Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026

Jordy

Re: Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026

Post by Jordy » 10 Dec 2025, 00:29

Gujanator wrote:
08 Dec 2025, 22:55
Verder profiteert Jordy, want die mist niemand. Die gaat dus waarschijnlijk nog meer uitlopen.
Ik mis natuurlijk wel al het hele seizoen Michelle de Jong, Howe en Ichinohe. Liu komt daar nu ook bij, al hoop ik vooral gewoon dat hij zonder blijvende schade hersteld en we hem volgend seizoen weer sterk terug zien komen.

Zijn ook nog wel andere namen die niet helemaal fit zijn, maar met een breed team ontkom je daar niet echt aan.
Gelukkig blijft er met een breed team nog genoeg over en ben ik niet afhankelijk van één topper.

Al is het natuurlijk veel belangrijker dat mijn schaats(t)ers naar een EK en later WK Sprint/Allround gaan. Verwacht daar wel wat afzeggingen en bij het EK heb ik al niet veel.

Gujanator

Post by Gujanator » 10 Dec 2025, 20:59

Jordy wrote:
10 Dec 2025, 00:29
Gujanator wrote:
08 Dec 2025, 22:55
Verder profiteert Jordy, want die mist niemand. Die gaat dus waarschijnlijk nog meer uitlopen.
Ik mis natuurlijk wel al het hele seizoen Michelle de Jong, Howe en Ichinohe. Liu komt daar nu ook bij, al hoop ik vooral gewoon dat hij zonder blijvende schade hersteld en we hem volgend seizoen weer sterk terug zien komen.

Zijn ook nog wel andere namen die niet helemaal fit zijn, maar met een breed team ontkom je daar niet echt aan.
Gelukkig blijft er met een breed team nog genoeg over en ben ik niet afhankelijk van één topper.

Al is het natuurlijk veel belangrijker dat mijn schaats(t)ers naar een EK en later WK Sprint/Allround gaan. Verwacht daar wel wat afzeggingen en bij het EK heb ik al niet veel.
Ik bedoelde hiermee dat er niemand mist van degenen die eerdere World Cups jou al de eerste plek opleverde. Ik had niks meer vernomen van Liu, maar die is dus ernstig geblesseerd en uitgeschakeld voor het seizoen?

Jordy

Post by Jordy » 10 Dec 2025, 22:29

Klopt inderdaad dat ik die namen sowieso al miste dus als ik de vorige Wereldbekers zonder hen kon winnen dan heb ik nu weer een goede uitgangspositie. Zou leuk zijn als Bowe een wereldbeker zege kan pakken, gun het haar (en mezelf :D) wel. Al zal het wel Takagi worden.

Liu heeft een gebroken kaak en hoofdletsel. Misschien valt het allemaal mee, maar hij is toch ook buiten bewustzijn geweest. Reken in ieder geval nergens meer op, als hij dit seizoen nog in actie komt, is dat vooral een opluchting. Maar wie weet komt hij nog terug om een mooi WK Allround te schaatsen.

Post Reply