Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
Re: Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
Verkocht
Laura Lorenzato 3 Team Vulture
Sanne in 't Hof 2 Chef
Ayano Sato 3 Team Vulture
David Bosa 3 Gujanator
Angel Daleman 1 Jordy
Laura Lorenzato 3 Team Vulture
Sanne in 't Hof 2 Chef
Ayano Sato 3 Team Vulture
David Bosa 3 Gujanator
Angel Daleman 1 Jordy
Re: Biedronde 1 (start vrijdag 1 november 20.00 uur - biedavond dinsdag 5 november 20.00 uur)
van mij had je weg mogen blijven hahah
Daleman zou zomaar de De Boo van dit jaar kunnen zijn, maar haar tijden zijn toch echt nog wat min en ze doet ook nog shorttrack en junioren dus ik durfde het toch niet. Kan een pareltje zijn.
Thanks Fair Play, ging weer soepel! Op naar ronde 2!
dat dacht ik vorig jaar al en toen deed ze helemaal niks
Het is een gok, maar wilde haar bewust erop zetten voor het WCKT. Nu kon ik haar nog voor 1 krijgen, na het WCKT misschien niet of misschien is ze daarna niet eens dat ene puntje meer waard, we zullen het zien.

Bedankt Fair Play, ging weer als vanouds.
Ben niet helemaal tevreden. Vind 30 voor Groenewoud toch behoorlijk veel.
Heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar voor haar gegaan.
Ben niet helemaal tevreden. Vind 30 voor Groenewoud toch behoorlijk veel.
Heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar voor haar gegaan.
Goede sessie weer! Bedankt Fair Play.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen, en dan vooral de prijs die ik ervoor heb betaald:
Bart Swings 17
Vanessa Herzog 12
Marten Liiv 8
Chris Huizinga 7
David Bosa 3
Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen, en dan vooral de prijs die ik ervoor heb betaald:
Bart Swings 17
Vanessa Herzog 12
Marten Liiv 8
Chris Huizinga 7
David Bosa 3
De resultaten deze ronde
344 punten eruit. Nog 556 over.
Stolz, Jordan Fair Play 36
Groenewoud, Marijke Johnny 30
Beune, Joy Paultje 28
Roest, Patrick Chef Spijker 27
Leerdam, Jutta Chef Spijker 25
Lollobrigida, Francesca Chef Spijker 17
Swings, Bart Gujanator 17
Herzog, Vanessa Gujanator 12
Shinhama, Tatsuya Chef Spijker 12
Kok, Femke Laatste Man 11
Prins, Tim Paultje 11
Liiv, Marten Gujanator 8
Howe, Connor Team Vulture 7
Huizinga, Chris Gujanator 7
Koshkin, Yevgeniy Team Vulture 7
Morishige, Wataru Jordy 7
Hoolwerf, Bart Fair Play 6
Wennemars, Joep Paultje 6
Bosker, Marcel Fair Play 5
Dul, Elisa Paultje 5
Giovannini, Andrea Paultje 5
Schulting, Suzanne Laatste Man 5
Snellink, Beau Laatste Man 5
Stefano, Daniele di Jordy 5
Tian, Ruining Laatste Man 5
Weidemann, Isabelle Jordy 5
Dijs, Wesly Team Vulture 4
Horikawa, Momoka Fair Play 4
Ziomek, Kaja Paultje 4
Bosa, David Gujanator 3
Jong de, Michelle Fair Play 3
Lorenzato, Laura Team Vulture 3
Sato, Ayano Team Vulture 3
Westenbroek, Stefan Laatste Man 3
Hof in 't, Sanne Chef Spijker 2
Daleman, Angel Jordy 1
344 punten eruit. Nog 556 over.
Stolz, Jordan Fair Play 36
Groenewoud, Marijke Johnny 30
Beune, Joy Paultje 28
Roest, Patrick Chef Spijker 27
Leerdam, Jutta Chef Spijker 25
Lollobrigida, Francesca Chef Spijker 17
Swings, Bart Gujanator 17
Herzog, Vanessa Gujanator 12
Shinhama, Tatsuya Chef Spijker 12
Kok, Femke Laatste Man 11
Prins, Tim Paultje 11
Liiv, Marten Gujanator 8
Howe, Connor Team Vulture 7
Huizinga, Chris Gujanator 7
Koshkin, Yevgeniy Team Vulture 7
Morishige, Wataru Jordy 7
Hoolwerf, Bart Fair Play 6
Wennemars, Joep Paultje 6
Bosker, Marcel Fair Play 5
Dul, Elisa Paultje 5
Giovannini, Andrea Paultje 5
Schulting, Suzanne Laatste Man 5
Snellink, Beau Laatste Man 5
Stefano, Daniele di Jordy 5
Tian, Ruining Laatste Man 5
Weidemann, Isabelle Jordy 5
Dijs, Wesly Team Vulture 4
Horikawa, Momoka Fair Play 4
Ziomek, Kaja Paultje 4
Bosa, David Gujanator 3
Jong de, Michelle Fair Play 3
Lorenzato, Laura Team Vulture 3
Sato, Ayano Team Vulture 3
Westenbroek, Stefan Laatste Man 3
Hof in 't, Sanne Chef Spijker 2
Daleman, Angel Jordy 1
-
Top weer!
Komend weekend kan ik zien of mijn gok met NL rijders de goede is geweest.
Komend weekend kan ik zien of mijn gok met NL rijders de goede is geweest.
Gigantisch succes voor mij deze ronde haha, en ik heb het toch een aantal keer geprobeerd.
Maar ja vrijwel iedereen die ik wilde mij net iets te duur. Of ik ben gewoon te zuinig dat moet blijken.
Groenewoud kan nog best goed uitpakken Johnny. Zal nu meer scoren op massastart zonder Schouten denk ik en was ook wat wedstrijden minder dus zit nog wel marge. Durfde het alleen zelf niet aan.
Maar ja vrijwel iedereen die ik wilde mij net iets te duur. Of ik ben gewoon te zuinig dat moet blijken.
Groenewoud kan nog best goed uitpakken Johnny. Zal nu meer scoren op massastart zonder Schouten denk ik en was ook wat wedstrijden minder dus zit nog wel marge. Durfde het alleen zelf niet aan.
Kan ik mij voorstellen. Swings, Herzog en Liiv stonden ook op mijn lijstje voor vanavond, maar door de 30 punten die ik op Groenewoud ingezet heb, heb ik die 3 maar laten gaan. Wilde niet te snel door mijn punten heen gaan.
Pas op! Straks flikt hij hetzelfde als bij het wielerspel en pikt hij de laatste toppers voor veel te weinig punten :pVinnie wrote: ↑05 Nov 2024, 21:29Gigantisch succes voor mij deze ronde haha, en ik heb het toch een aantal keer geprobeerd.
Waar ik ook heel blij mee ben is dat ze, op Huizinga na, gewoon op zeker voor alles geplaatst zijn. Herzog wel blessuregevoelig, maar eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik haar voor 12 zou krijgen. Beter dan Bowe voor 13 die ik vorig jaar had en toen niet kwam opdagen op het WK sprint.
Ja, ja, het was iedere keer net nietGujanator wrote: ↑05 Nov 2024, 21:33Pas op! Straks flikt hij hetzelfde als bij het wielerspel en pikt hij de laatste toppers voor veel te weinig punten :pVinnie wrote: ↑05 Nov 2024, 21:29Gigantisch succes voor mij deze ronde haha, en ik heb het toch een aantal keer geprobeerd.

