Chatbox NFL

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door Zwieler » 12 sep 2021, 14:10

Drekes2 schreef:
12 sep 2021, 13:47
Altijd leuk om te kijken of mijn goede prestaties bij de NFL niet komen, doordat de sport zo klein was, haha. Ik heb er eigenlijk heel weinig verstand van.

In Amerika moet je zeker een encyclopedie aan formulieren in drievoud invullen? Succes daarmee en hopelijk krijg je het voor elkaar.
Het krijgen van een bank is het meest moeilijke, maar wel cruciaal. Ik ben nu met de 5e bank bezig ondertussen, en dan moet je echt alles sturen wat er is, en bakken met papieren invullen. Ook moest ik daar een representative zoeken, omdat dat verplicht was. de volgende stap is dan een payment provider, maar degene die we in Europa hebben, wil ook daar zaken doen, dus dat was relatief makkelijk.

Dan hebben we nog een accountant nodig, en een advocaat die alle officiële documenten a 400 USD per uur moeten nakijken/corrigeren, en ook met nieuwe aankomt draven als het nodig is.

Zodra dat allemaal staat, hebben we nog een Legal Opinion (document van 100 pagina's) nodig, waarin staat dat we onze spellen aan mogen bieden en in welke staten. In de tussentijd moeten we ervoor zorgen dat elke Amerikaan die zich aanmeldt zich ook meteen identificeert, dus daar hebben we ook een provider voor nodig, en dan moeten we software hebben die aangeeft dat alleen de spelers met een IP adres uit een staat meedoen, die echt mee mogen doen.

Zodra dat allemaal rond is, kunnen we starten in 5/6 staten waar geen vergunning nodig is, en die andere 46 staten gaan we de licentieaanvraag indienen. haha en dan moet ik even iemand inhuren die daarbij helpt, want dat is echt veel papierwerk.

Even een kijkje in de Zweelerkeuken :D

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 14 sep 2021, 18:28

zo dat zijn heel wat plannen. Ja in USA vinden ze de NFL wel leuk.
Ik kijk nu af en toe een samenvatting en begin het een beetje te begrijpen. Wel jammer dat 4 van mijn teams tegen de odds in verloren hadden. En de teams die tegen de chiefs en bucs moesten, nipt verloren.

Ach we zullen het zien hoe het gaat.

Drekes2
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 dec 2019, 16:15

Re: Chatbox NFL

Bericht door Drekes2 » 15 sep 2021, 18:20

Toch weer 2e geworden in de Zondag NFL Teams Pool. Middenmoot in het Jaarspel, waarbij vooral opvalt dat de minst geraden teams (14% gespeeld) allebei wonnen. Hopelijk kan dat zo een beetje worden doorgetrokken in de rest van het seizoen!

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 16 sep 2021, 13:18

hahaha ja ik had al een correlatie gelegd tussen hoe vaak een team gekozen was in het spel van vorig jaar en hoeveel punten teams hadden behaald.
Daaruit kon ik concluderen, dat de gemiddelde zweeler speler GEEN verstand heeft van de NFL OF de NFL onvoorspelbaar is. :lol:

Ik had me dit jaar echt erin verdiept, maar net de teams die ik gekozen had verliezen jammerlijk dus. Wellicht is de NFL onvoorspelbaar. Nou dat belooft wat voor de finale.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door ChefSpijker » 16 sep 2021, 21:51

De enige voorspelbaarheid is dat Brady uiteindelijk weer de Superbowl wint :D

Drekes2
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 dec 2019, 16:15

Re: Chatbox NFL

Bericht door Drekes2 » 16 sep 2021, 22:56

Ik weet het niet. Hij haalde het einde van vorig seizoen nog maar net en is nog herstellende van een knieblessure, dacht ik te lezen.
Op deze leeftijd word je natuurlijk veel blessuregevoeliger. Daarom heb ik deze keer toch weer voor Kansas gekozen.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 28 sep 2021, 08:00

Jeetje ik ben vannacht gedeeld eerste geworden...!
Logisch ook want er was maar 1 wedstrijd en toevallig* zat het winnende team in mijn lineup.

Dat is niet zo veelzeggend. De amerikanen tellen in weeknummers afgelopen week was speelweek 3. Zouden de uitslagen bij zweeler ook niet gegroepeerd kunnen worden per speelweek?
Dat maakt het een stuk overzichtelijker. Ik zou nu niet kunnen zeggen hoeveelste ik geworden ben van deze speelweek. Dat is wel interessant. Dan zou er ook bij een overzicht per team de 18 speelronden kunnen worden weergegeven, net zoals bij olympische spelen de spelronden dus.
Ach het is maar een ideetje.

