Gratis ronde
Gratis ronde
Uit de niet-gekozen schaats(st)ers mag iedere deelnemer nog 3 gratis schaats(st)ers kiezen.
De volgorde wordt als volgt bepaalt:
De ploegleider waarvan als eerste de punten op waren, mag als eerst 1 gratis schaatser kiezen. Daarna de volgende ploegleider etc. Voor de 2e gratis schaatser in omgekeerde volgorde. Voor de 3e gratis schaatser weer de volgorde van gratis schaatser 1.
We starten (zaterdag 25 oktober) direct na het afsluiten van biedronde 4 en gaan, als iedereen aanwezig is, achter elkaar door voor de 3 gratis schaatsers. Het streven is om uiterlijk woensdag 29 oktober deze ronde af te kunnen sluiten.
De volgorde wordt als volgt bepaalt:
De ploegleider waarvan als eerste de punten op waren, mag als eerst 1 gratis schaatser kiezen. Daarna de volgende ploegleider etc. Voor de 2e gratis schaatser in omgekeerde volgorde. Voor de 3e gratis schaatser weer de volgorde van gratis schaatser 1.
We starten (zaterdag 25 oktober) direct na het afsluiten van biedronde 4 en gaan, als iedereen aanwezig is, achter elkaar door voor de 3 gratis schaatsers. Het streven is om uiterlijk woensdag 29 oktober deze ronde af te kunnen sluiten.
Re: Gratis ronde
1. Chef
2. Laatste Man
De rest wordt nog bepaald door ronde 4
2. Laatste Man
De rest wordt nog bepaald door ronde 4
Dit gaat de volgorde worden
1. Chef
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
1. Vinnie
2. Jordy
3. Fair Play
4. Paultje
5. Gujanator
6. Johnny
7. Team Vulture
8. Laatste Man
9. Chef
1. Chef
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
1. Chef
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
1. Vinnie
2. Jordy
3. Fair Play
4. Paultje
5. Gujanator
6. Johnny
7. Team Vulture
8. Laatste Man
9. Chef
1. Chef
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
speedresults krijgt het druk dit weekend 
Heeft Chef wel door dat de gratis ronde al begonnen is en hij als eerste is?
Duurt nu toch wel lang, al kan hij natuurlijk ook gewoon een weekendje weg zijn ofzo.
Duurt nu toch wel lang, al kan hij natuurlijk ook gewoon een weekendje weg zijn ofzo.
We hebben gelukkig nog een aantal dagen en kunnen er snel doorheen.
is vast weekendje weg of druk.
er zijn nu in iedergeval genoeg uitslagen van het weekend bekend dat daar niet meer op gewacht hoeft te worden
heb lijste van 12 dus hopelijk kom ik de eerste 2 rondes daar mee door
er zijn nu in iedergeval genoeg uitslagen van het weekend bekend dat daar niet meer op gewacht hoeft te worden
heb lijste van 12 dus hopelijk kom ik de eerste 2 rondes daar mee door
Je bent als 13de voor de 2de keer dus met een lijstje van 12 moet dat wel goedkomen.
Al zullen de meeste nu wel een naam pakken die aardig heeft gepresteerd bij de nationaal kampioenschappen dus het kan snel gaan met je lijstje.
Nou ja, misschien maar beter dat alle uitslagen zometeen bekend zijn. Dan hebben we gewoon dezelfde kennis met het ingaan van de gratis ronde.
Misschien wel het ‘eerlijkste’ om de gratis ronde zo te beginnen. Met de kennis van nu, zijn er wellicht wel wat betere opties dan Schlörb, Golubeva en Palka, maar dat geldt ook voor andere die in Ronde 4 nog hun punten op hebben gemaakt voordat de tijden bekend waren. Wel heel tevreden over de tijden van Lamarche en Kerkhoff.
Al zullen de meeste nu wel een naam pakken die aardig heeft gepresteerd bij de nationaal kampioenschappen dus het kan snel gaan met je lijstje.
Nou ja, misschien maar beter dat alle uitslagen zometeen bekend zijn. Dan hebben we gewoon dezelfde kennis met het ingaan van de gratis ronde.
Misschien wel het ‘eerlijkste’ om de gratis ronde zo te beginnen. Met de kennis van nu, zijn er wellicht wel wat betere opties dan Schlörb, Golubeva en Palka, maar dat geldt ook voor andere die in Ronde 4 nog hun punten op hebben gemaakt voordat de tijden bekend waren. Wel heel tevreden over de tijden van Lamarche en Kerkhoff.
heb wel duidelijke voorkeur voor 3 maar denk dat die er wel als eerste uitgaan 
vooral erg teleurgesteld in kimi. die mag niks rijden denk ik. Hoe kan je het zo kwijt zijn.
Herzog gaat wel lekker gelukkig. en ben erg benieuwd ook naar Mcgregor , Mcdermott en Johnsson die lijken wel stappen gezet te hebben.
en niet van dit weekend maar Sonnekalb wordt wel een vette plus denk ik
en mijn italianen doen het ook lekker in Inzell
Herzog gaat wel lekker gelukkig. en ben erg benieuwd ook naar Mcgregor , Mcdermott en Johnsson die lijken wel stappen gezet te hebben.
en niet van dit weekend maar Sonnekalb wordt wel een vette plus denk ik
en mijn italianen doen het ook lekker in Inzell
Schlörb had ik overigens graag gehad heb nog getwijfeld om in rond 4 eentje voor 2 te pakken plus Schlörb. Denk dat die het goed gaat doen in mass start
Maar kon Westenbroiek niet voor 3 laten liggen
Maar kon Westenbroiek niet voor 3 laten liggen
Golubeva hoopte ik mee te pakken in ronde 4. Verwachtte wel dat een van mijn schaatsers overboden zou worden, maar dat gebeurde niet
- ChefSpijker
Ik kies einde middag. Ben op weg naar huis van weekend Duitsland ja.
- ChefSpijker
1. Chef - Sigurd Henriksen
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
2. Laatste Man
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
-
Laatste man
2. Laatste Man - Cédrick Brunet
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
3. Team Vulture
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
Met Henriksen kan ik meteen de nummer 1 van mijn lijstje afstrepen.
Och ja, wel een troost dat Golubeva en Schlörb ook bij andere op het lijstje stonden. Kan ook nog altijd positief uitpakken, is altijd nog maar afwachten of degene die nu een leuk nationaal kampioenschap schaatsen daadwerkelijk straks ook internationaal wat maken.
Och ja, wel een troost dat Golubeva en Schlörb ook bij andere op het lijstje stonden. Kan ook nog altijd positief uitpakken, is altijd nog maar afwachten of degene die nu een leuk nationaal kampioenschap schaatsen daadwerkelijk straks ook internationaal wat maken.
die stond bij mij niet eens bij de 12 en ook niet bij de 10 die ik vanmiddag er nog bij gezet heb.
zo kom ik met de 12 in iedergeval al 2 rondes door 
brunet stond dan wel bij de top 3
brunet stond dan wel bij de top 3
-
TeamVulture
3. Team Vulture Stefan Emele
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
3. Team Vulture Stefan Emele
4. Johnny
5. Gujanator
6. Paultje
7. Fair Play
8. Jordy
9. Vinnie
emele vorig jaar wel 44 cent opgeleverd maar met sonnekalb erbij denk ik dat het niet veel wordt, dus niet op mijn lijst van 12+10
-
TeamVulture
bij de gratis rijders is in principe alles meegenomen toch? De euro's zullen bij mij vooral van Stolz en De Boo moeten komen.