Voor de Excel had ik enkel leesrechten dus ik heb je de lijsten van mezelf en JohnnyJ via PB gestuurd.
En familie omstandighedenChefSpijker wrote: ↑10 Nov 2023, 13:20Jutta had flinke misslag op 500 meter. Uitslag vertekent dus beetje daar. Eerste volle ronde op 1000 was wel weer indrukwekkend.
In elk geval geen last van een jetlag.
Jij bent niet de enige die zo denkt. En ik begrijp niet dat die Masaya Yamada ineens zo goed is en iedereen, inclusief Stolz, verslaat op de 1000 en 1500 meter. Hij was bij de Japanese kwalificaties pas 4e, respectievelijk 3e. Jammer dat ik die niet voor 2 punten hebt binnengehaald
Fair Play heeft met Yamada zeker een grote winstpakker, maar vergeet niet dat dit zijn thuisbaan is en de rest allemaal een gigantische reis achter de rug heeft. Pas als hij de volgende week ook zo goed is ga ik mij echt zorgen maken :pJohnnyJ wrote: ↑11 Nov 2023, 12:29Jij bent niet de enige die zo denkt. En ik begrijp niet dat die Masaya Yamada ineens zo goed is en iedereen, inclusief Stolz, verslaat op de 1000 en 1500 meter. Hij was bij de Japanese kwalificaties pas 4e, respectievelijk 3e. Jammer dat ik die niet voor 2 punten hebt binnengehaald.
Maar ja, iedereen zal nu zo wel denken. Fair Play is spekkoper met hem en voor mij nu kandidaat 1 om dit biedspel te winnen.
De Mass start had hij dan wel moeten rijden nadat hij al een 500 meter én een 1000 meter in de benen had. Verwacht ook niet dat hij op de 5KM heel hoog zal eindigen. Ik vraag me af of hij niet te veel hooi op de vork neemt door die ook nog erbij te pakken.ChefSpijker wrote: ↑11 Nov 2023, 17:175 kilometer zal vast niet veel worden, had 'm liever op de massastart gezien. Dat is een reële kans voor vier keer goud in februari.