De rest heeft nog geen renners dus volgt later.

Ik had Vinnie juist iets lager gezet omdat ik denk dat Philipsen niet dik gaat plussen :p. Hij is een stukje duurder dan vorig jaar en Milan - San Remo opnieuw winnen en 2e worden in Roubaix acht ik onwaarschijnlijk. In de Tour gaat hij ook meer concurrentie hebben dan afgelopen jaar nu Merlier en Milan erbij zijn. Ik zie hem wel zijn geld opbrengen, maar dik plussen lijkt me niet.paultje wrote: ↑15 Jan 2025, 12:303 vinnie
phillipsen en landa gaan dikke plussen worden. Benieuwd naar Paul Magnier verwacht ik ook veel van (jammer dat die te duur werd voor mij). Verder zie ik niet veel minnen en vooral plussen dus podium kandidaat.
4 booggie
o connor erg goedkoop gekregen. Als die het seizoen van vorig jaar doorzet dan podium kandidaat. wel benieuwd naar de kansen die laporte krijgt nu van aert waarschijnlijk weer meer gaat rijden. verder benieuwd naar gloag waar ze volgens mij veel van verwachten. Benieuwd naar Behrens, de plus en bettiol daar zat ik ook op te azen maar had niet meer veel punten om meer te bieden.
Scheetmans wrote: ↑20 Jan 2025, 22:21Ik denk ook dat Nutwood meeste kans maakt, Zwieler en ik strijden om plek 2 dus wordt hij derde, vierde Jordy en 5de wordt Guust