Dik en dik verdient, nu kan ze zwanger worden.
Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026
Re: Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026
Ongeloofelijk… Kok reed eindelijk de 1.000 meter met meer rust zoals ze de 1.500 meter rijdt en dat leidde tot een knaltijd. Dan denk je, dit was hem, het sprookje van Jutta is voorbij. Maar net zoals het onmogelijke sprookje van Lollo werkelijkheid werd, deed ook Jutta het onmogelijke.
Ongelooflijk dat Leerdam dit nog kan na die geweldige 1000 en knaltijd van Kok
Ik dacht echt na die geweldige rit van Kok dat het voldoende voor goud zou zijn.
Maar wat fantastisch van Leerdam om onder zo'n grote druk toch haar sprookje om goud op de 1000 Olympische Spelen te halen nog waar kon maken. Echt klasse van Jutta. Femke is op waarde geklopt en Leerdam verdient deze gouden medaille
volkomen.
Jammer voor mij, maar dit is topsport
van het hoogste niveau tussen 2 geweldige schaatsers ⛸⛸.
Ik dacht echt na die geweldige rit van Kok dat het voldoende voor goud zou zijn.
Maar wat fantastisch van Leerdam om onder zo'n grote druk toch haar sprookje om goud op de 1000 Olympische Spelen te halen nog waar kon maken. Echt klasse van Jutta. Femke is op waarde geklopt en Leerdam verdient deze gouden medaille
Jammer voor mij, maar dit is topsport
-
Laatste man
Laten we het sowieso maar op thuisvoordeel houden, want de Italianen scoren sowieso goed in meerdere sporten.
Overigens is haar zusje wel gepakt op doping tijdens het EK skeeleren ooit
Gister was een prachtig sportgevecht tussen 2 toppers. De 5km bij de mannen was ook best aardig.
Ik ben meer op de hand van Laatste Man. Vooral ik nu weet dat haar zusje Guilia wegens doping 18 maanden geschorst is, al is dit wel al 6 jaar geleden. Zonder daadwerkelijk bewijs blijft het moeilijk iemand te verdenken, maar 2,26 voorsprong op Wiklund en 3,84 op Beune vind ik verbazingwekkend voor iemand die het hele seizoen nauwelijks vooruit kwam en nu ineens alle concurrenten op een hoopje schaatstLaatste man wrote: ↑10 Feb 2026, 14:27Laten we het sowieso maar op thuisvoordeel houden, want de Italianen scoren sowieso goed in meerdere sporten.
Overigens is haar zusje wel gepakt op doping tijdens het EK skeeleren ooit
Gister was een prachtig sportgevecht tussen 2 toppers. De 5km bij de mannen was ook best aardig.
Bij iedereen was het verval in de laatste ronden groot behalve bij Lollobrigida die nauwelijks verval had in al haar ronden.
Maar misschien was dit wel haar kracht, zo vlak mogelijk schaatsen. Maar het contrast met haar eerder schaatsen dit seizoen is zo groot!
In deze vorm wint zij ook gemakkelijk de 5.000 en ook op de 1500 maakt zij zeker kans op een podiumplek.
Maar we zullen het de komende dagen wel zien of dit een eenmalige prestatie van formaat was of dat zij dit huzarenstukje weer gemakkelijk weet te herhalen