Het valt nog te bezien of deze 4 schaatsers de € 30,00 gaan opleveren.
Roest en Leerdam zullen ongetwijfeld Europees kampioen worden. Roest zal daarbij nog een hele kluif aan Ghiotto krijgen.
Gezamenlijk zullen ze ca € 18 kunnen opleveren.
Lollo voor 17 punten betekent € 5,10 . Dat moet ik nog zien.
Shinhama kan, als hij niet uit de bocht vliegt, die € 4,00 opleveren.
Je zal inderdaad plusjes nodig hebben.
Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
- ChefSpijker
Re: Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
Op Allround is Ghiotto geen partij voor Roest. Roest pakt op de 500 meter al 30 seconden voor de 10 km.
Bij Lollobrigida verwacht ik dat ze minimaal hetzelfde als Swings kan scoren. Beetje zelfde types en Lollo kwam toch wel erg sterk terug na haar zwangerschap. Daarom gooide ik ook meteen 17 op haar. Waarbij ik Lollo op losse afstanden nog eerder top 3/5's zie scoren dan Swings. Swings wint dan weer massastarts waar Lollo doorgaans p3 zal pakken achter Groenewoud en Blondin, maar bij de heren eindigt het weer vaker in een ontsnapping. Dus over een heel seizoen zal dat wellicht ook gelijk zijn.
Bij Lollobrigida verwacht ik dat ze minimaal hetzelfde als Swings kan scoren. Beetje zelfde types en Lollo kwam toch wel erg sterk terug na haar zwangerschap. Daarom gooide ik ook meteen 17 op haar. Waarbij ik Lollo op losse afstanden nog eerder top 3/5's zie scoren dan Swings. Swings wint dan weer massastarts waar Lollo doorgaans p3 zal pakken achter Groenewoud en Blondin, maar bij de heren eindigt het weer vaker in een ontsnapping. Dus over een heel seizoen zal dat wellicht ook gelijk zijn.
Re: Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
lollo gaat veel meer opleveren. misschien wel vergelijkbaar met de nederlandse top vrouwen.
het was dat ik niet in ronde 1 al mijn punten al op wilde hebben anders had ik zeker meer geboden.
kans is alleen dat ze wat gata overslaan vanwege de kleine
het was dat ik niet in ronde 1 al mijn punten al op wilde hebben anders had ik zeker meer geboden.
kans is alleen dat ze wat gata overslaan vanwege de kleine