En dan wint Vingegaard een etappe en wordt Powless 5e in UAE. Bedankt na al die jaren investeren

Dit is nu al mijn angstgegner van dit seizoen.
Pfff, zeg dat wel, wat een prutser weer... Met die 2 wedstrijden erbij had ik mijn score tot nu toe verdubbeld... Al is dat op dit moment niet zo'n indrukwekkend prestatie.
Die waaier heeft toch voor flink wat bonuscenten opgeleverd voor sommige renners zoals Powless. Jammer dat Harper niet vorig jaar even zo'n 4de plek kon scoren.Laatste man wrote: ↑02 Mar 2021, 21:53Nou matig begin. In de klassiekers weinig gescoord, Asgreen en Politt wel sterk. UAE waaier met Lutsenko en etappe gemist op 250m. Verder doet Honoré het top in Franse koersen, maar die tellen niet mee. Fernandez keurig 9e in UAE, maar dat is eigenlijk de slechtste plek (gekd/punten).
En dan wint Vingegaard een etappe en wordt Powless 5e in UAE. Bedankt na al die jaren investeren![]()
Eigenlijk is dat wel een troost ja.paultje wrote: ↑06 Mar 2021, 11:10stewart jake, MEEUS JORDI en MILAN JONATHAN had ik hoog op mijn lijst staan en was zeker bij 2 van hun tot 3 gegaan. Ik had al snel stewart en in ronde 7 zelf meeus geplaatst. Ook nog Milan vond ik op dat moment wat teveel van het goede maar die kon ik in de opmaak ronde oppikken.
Ik ga ervanuit dat je stewart alleen voor 3 punten had gehad ook in de laatste ronde. Misschien verzacht dat de pijn en gun je hem nog wat wedstrijden![]()