Maar goed, in ieder geval toch iets ingelopen ondanks een matig weekend.
Zal nog spannend worden op het WK Afstanden. Massa start daar kan zomaar de sleutelafstand worden.
ik miste er ook wel een aantal
paultje wrote: ↑03 Feb 2025, 09:05ik miste er ook wel een aantal
Katsuhiro Kuratsubo had 2 keer top5 kunne rijden. doordat hij al een keer gevallen is en gediskwalificeerd verhuist hij ook nog naar b groep
cho was niet verder dan top10 gekomen maar ook die mis ik
dul op mass start weet je het nooit maar toch top5 kon zomaar
verder valt prins en is het niks met wennemars. Conijn had ook niet haar dag, weer op verkeerde schaatsen?
toch verlies beperkt gehouden en op koers voor plek 3
Mijn World Cup was ook drie keer niks. Naast de afwezigen is Liiv ziek en valt Blondin. Mass start bij de mannen was ook niet echt een succes.paultje wrote: ↑03 Feb 2025, 09:05ik miste er ook wel een aantal
Katsuhiro Kuratsubo had 2 keer top5 kunne rijden. doordat hij al een keer gevallen is en gediskwalificeerd verhuist hij ook nog naar b groep
cho was niet verder dan top10 gekomen maar ook die mis ik
dul op mass start weet je het nooit maar toch top5 kon zomaar
verder valt prins en is het niks met wennemars
toch verlies beperkt gehouden en op koers voor plek 3
Helaas geen clean sheet voor Stolz.ChefSpijker wrote: ↑02 Feb 2025, 22:23Hoeveel euro bonus krijg je voor het verslaan van Stolz in een (rechtstreeks) duel? Tientje?![]()
Welke discussie? Gewoon op waarde geklopt. Niet eens derde ook. Gister op 3000 ook al matig en net aan voor In 't Hof. Gewoon de absolute topvorm niet.Laatste man wrote: ↑16 Feb 2025, 15:03Nou exit Beune of niet? Dit kan weer een ouderwets schaats discussie weekend worden.
Ach ja hoort erbij. Les voor komend jaar, geen (dure) schaatser nemen die in het voorseizoen niet fit isJordy wrote: ↑15 Feb 2025, 22:11Daleman die zich plaatst ten koste van Schulting op de 500 meter scheelt toch wel. Hopelijk herhaalt ze dat op de 1.000 meter. Wel extra zonde nu dat ze niet aan het NK Sprint heeft meegedaan.
Chef wel echt de pechvogel van het seizoen. Na die afmelding op het WCKT denk je balen, maar de echte euro’s komen pas later. Wie had toen gedacht dat Kok sterker dan ooit zou zijn en Roest niet eens komt opdagen…
Discussie over plaatsen op dit toernooi. Ze vinden wel een discussie.ChefSpijker wrote: ↑16 Feb 2025, 15:12Welke discussie? Gewoon op waarde geklopt. Niet eens derde ook. Gister op 3000 ook al matig en net aan voor In 't Hof. Gewoon de absolute topvorm niet.Laatste man wrote: ↑16 Feb 2025, 15:03Nou exit Beune of niet? Dit kan weer een ouderwets schaats discussie weekend worden.
Altijd riskant natuurlijk, aan de andere kant bij Laatste Man pakt het geweldig uit met Kok en ook met Nuis heeft het wel vaker positief uitgepakt. Kan dus zeker lonen als ze er goedkoop genoeg uitgaan om de gok te wagen. De volle prijs betalen voor zo iemand is natuurlijk wel nog een andere zaak.ChefSpijker wrote: ↑16 Feb 2025, 15:13Ach ja hoort erbij. Les voor komend jaar, geen (dure) schaatser nemen die in het voorseizoen niet fit isJordy wrote: ↑15 Feb 2025, 22:11Daleman die zich plaatst ten koste van Schulting op de 500 meter scheelt toch wel. Hopelijk herhaalt ze dat op de 1.000 meter. Wel extra zonde nu dat ze niet aan het NK Sprint heeft meegedaan.
Chef wel echt de pechvogel van het seizoen. Na die afmelding op het WCKT denk je balen, maar de echte euro’s komen pas later. Wie had toen gedacht dat Kok sterker dan ooit zou zijn en Roest niet eens komt opdagen…![]()
Denk ook vooral dat Beune overschat wordt op de langere afstanden en met name de 5 km. De tijden die ze schaatst zijn gewoon goed voor haar, maar de rest is beter. Beune is vooral erg goed op hoogte en daar kan ze de 5 km winnen zoals in Calgary, maar op een laaglandbaan heeft ze volgens mij nog nooit bewezen beter te zijn dan degene die nu voor haar eindigen. Natuurlijk had ze wel een kans om zich te plaatsen, maar na de 3 km was het denk ik eerder een verrassing geweest als ze zich wel plaatste op de 5 km.ChefSpijker wrote: ↑16 Feb 2025, 15:12Welke discussie? Gewoon op waarde geklopt. Niet eens derde ook. Gister op 3000 ook al matig en net aan voor In 't Hof. Gewoon de absolute topvorm niet.Laatste man wrote: ↑16 Feb 2025, 15:03Nou exit Beune of niet? Dit kan weer een ouderwets schaats discussie weekend worden.
Nadeel van meerdere namen voor dezelfde afstand. De Boo (simpelweg de beste) en Nuis (met al zijn ervaring) stonden voor mij wel vast dus als Joep hem zou pakken dan moest dat al haast ten koste gaan van Prins. Wel leuk voor Joep dat het eindelijk een keer wel zijn kant uitvalt en met zo'n tijd doe je gewoon meer voor de medailles straks.