weten of overbieden deze laatste ronde ook nog geoorloofd is.
Nope, alleen nieuwe schaatsers aanbieden. Zal ooit wel bedacht zijn om niet aan de gang te blijven.
Zelfs nu we met 125 punten de laatste ronde in gingen, bleven er nog maar 11 over voor periode 3. Valt dus eigenlijk wel reuze mee, maar als met die 11 weer overboden mocht worden dan bleven we nog wel even aan de gang inderdaad. Denk uiteindelijk dus een prima regel zo.

JohnnyJ
Berichten: 340
Lid geworden op: 21 okt 2022, 19:42

Re: Biedronde 4 (start woensdag 2 november - einddatum zondag 6 november)

Bericht door JohnnyJ » 05 nov 2022, 12:36

En nu nog de laatste 5 punten!

Jordy van Workum 1 Chef
Laura Peveri 1 Chef
Carolina Hiller 1 Chef
Michele Malfatti 2 Vinnie
Dmitry Morozov 1 Vinnie
Odin By Farstad 1 JohnnyJ
Julie Nistad Samsonsen 1 JohnnyJ
Vincent De Haître 1 JohnnyJ
Lea Sophie Scholz 1 JohnnyJ
Yuna Onodera 1 JohnnyJ

Plaats reactie