Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026

paultje

Re: Chatbox Schaatsbiedspel 2025/2026

Post by paultje » 11 Feb 2026, 23:19

Jordy wrote:
11 Feb 2026, 22:19
Die uitslagen in de wereld beker erbij halen zonder context is natuurlijk onzin. Nuis dq, niet starten en b-groep betekent niet dat Prins beter is. Ning start 3x enkel voor de punten en wordt zo’n beetje laatste, ook dat betekent niet dat Prins beter is.

Zowel Nuis als Ning zijn meer van het pieken en Prins is de constante factor. Het is niet voor niets dat hij er vaak buitenvalt, die andere zijn op het moment dat het er echt om gaat gewoonweg beter.

Milaan is echt geen betere baan dan Inzell of Thialf, de meeste schaatsen gewoon trager, maar er zijn een paar toppers die perfect pieken en ongeloofelijk baanrecords schaatsen waardoor de omstandigheden goed lijken. Voor iemand die niet van het pieken is zoals Prins lijkt zijn Inzell tijd een mooi vergelijk, dan wordt hij hier 7de net achter Nuis. Misschien zou hij zijn Thialf tijd kunnen redden dan wordt hij 5de. Streep je Nuis weg dan was Nederland dus 2, 5 en 6 met Prins net zoals nu. Oftewel realistisch gezien heeft het helemaal niets uitgemaakt.

Was het dan helemaal ondenkbaar dat Prins hier brons had gepakt? Als Wennemars niet gehinderd was ja, dan was Prins volledig kansloos voor een medaille. Doordat Wennemars gehinderd werd bleek hij niet helemaal kansloos, maar het was nog steeds onwaarschijnlijk. De kans dat één team bij de ploegenachtervolging een fout maakt is echter veel groter dan de kans dat één van de 3 topfavorieten dusdaning gehinderd wordt dus als het model daar rekening mee zou houden dan spreekt het alleen maar in het voordeel van de TP. Daarnaast maakt Nederland in zo’n geval een goede kans op brons terwijl Wennemars met hinder waarschijnlijk nog steeds voor Prins was geëindigd en een medaille dus nog steeds onwaarschijnlijk zou zijn geweest.

moet toch wel erg lachen om deze post. Jij redeneert net zo in jou voordeel als ik in mijn :P

Jordy

Post by Jordy » 11 Feb 2026, 23:21

Kunnen we het tegenvallen noemen? Ik denk dat zijn schaats(t)ers naar verwachting presteren, maar een uitschieter uitblijft. Zurek en Ghiotto zou je vooraf ook op plek 4 inschatten, weliswaar achter een andere nummer 3. Het was natuurlijk niet ondenkbaar dat ze het beter zouden doen, maar tegenvallen doen ze niet. Sablikova die afzegt is jammer en kost hem wel wat, maar scheelt uiteindelijk ook misschien 2 dubbeltjes.

De massa start gaat voor mij cruciaal zijn, die kan me naar plek 1 brengen. Daarna wordt het echter erg spannend wie nog zin heeft in een WK Allround en Sprint, want de strijd gaat hoe dan ook niet gestreden zijn.

paultje

Post by paultje » 11 Feb 2026, 23:26

Jordy wrote:

Milaan is echt geen betere baan dan Inzell of Thialf, de meeste schaatsen gewoon trager, maar er zijn een paar toppers die perfect pieken en ongeloofelijk baanrecords schaatsen waardoor de omstandigheden goed lijken. Voor iemand die niet van het pieken is zoals Prins lijkt zijn Inzell tijd een mooi vergelijk, dan wordt hij hier 7de net achter Nuis.

Je weet toch ook dat Prins de week voor inzel ziek was he?

Jordy

Post by Jordy » 11 Feb 2026, 23:37

paultje wrote:
11 Feb 2026, 23:19
moet toch wel erg lachen om deze post. Jij redeneert net zo in jou voordeel als ik in mijn :P
Zou het niet in mijn voordeel willen noemen hoor. Voor het biedspel had ik gezegd, laat Prins maar lekker gaan joh en dan kon Bosker de 1.500, 5km en MS op het EK doen. Daar had hij sowieso meer gehaald dan op de OS net zoals Prins sowieso meer heeft gehaald op het EK. Wat dat betreft redeneren we allebei lekker in ons nadeel. :lol:

Denk gewoon oprecht dat een medaille voor Prins niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk was. Met de kennis van nu, was die kans wel groter, maar nog steeds erg klein. Een medaille voor de TP is ook niet per se heel waarschijnlijk, maar de kans is nog altijd groter. Al zal iedereen wel zeggen dat het onterecht was als ze het niet halen, de kans was groter. De data onderbouwt dat ook en daar baseert de selectiecommissie zich begrijpelijk op. Wilt natuurlijk niet alles zeggen, de data en kansberekening zag er voor Lollo ook niet heel rooskleurig uit. ;)

Jordy

Post by Jordy » 11 Feb 2026, 23:54

paultje wrote:
11 Feb 2026, 23:26
Jordy wrote:

Milaan is echt geen betere baan dan Inzell of Thialf, de meeste schaatsen gewoon trager, maar er zijn een paar toppers die perfect pieken en ongeloofelijk baanrecords schaatsen waardoor de omstandigheden goed lijken. Voor iemand die niet van het pieken is zoals Prins lijkt zijn Inzell tijd een mooi vergelijk, dan wordt hij hier 7de net achter Nuis.
Je weet toch ook dat Prins de week voor inzel ziek was he?
Dat was voor het EK en niet voor Inzell en sowieso viel dat wel allemaal mee. Of hij helemaal fit aan de OS zou beginnen weet je natuurlijk ook niet als hij blijkbaar zo vaak ziek is. ;)

Maar goed, het is een erg selectieve quote, want daarna kijk ik ook voor de volledigheid naar zijn Thialf tijd. Daar wordt hij 3de in de WB en dat was zijn beste uitslag ooit. Zoals ik zeg was ook die tijd slechts genoeg voor plek 5 of 6 als Wennemars niet gehinderd was. Alles beter dan die beste prestatie zou toch een verrassing zijn geweest. Zoals gezegd, niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.

paultje

Post by paultje » 12 Feb 2026, 07:25

Prins had voor het EK niet getrained omdat hij er geen zin in had. Voor Inzel was hij echt ziek. En dat heeft zeker effect gehad op de tijden op EK en in inzell.
Last edited by paultje on 12 Feb 2026, 07:41, edited 1 time in total.

paultje

Post by paultje » 12 Feb 2026, 07:40

Jordy wrote:
11 Feb 2026, 23:54

Maar goed, het is een erg selectieve quote, want daarna kijk ik ook voor de volledigheid naar zijn Thialf tijd. Daar wordt hij 3de in de WB en dat was zijn beste uitslag ooit. