is er ook al wat bekend van lollo?
Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026
- ChefSpijker
Re: Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026
Daar was ik al bang voor
Ik heb het al eerder aangegeven. Het spel wordt niet beslist op de Olympische Spelen, maar wordt bepaald door wel of geen deelname
aan het WK. Ik ben ook bang dat Ziomek en Dawson afhaken.
Ik ben echt benieuwd wie wel deelnemen. Voorlopig weinig bekend hierover. Alleen Nederland, Japan, Canada, Italië en Stolz (2X).
Dat is wel een domper, maar ik zou de moed nog niet helemaal opgeven. Voor Jordy zijn er ook nog een paar grote vraagtekens met onder andere Ning, Bowe en Han, en is al bekend dat Blondin niet rijdt. Als Ning en Bowe niet meedoen denk ik niet dat hij een podiumkandidaat over heeft en dan wordt het toch vooral centen sprokkelen. Volgens mij mogen Zueva en Semenova niet meer meedoen, dus die mist hij ook. Van Han verwacht ik sowieso niet zoveel. En Bowe verwacht ik eigenlijk niet op de startlijst.JohnnyJ wrote: ↑25 Feb 2026, 17:20Daar was ik al bang voor. Voor mij betekent dit dat ik plek 1 wel kan vergeten.
Ik heb het al eerder aangegeven. Het spel wordt niet beslist op de Olympische Spelen, maar wordt bepaald door wel of geen deelname
aan het WK. Ik ben ook bang dat Ziomek en Dawson afhaken.
Ik ben echt benieuwd wie wel deelnemen. Voorlopig weinig bekend hierover. Alleen Nederland, Japan, Canada, Italië en Stolz (2X).
Jij hebt met Kok wel de gedoodverfde winnaar bij de sprint, en met Zurek een podiumkandidaat.
Wel staat Jordy er in de potverdeling ook heel goed voor. Maar in de eindstand zonder pot geef ik je nog een prima kans.
Dit zet wel ook de deur op een kier voor mij. Met Wiklund, Semirunniy en Maltais heb ik drie goede die wel zullen rijden. Het is te hopen dat Jackson dat ook doet, want zij is kanshebber voor plek drie. Rio Yamada kan leuk scoren en in het beste geval pakt Daleman dat laatste ticket en daarmee ook nog een paar mooie centen. Ik sta ook goed in de pot, maar wel achter Jordy. Het verschil is wel groot om in te halen, maar als alles op zijn plek valt kan het nog.
Het is belachelijk dat Zueva en Semenova niet mee mogen doen. Wel met de Olympische Spelen en niet met het WK. Slaat nergens op.
Volgens geruchten zouden naast Ghiotto ook Sablikova en Bowe niet meedoen.
Jackson waarschijnlijk wel, die zou al gesignaleerd zijn in Heerenveen.
Ook Lollobrigida, Pergher, Di Stefano en Lorello zouden volgens insiders ook meedoen.
Nuis daarentegen heeft vandaag gezegd dat hij, nu hij geen aanwijsplek heeft gekregen, niet aan het NK gaat meedoen en zijn seizoen beëindigt. Maar het blijft wachten op de officiële inschrijving en dan pas weten we zeker wie wel en wie niet meedoen aan het WK.
Volgens geruchten zouden naast Ghiotto ook Sablikova en Bowe niet meedoen.
Jackson waarschijnlijk wel, die zou al gesignaleerd zijn in Heerenveen.
Ook Lollobrigida, Pergher, Di Stefano en Lorello zouden volgens insiders ook meedoen.
Nuis daarentegen heeft vandaag gezegd dat hij, nu hij geen aanwijsplek heeft gekregen, niet aan het NK gaat meedoen en zijn seizoen beëindigt. Maar het blijft wachten op de officiële inschrijving en dan pas weten we zeker wie wel en wie niet meedoen aan het WK.
ook benieuwd welke koreanen gaan verschijnen en of Gao zin in een WK heeft (waarschijnlijk niet)
kampioenschap NK sprint dames wordt spannend zonder kok en leerdan.
denk 4 kandidaten:
Daleman
Hoogendoorn
Verkerk
Fledderus
heel misschien nog Grevelt
hopelijk wordt het Verkerk of Hoogendoorn
denk 4 kandidaten:
Daleman
Hoogendoorn
Verkerk
Fledderus