Thx Choufket en ook gefeliciteerd!
Ik vind dit soort toernooien wel boeiend omdat er minder bekende spelers aan meedoen, die dus niet veel gekozen worden. Wanneer je daarvan 1 hebt die het goed doet zit je gebakken.
Ik begrijp niet waarom niemand hier mijn team optimalisatie software wil uitproberen. Het is het ultieme fantasy sport manager gereedschap.
Ik bied haar gratis aan. Het is alleen maar een tool. Je bepaalt zelf welke data erin gaat (en hebt dus volledige controle over je team) en hij maakt daarvan het optimale team.
Wat erin gaat is een date file met in kolomen, spelers namen en de zweeler prijzen en hoeveel je denkt dat deze speler gaat opleveren. Verder is er nog een configuratie file met daarin wat je budget is en hoeveel spelers je moet kiezen. De software vind binnen een seconde je optimate team. Dus het team dat met het gegeven budget de meeste punten gaat opleveren van wat je denkt.
En bevalt het team niet, bijvoorbeeld omdat Rory op het punt staat vader te worden en je hem pertinent niet in je team wilt hebben, dan kun je de data file Rory op onaantrekkelijk zetten en de software opnieuw draaien met weer een optimaal team tot gevolg.
Voordelen:
- het scheelt me een heleboel tijd
- als ik niets win kan ik de software de schuld geven