Het gaat wel goed, na een dramatische eerste week stond ik op plek #190, na week 2 op #39 en nu op #17. Dat komt ook overeen met hoe ik mijn team heb opgebouwd, zoveel mogelijk teams in de playoff. Dus na de reguliere competitie zal ik toch bij de bovenste teams moeten eindigen.

* in mijn lineup zitten geen toevallige teams. Daar ligt een paar uur wiskunde en statistiek aan ten grondslag ;-)

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door ChefSpijker » 28 sep 2021, 11:08

Spellen als NBA, NFL en NHL zijn niet opgebouwd met zo'n weergave per speelronde. NBA was ons eerste spel met dit format en daar kennen ze natuurlijk geen speelrondes-indeling. En dat NBA-spel is destijds gebruikt om het NFL-spel op te bouwen. Misschien dat dit een keer in de toekomst aangepast kan worden voor NFL, maar het zal niet hoog op het lijstje staan ;)

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 03 okt 2021, 22:53

ik zie dat bij de NFL ronde van vandaag, 2 partijen gelijk zijn geeindigd, maar die ploegen hebben daar geen punt voor ontvangen. (titans en saints).
Dat gaat om het NFL jaarspel.

Oh en 26 september was er ook een gelijk spel, en volgens mij is daar ook het ene punt niet uitgedeeld.
Terwijl dit volgens de spelregels wel zou moeten.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door ChefSpijker » 03 okt 2021, 23:45

Er is geen gelijkspel bij die wedstrijden, na overtime is er een beslissing gevallen. Ze spelen in het regular season altijd een overtime van 10 minuten. Is het daarna nog gelijk, dan is het een gelijkspel. We zouden er over na kunnen denken om volgend jaar ook een punt te gaan geven bij een nederlaag na overtime, omdat een gelijkspel zelden voorkomt. Per seizoen één of twee keer denk ik. Maar voor dit jaar krijg je er in elk geval nog geen punt voor.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 03 okt 2021, 23:59

okay duidelijk, dan ben ik in de war met basketball, waar wel een punt wordt toegekend na verlies na verlenging. Klopt inderdaad met de regels.

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 23 okt 2021, 08:56

Ik mis nog 1 uitslag vandaag, stars VS kings.

Verder klopt alles.

Gebruikersavatar
ChefSpijker
Berichten: 1944
Lid geworden op: 29 nov 2019, 12:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door ChefSpijker » 23 okt 2021, 10:25

Ja er stond een verkeerde wedstrijd in de NHL-kalender, dus onze ochtendupdater kon de score niet toevoegen. Staat erbij nu ;)

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 26 sep 2022, 21:09

Een vraagje. Waarom worden de NFL wedstrijden per dag geplaatst? Ik zou het fijner vinden als de wedstrijden per week worden geplaatst. Van donderdag tot dinsdag wordt een competitie week afgerond. Als zweeler de scores per week bundelt kun je je wekelijkse vooruitgang zien. Voor deze week stond ik 76 ste, nu 11 de. Zou graag weten wat mijn weekranking zou zijn...

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 28 sep 2022, 09:50

Wat zegt nu de ranking van 27 september? Helemaal niets was maar 1 wedstrijd. NFL rekent zelf ook in weken. Ieder team speelt maar 1*in zo een week.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2357
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Chatbox NFL

Bericht door Zwieler » 28 sep 2022, 10:45

Plutonium schreef:
28 sep 2022, 09:50
Wat zegt nu de ranking van 27 september? Helemaal niets was maar 1 wedstrijd. NFL rekent zelf ook in weken. Ieder team speelt maar 1*in zo een week.
We begrijpen je, alleen gaat dat voorlopig niet gebeuren. Iets andere prioriteiten op het moment :D

Gebruikersavatar
Plutonium
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 jul 2020, 01:05

Re: Chatbox NFL

Bericht door Plutonium » 14 sep 2023, 20:47

ondanks dat ik dit jaar geen nfl spel wilde meedoen, toch meegedaan. Veel te leuk om een team te maken.
Met info van een amerikaan heb ik gekozen voor de Jets. Jammer dat hun super quaterback na 4 minuten spelen geblesseerd voor de rest van het seizoen is geraakt. Aaron Rodgers, zo had ik mijn team genoemd :-(

Wel leuk om te volgen en andere nederlanders met uitslagen en standen lastig te vallen. Nog nooit iemand ontmoet die deze sport volgt.
Zelfs het noemen van 1 teamnaam is voor de meesten al erg lastig.

Plaats reactie