Chatbox Biedspel 2022

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Jordy » 04 Aug 2022, 16:54

Yes, mag niet klagen, mijn mannen zijn klaar voor de Vuelta! :D

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Jordy » 17 Aug 2022, 20:36

Vandaag kregen we te horen dat onze renner Quintana in de Tour betrapt is op Tramadol. We gaan dit natuurlijk allemaal keihard ontkennen en gewoon lekker starten in de Vuelta. :D
In die Vuelta moeten we namelijk doorknallen. De Giro was natuurlijk een prachtige ronde voor ons, maar de Vuelta selectie mag er zeker ook zijn. Zo komen we met Giro winnaar Jai Hindley aan de start, maar ook de man die hem vergezelde op het podium Mikel Landa zal opnieuw voor een mooie uitslag gaan. In die Giro zagen we ook nog Vincenzo Nibali terug op plek 4, in de Vuelta hoopt hij nog één keer te schitteren in de allerlaatste grote ronde uit zijn carrière, we gunnen deze ouwe rot natuurlijk een prachtig afscheid, een ritzege om nog een keer glans aan zijn carrière te geven zou daarom prachtig zijn. Daar houdt het echter nog niet op wat betreft klassementstoppers uit Team Jordy. Ook Thymen Arensman zal voor de eerste keer echt voor een klassement gaan. In de Giro kwam hij 2 weken goed mee, maar deze keer willen we dat doortrekken tot het einde. De jonge Nederlander beleeft echt zijn doorbraak seizoen en is klaar voor een top 10 in de Vuelta. Wie ook doorbrak in de Giro is Juan Pedro López ook hem zien we weer terug in de Vuelta. Hij eindigde na een geweldige tijd in het roze 10de in de Giro en in de Vuelta hopen we dat hij een vergelijkbare prestatie kan neerzetten. Zo zien we het vijftal dat onze Giro kleur gaf dus in de Vuelta opnieuw aan de start. Dit vullen we dus aan met de (vooralsnog) nummer 6 van de Tour Nairo Quintana. Daar houdt het nog steeds niet op. Jonkies Ilan van Wilder en Clément Champoussin moesten de Giro helaas nog missen door een blessure, maar zij zijn er in de Vuelta wel bij en klaar om hun talent te laten zien. Voor het klassement hebben we genoeg andere mannen, maar via ontsnappingen zouden zij zeker in staat geacht moeten worden om een mooie uitslag neer te zetten. We hebben ook nog een andere jonkie aan de start, Luke Plapp is namelijk klaar voor zijn grote ronde debut. Plapp heeft al hele mooie dingen laten zien dit jaar en we zijn heel benieuwd wat hij kan in de Vuelta. Als laatste hebben we nog 2 van onze stagiaires aan de start. We hadden een aantal geblesseerde mannen een kans gegrepen, maar helaas hebben zij deze kans nog niet kunnen grijpen. Voor Kamil Malecki en Carl Frederik Hagen komt er in de Vuelta een mooie kans om te laten zien dat ze toch weer terug zijn. In Polen kwam de vorm er langzaam weer aan voor Malecki na alle pech die hij gekend heeft en Hagen reed een prima wedstrijd in Noorwegen. Het zou dus zomaar kunnen dat het in de Vuelta voor deze 2 talenten eindelijk weer op zijn plek valt.

Kortom een selectie die toch wel de nodige angst zal moeten inboezemen bij onze concurenten. De sprints kijken we rustig toe, maar alle andere ritten gaan we met meerdere troeven van voren te vinden zijn. De Tour was overleven en dit is gelukt dus nu is het weer de beurt aan ons om te knallen en van de Vuelta een even gedenkwaardige ronde als de Giro te maken.

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Fair Play » 18 Aug 2022, 13:38

Vuelta presentatie podium voor vandaag staat klaar.
Attachments
20220818_122004.jpg
20220818_122004.jpg (3.48 MiB) Viewed 1621 times

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Fair Play » 18 Aug 2022, 13:46

De volgende selectie gaat starten

Mas Nicolau, Enric
Lutsenko, Alexey
Cimolai, Davide
Vine, Jay
Sweeny, Harry
Hoole, Daan
Peters, Nans
Scotson, Miles
Pacher, Quentin

Van de kopman hoef ik niks te verwachten, want bij de belangrijkste wedstrijden stapt hij altijd wel af of duikelt op het asfalt. :cry:

Dus wordt het sprokkelen onderweg.

