Nuis als topper heeft ook al meer dan genoeg punten om in de A groep te blijven ondanks dat hij nu een keertje ziek is. Die ziekte opent voor mij wel deuren om wat dichter bij Vinnie te komen. Tijd voor Miho om weer te knallen!

tuurlijk is het een (logische) keuze van lollo en is dit het gevolg met deze regels. maar het gaat natuurlijk nergens over dat schaatsers die op zeker weer 20ste eindigen op 20 seconden weer in a mogen starten en dat iemand die mee doet om de bovenste 6 plaatsen naar de B moetJordy wrote: ↑09 Dec 2023, 11:36Lollo en Schouten vorige week zijn het toch echt zelf schuld. Ik snap best dat Lollo met haar baby niet naar Azië wilde reizen, maar dan is dit wel het logische gevolg. Als je vorig jaar een topper was dan krijg je een wildcard, als je momenteel een topper bent (top 6) dan mag je ook automatisch meedoen. Iemand die niet bij de beste 6 hoort en te veel wedstrijden overslaat moet gewoon terecht in de B groep schaatsen. Enige nadeel is dat als iemand ziek/geblesseerd is dat degene dan wellicht naar de B groep degradeert. Maar goed als je echt een topper bent dan promoveer je wel weer direct en met die top 6 regel kun je je plek in de A groep dan handhaven.
Voorlopig al op winst. Mooie aankoop.ChefSpijker wrote: ↑30 Dec 2023, 16:04Die De Boo gaat geloof ik een koopje worden voor VinnieNog nooit gezien dat iemand midden in het seizoen nog zo'n stap zet. Hoop dure Nederlanders gaan hun centen niet terugbetalen.