Voorspellingen

Jordy

Re: Voorspellingen

Post by Jordy » 14 Apr 2025, 20:18

Toch wel verrassend hoe ver de data (en wij :lol:) ernaast zaten. Natuurlijk ook wel mede door pech, met een normale Roest maakt Chef gewoon een goede kans op het podium. Al zou JohnnyJ ook met een normale Goetz en Groenewoud nog niet op het podium zijn geëindigd. Bij Laatste man had ik al de kanttekening geplaatst dat hij gokte en dat hij daarom meer kans maakte op een topnotering dan degene die op safe speelde, maar die gok helemaal verkeerd kon uitpakken. Enkel Engebraten wist het niet waar te maken, maar alle andere twijfelgevallen pakte geweldig uit. Paultje had het goed gezien met Conijn, ik had niet gedacht dat ze zich veel zou plaatsen met de grote tegenstand, maar ze deed het geweldig.

paultje

Post by paultje » 14 Apr 2025, 20:25

vergeet ook niet Ziomek, Kaja. zij was ook mijn konijn in de hoge hoed.
extra lekker dat ik vantevoren al had gezegd dat zij mijn joker zou worden

Jordy

Post by Jordy » 14 Apr 2025, 20:47

Klopt ook Ziomek deed het zeer verdienstelijk. Net als Lollo toch knap na haar zwangerschap. Voor Jutta dus prima mogelijk om na de Olympische Spelen zwanger te raken en op tijd terug te zijn voor de Spelen van 2030. ;)

Helaas voor mij, maar gelukkig voor jou bleek Giovannini toch nog de kopman op de massa start en niet Di Stefano zoals ik had verwacht, dat bleek ook een gouden keuze van je.

En als we dan toch je team langsgaan moet ik toch ook nog even de geweldige wereldtitel van Joep benoemen. Als de Boo dan toch geklopt moest worden dan het liefste door Wennemars. ;)

Post Reply