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Fair Play » 18 Aug 2022, 16:03

@ Jordy

Streep door Nairo

FC Wheelie
Posts: 150
Joined: 15 Nov 2021, 13:47

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by FC Wheelie » 22 Aug 2022, 11:02

Mooie voorbeschouwing Jordy. Dat wordt weer scoren.
Mijn hoop is gevestigd op MAL en Valverde. Dat is als balanceren op een dun koordje maar als we aan de overkant komen kan het zomaar een potje goud worden.

User avatar
Zwieler
Posts: 2379
Joined: 29 Nov 2019, 10:30

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Zwieler » 22 Aug 2022, 14:39

Roglic, McNulty , Pozzovivo en Impey

Ik had niet verwacht dat het zover zou komen dit jaar. Hopen dat Roglic heel blijft en anders met Snatch en Nutwood strijden om die lantaarn. Ook wel weer eens leuk :lol:

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Jordy » 25 Sep 2022, 11:19

Dankzij Trentin goed stand gehouden tijdens het WK. De voorsprong is mooi, maar er kan nog veel gebeuren in het Italiaanse najaar dus mijn renners moeten nog even knallen! :D

User avatar
ChefSpijker
Posts: 1947
Joined: 29 Nov 2019, 12:30

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by ChefSpijker » 26 Sep 2022, 12:32

6 euro, dat moet toch wel heel raar lopen wil dat nog fout gaan. Van de drie achter je heeft TEF denk ik nog de beste troeven met Mathieu en Gaudu voor de komende weken. Als Mathieu gewoon z'n programma aanhoudt.

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Jordy » 26 Sep 2022, 14:58

Het zou me eigenlijk verbazen als Mathieu nog wat maakt dit jaar. Nu na het WK durf ik ook wel voor het eerst te zeggen dat de voorsprong comfortabel is. Tijdens het WK had nog veel kunnen gebeuren, maar nu is 'alleen' Lombardije winnen al niet meer genoeg. Daarnaast heb ik zelf ook nog wel wat mannen aan de start staan zo verwacht ik toch nog wel wat van Nibali in zijn Lombardije dus het ziet er goed uit. Toch ben ik er nog niet per se van overtuigd dat de voorsprong genoeg is om te winnen als ik zelf niets meer zou scoren, maar het zou wel kunnen dat de titel uiteindelijk al binnen bleek.

Laatste man
Posts: 914
Joined: 30 Nov 2019, 23:18

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Laatste man » 01 Oct 2022, 09:37

Tsja het WK. Typerend voor m’n seizoen. Tot 500m voor de finish op weg naar een mogelijk podium met Eenkhoorn en Skjelmose, uiteindelijk een 10e plek met veel punten en weinig euro’s.

Nog een paar mooie Italiaanse najaarskoersen om te kijken gelukkig.

Jordy
Posts: 1774
Joined: 30 Nov 2019, 14:42

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Jordy » 05 Oct 2022, 20:27

Poeh ja, dat had zomaar een heel mooi WK voor je kunnen worden, dat zal inderdaad een zure zijn geweest.
Mijn concurenten hebben nou niet echt bepaald vorm getoond in de Italiaanse klassiekers tot nu toe dus ik denk dat het er heel goed uit ziet voor Lombardije. Ik ben in ieder geval klaar om mijn eerste titel in ontvangst te nemen. :D

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Fair Play » 06 Oct 2022, 07:06

@ Jordy
Je hebt ook nog de meeste punten en krijgt het grootste deel van de pot. Dus overwinning in de pocket.🏆🥇

Fair Play
Posts: 1702
Joined: 29 Nov 2019, 19:44

Re: Chatbox Biedspel 2022

Post by Fair Play » 08 Oct 2022, 20:54

Bonnamour, Mozzato en Hoole moeten mij nog de 1,90 op gaan leveren om break-even te spelen.
Ik denk het niet. :D

Post Reply