Je zult wel weer in die laatste ronde goed kunnen toeslaan en wat leuke namen binnen kunnen pakken.Vinnie wrote: ↑05 Nov 2024, 21:29Gigantisch succes voor mij deze ronde haha, en ik heb het toch een aantal keer geprobeerd.
Maar bij het schaatsen toch wel meer een risico dan bij het wielrennen. Zijn toch een stuk minder toppers, heb zelf die fout al eens gemaakt dat ik toch te veel over had op het einde. Bij het schaatsen is het eigenlijk wel lekker om een Stolz, Beune, Groenewoud, Leerdam of Roest in je team te hebben. Veel winst gaan ze niet maken, maar je hebt die euro's toch maar al mooi binnen. Het moet nog maar blijken of alle teams meer weten te pakken dan Stolz in zijn eentje.

Maar goed, we gaan het zien, achteraf gaat het makkelijk praten zijn, waren toch een paar namen waar ik over twijfelde. Zoals altijd zal achteraf blijken dat ik voor een paar toch net dat ene puntje meer had moeten bieden en bij andere goed weggekomen ben.
Chef overigens voor mij de winnaar van deze biedavond. Die heeft echt toegeslagen met Roest, Leerdam, Lollobrigida, Shinhama en in 't Hof.
Voor mij nu al de favoriet voor het biedspel.
Voor mij nu al de favoriet voor het biedspel.
-
Herzog bracht mij vorig jaar net te weinig plezier. Met wat meer focus op EK toernooien kan het wel goed uitpakken.Gujanator wrote: ↑05 Nov 2024, 21:35Waar ik ook heel blij mee ben is dat ze, op Huizinga na, gewoon op zeker voor alles geplaatst zijn. Herzog wel blessuregevoelig, maar eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik haar voor 12 zou krijgen. Beter dan Bowe voor 13 die ik vorig jaar had en toen niet kwam opdagen op het WK sprint.
- ChefSpijker
Daar gaat nog wel een hoop rommel bijkomen

Ben er vrij zeker van dat ik met deze vier kopmannen/vrouwen weer boven de 30 euro eindig, maar ik zal nog wat plusjes moeten vinden wil ik echt meedoen voor winst. Misschien dat In 't Hof een leuk plusje kan worden, had wel verwacht dat iemand minstens 3 zou bieden. Reed vorige week toch al 6.54 en met het wegvallen van Schouten is de kans dat ze naar het WK mag op de 5 kilometer een stuk groter geworden.