Biedronde 3 (start vrijdag 8 november na biedronde 2 - biedavond dinsdag 12 november 20.00 uur)

Jordy

Re: Biedronde 3 (start vrijdag 8 november na biedronde 2 - biedavond dinsdag 12 november 20.00 uur)

Post by Jordy » 12 Nov 2024, 22:00

Top, thanks Rob!

Lastige biedavond vandaag. Toch wat interessante namen, ook wat twijfelgevallen en mensen die moesten.
Ben uiteindelijk nog wel tevreden met Wiklund en Sablikova, maar misschien met de wetenschap van nu toch nog wat veel over dus dat wordt nog leuk met Vinnie. Ben blij dat het maximum aantal schaatsers is opgehoogd. :lol:

Laatste man

Re: Biedronde 3 (start vrijdag 8 november na biedronde 2 - biedavond dinsdag 12 november 20.00 uur)

Post by Laatste man » 12 Nov 2024, 22:02

Succes iedereen. Blij met De Jong, Engebraten en Stoppelmoor/Diniz voor 1. Foutje met Thorup (geen slechte hoor), maar had heel graag McGregor gehad.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 12 Nov 2024, 22:21

bedankt Fair Play, was wederom een leuke biedavond.
Goetz wat duur met 26 maar ik moest wel op gegeven moment. Ik had Groenewoud al en wilde daarom geen Rijpma of Wiklund.
Maar ja, Goetz zat ook vorig jaar in mijn team en heeft het vorig jaar best goed gedaan. Daarom toch maar voor haar gegaan.
Probleem was wel dat ik daarna of voor Kim of voor Ning moest gaan. Maar ik ben wel blij met Kim al is 16 punten niet goedkoop.

Ik had wel gedacht dat Rijpma en Wiklund er duurder uit zouden gaan omdat er nog veel punten in het spel zaten.
Verrassend dat ik Bowe voor 8 punten kreeg, maar zij had vorig jaar geen goed seizoen en dus blijft het afwachten wat zij nog kan.
Al met al tevreden met Goetz, Kim en Bowe. Alleen komen die 3 wel in dezelfde wedstrijden tegen elkaar uit. Volgend jaar toch meer spreiden.
Afwachten wat die 2 Japanners gaan doen.

Post Reply