Eerste voorstel:
donderdag 9 oktober 20.00 uur: Opening biedronde 1
Deadline snelbiedregel: vrijdag 10 oktober 18.00 uur
Deadline schaatsers plaatsen op de biedlijst: maandag 13 oktober 19.00 uur
Maandag 13 oktober 20.00 uur: Starten 1 voor 1 bieden (groepsgewijs) en aansluitend de sluiting biedronde 1
Maandag 13 oktober na afsluiten biedronde 1 (ca. 22.00 uur): Opening biedronde 2
Deadline snelbiedregel: dinsdag 14 oktober 18.00 uur
Deadline schaatsers plaatsen op de biedlijst: donderdag 16 oktober 19.00 uur
donderdag 16 oktober 20.00 uur: Starten 1 voor 1 bieden (groepsgewijs) en aansluitend de sluiting biedronde 2
donderdag 16 oktober na afsluiten biedronde 2 (ca. 22.00 uur): Opening biedronde 3
Deadline snelbiedregel: vrijdag 17 oktober 18.00 uur
Deadline schaatsers plaatsen op de biedlijst: dinsdag 21 oktober 19.00 uur
dinsdag 21 oktober 20.00 uur: Starten 1 voor 1 bieden (groepsgewijs) en aansluitend de sluiting biedronde 3
dinsdag 21 oktober na afsluiten biedronde 3 (ca. 22.00 uur): Opening biedronde 4
zaterdag 25 oktober 22.00 uur: Sluiting biedronde 4
Na het afsluiten van biedronde 4 (ca. 22.00 uur) kan ronde 5 de GRATIS rondes (3 stuks) starten. Einde uiterlijk woensdag 29 oktober.
Schema biedavonden
Re: Schema biedavonden
ik heb de 16 de een ingreep in ziekenhuis onder roes. Je mag dan 1 dag niet rijden en geen grote beslissingen nemen. Zal dit biedspel daar ook onder vallen lol?
In een Olympisch jaar zullen de dames vast wel aan anticonceptie doen dus te veel risico met je biedingen loop je niet.
Mocht je me die avond blijven overbieden op Kok, wil ik er overigens best mee instemmen dat die biedingen ongeldig verklaart worden, omdat je gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar was.
Met AI weet je het tegenwoordig nooit. Foto’s van zwangere schaatsers zijn zo gemaakt.Jordy wrote: ↑06 Oct 2025, 21:16In een Olympisch jaar zullen de dames vast wel aan anticonceptie doen dus te veel risico met je biedingen loop je niet.
Mocht je me die avond blijven overbieden op Kok, wil ik er overigens best mee instemmen dat die biedingen ongeldig verklaart worden, omdat je gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar was.
Let op:
De biedavonden beginnen om 20.00 uur, zoals vorig jaar.
De biedavonden beginnen om 20.00 uur, zoals vorig jaar.