Aanmeldtopic BiedSpel 2023

JohnnyJ
Berichten: 341
Lid geworden op: 21 okt 2022, 19:42

Re: Aanmeldtopic BiedSpel 2023

Bericht door JohnnyJ » 19 nov 2022, 10:56

Zwieler schreef:
18 okt 2022, 17:21
Lijkt erop dat we compleet zijn :D

Mogen er nog meer meedoen? Zo ja, is er iemand die graag mee wil doen. Kennen we nog een persoon die altijd al een BiedSpel wilde spelen :-)
Het schaatsbiedspel is mij goed bevallen en gaat tot nu tot boven verwachting goed. :D :D
Als het nog mogelijk is wil ik mij bij deze alsnog aanmelden. 20 deelnemers is ook een mooi afgerond getal.

Gebruikersavatar
Zwieler
Berichten: 2373
Lid geworden op: 29 nov 2019, 10:30

Re: Aanmeldtopic BiedSpel 2023

Bericht door Zwieler » 19 nov 2022, 11:09

Prima, we stoppen je naam in een balletje voor de loting.

Nutwood en ik gaan die voor de start Nederland - Senegal op het Zweeler hoofdkantoor uitermate professioneel afhandelen.

Live te volgen op het form!!

We hebben een BiedSpel whatsapp groep, waar de meeste inzitten, als je daar ook bij wil, handig voor nuttige info, dan moet je even een PM sturen naar mij via forum, of naar hennolubbers@zweeler.com.

Dan zet ik je erbij..

JohnnyJ
Berichten: 341
Lid geworden op: 21 okt 2022, 19:42

Re: Aanmeldtopic BiedSpel 2023

Bericht door JohnnyJ » 19 nov 2022, 11:46

:D Leuk dat ik mee mag doen. Eens kijken of ik een leuk wielerploegje kan samenstellen.
Ik heb altijd met veel plezier en interesse jullie biedavonden gevolgd en genoten van de onderlinge humor naar elkaar toe :lol: :lol:
Fijn dat ik daar deze keer deelgenoot van kan zijn.
Ik ben benieuwd hoe het bieden mij af gaat. Ben immers niet meer 1 van de snelsten. Gelukkig al gemerkt dat ik niet de enige ben :lol:
en bij het schaatsbiedspel heb ik al enige ervaring kunnen opdoen.
Als er iets bijzonders is, hoor ik het wel van Jordy. Ik verheug mij al op de onderlinge wieler battle met hem. Voorlopig sta ik bij het schaatsbiedspel boven hem :lol: :lol:

Jordy
Berichten: 1774
Lid geworden op: 30 nov 2019, 14:42

Re: Aanmeldtopic BiedSpel 2023

Bericht door Jordy » 19 nov 2022, 12:40

JohnnyJ schreef:
19 nov 2022, 11:46
Als er iets bijzonders is, hoor ik het wel van Jordy. Ik verheug mij al op de onderlinge wieler battle met hem. Voorlopig sta ik bij het schaatsbiedspel boven hem :lol: :lol:
Leuk dat je erbij bent! Geniet er nog maar van zolang het kan, want die koppositie houd je niet! :twisted:
Naast de druk van titelverdediging komt er nu nog een extra laag bij, ik zal maar flink inzetten op de TDU zodat ik niet de hele tijd moet aanhoren wie er boven wie staat. :lol:

Plaats reactie