Biedronde 2 (start maandag 13 oktober na biedronde 1 - biedavond donderdag 16 oktober 20.00 uur)

JohnnyJ

Re: Biedronde 2 (start maandag 13 oktober na biedronde 1 - biedavond donderdag 16 oktober 20.00 uur)

Post by JohnnyJ » 14 Oct 2025, 20:22

Ik ben ook blij dat deze spelregel opgenomen is.
Hiermee voorkom je dat je maar zit te wachten tot de laatste aanbieder zijn schaatsers geplaatst heeft.
Deze mogelijkheid om tussentijds te bieden voordat alle 36 schaatsers geplaatst zijn brengt ook meer vaart in het spel en levert voordeel op voor de "snelaanbieders" en ontneemt het voordeel wat de laatste aanbieder gehad zou hebben.
Daarnaast hoef je niet steeds te kijken of iedereen aangeboden heeft. Bij plaatsing kun je meteen bieden op andere schaatsers.
Ik heb zelf nog geen gebruik gemaakt van deze optie, maar ben dus wel voorstander van deze spelregel.
En zo te zien heeft Paul meteen hierop ingespeeld :lol:
Ik had nog niet gekeken wie in biedronde 1 welke schaatser heeft gekregen en voor welke prijs. Ben dus blij verrast te lezen dat Paul alsnog 4 schaatsers heeft veroverd :roll: Vinnie heeft de gehele avond geboden en geen enkele schaatser bemachtigt. Hoe raar kan het lopen :lol:

paultje

Re: Biedronde 2 (start maandag 13 oktober na biedronde 1 - biedavond donderdag 16 oktober 20.00 uur)

Post by paultje » 14 Oct 2025, 21:16

dank je wel Johnny.

Heb zelf het gevoel dat ik ze te hoog had gezet als niemand erover heen gaat. hahaha
Zeker mcDermott was toch wat te denk ik.
Verkerk en Hoogendoorn kunnen wel nog misschien wat op een ek als alle toppers die overslaan.
Pergher wilde ik wel graag, zit potentie in denk ik.

Gujanator

Post by Gujanator » 14 Oct 2025, 21:58

paultje wrote:
14 Oct 2025, 21:16
dank je wel Johnny.

Heb zelf het gevoel dat ik ze te hoog had gezet als niemand erover heen gaat. hahaha
Zeker mcDermott was toch wat te denk ik.
Verkerk en Hoogendoorn kunnen wel nog misschien wat op een ek als alle toppers die overslaan.
Pergher wilde ik wel graag, zit potentie in denk ik.
Ik twijfelde wel om 3 op McDermott te zetten, maar vond dat net te veel. 2 had ik hem zeker voor gepakt. Lijkt me een goede prijs. Zijn tijden in de Amerikaanse Trials waren niet verkeerd.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 14 Oct 2025, 22:59

Ik was even niet aan het opletten en het overzicht verloren. Zeker op moment dat er 4 of 5 schaatsers tegelijk aangeboden wordt en de biedingen over en weer vliegen mis ik het overzicht.
McDermott was zeker 3 punten waard, maar ik was op moment dat hij met 3 anderen werd aangeboden even het overzicht kwijt.
Maar hij is jou gegund Paul. Vooral omdat jij deze biedavond gemist hebt.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 14 Oct 2025, 23:04

Even de laatste biedingen ter info geplaatst.

Nuis, Kjeld Vinnie 3
Inagawa, Kurumi Vinnie 3

Kania, Marek Fair Play 1
Loubineaud, Timothy paul 5
Conijn, Merel Jordy 1
Jilek, Metodej paul 7
Hoolwerf, Bart Jordy 1
Weidemann, Isabelle Jordy 1
Eitrem, Sander TeamVulture 1
Morishige, Wataru TeamVulture 1
Medard, Indra paul 3
Voste, Mathias Chef 2