1 stoltzChefSpijker wrote: ↑05 Jan 2026, 22:40Waarom zou dat meer medaillekansen geven? Als Prins podium op 1000 zou halen, gaat dat waarschijnlijk ten koste van De Boo/Wennemars. Drie Nederlanders gaan er sowieso niet op het podium eindigen met Stolz erbij. Ik geloof ook niet zo zeer in de TP-kansen, maar geloof ook niet dat we met Prins erbij nou meer hadden gescoord. Is toch ook meestal nog net-niet met hem.paultje wrote: ↑05 Jan 2026, 21:40ook krommenhoek en verkerk gaan. zo gaan mijn nederlanders toch nog wat opleveren hoop ik.Gujanator wrote: ↑05 Jan 2026, 20:01Paul profiteert. Prins op drie afstanden brengt wellicht nog meer op dan wanneer hij op twee afstanden naar de spelen had gemogen. Ook Hoogendoorn en Westerbroek gaan nu opbrengen.
Voor mij hopen dat al mijn buitenlanders wel gaan. Dan heb ik met Wiklund, Daleman, Semirunnii, Maly, Klein, Scholz, Rosner, Van Elst, Magnussen, Braun en Jabrzyk een flinke afvaardiging. Smeding verwacht ik niet want die woont tegenwoordig in Calgary.
en inderdaad zo kan prins nog best wel meer opleveren als met OS. Maar blijf het een belachelijke beslissing vinden. prins op 1000m en Nuis op 1500m en maar wat puzzelen met achtervolging had meer medaille kansen gegeven. Nuis heeft niks op 1000m te zoeken en Bosker niks op 5k. Maar we gaan het zien.
2 de boo
3 prins (staat gewoon derde in WB stand)
4 sonnekalb
5 zurek
6 wennemars