Klopt die sheets bedoel ik die jij maakt. Maar ik probeer copy en paste maar dat werkt niet. Ik heb tot nu toe alles over getypt.
De link die je gaf heb ik geen toestemming om te zien, maar het is wat ik bedoel. Dat heb je natuurlijk nodig voor de bepaling van de prijzen.
Ik heb die data ook nodig voor het bepalen voor de waarschijnlijk te behalen punten. Misschien is het een instelling dat copy en paste niet werkt. Maar het zou me een half uur schelen als ik die lijst dus niet hoef over te tikken.... inclusief kans op fouten.
Heb trouwens ook ontdekt dat de IBU dol is op statistieken en deze gemakkelijk te vinden zijn op hun datasites. Daar ga ik misschien ook mee aan de slag.
Wat betreft mijn schaatssoftware, ik kan wel een tipje van de sluier oplichten. Ik haal van iedere schaatser, schaatster, de alle seizoenstijden gereden van de speedskatingresults.com website. Die tijden corrigeer ik voor de omstandigheden waaronder de tijd is gereden en vervolgens laat ik op de resultaten een monte-carlo simulatie los. Dan krijg ik de waarschijnlijk te scoren punten per schaatser per afstand. En dan optimaliseer ik mijn team op basis van mijn knapsack-software.
Ik denk niet dat er veel andere spelers zijn die deze aanpak hebben....