Het krijgen van een bank is het meest moeilijke, maar wel cruciaal. Ik ben nu met de 5e bank bezig ondertussen, en dan moet je echt alles sturen wat er is, en bakken met papieren invullen. Ook moest ik daar een representative zoeken, omdat dat verplicht was. de volgende stap is dan een payment provider, maar degene die we in Europa hebben, wil ook daar zaken doen, dus dat was relatief makkelijk.Drekes2 wrote: ↑12 Sep 2021, 13:47Altijd leuk om te kijken of mijn goede prestaties bij de NFL niet komen, doordat de sport zo klein was, haha. Ik heb er eigenlijk heel weinig verstand van.
In Amerika moet je zeker een encyclopedie aan formulieren in drievoud invullen? Succes daarmee en hopelijk krijg je het voor elkaar.
Dan hebben we nog een accountant nodig, en een advocaat die alle officiële documenten a 400 USD per uur moeten nakijken/corrigeren, en ook met nieuwe aankomt draven als het nodig is.
Zodra dat allemaal staat, hebben we nog een Legal Opinion (document van 100 pagina's) nodig, waarin staat dat we onze spellen aan mogen bieden en in welke staten. In de tussentijd moeten we ervoor zorgen dat elke Amerikaan die zich aanmeldt zich ook meteen identificeert, dus daar hebben we ook een provider voor nodig, en dan moeten we software hebben die aangeeft dat alleen de spelers met een IP adres uit een staat meedoen, die echt mee mogen doen.
Zodra dat allemaal rond is, kunnen we starten in 5/6 staten waar geen vergunning nodig is, en die andere 46 staten gaan we de licentieaanvraag indienen. haha en dan moet ik even iemand inhuren die daarbij helpt, want dat is echt veel papierwerk.
Even een kijkje in de Zweelerkeuken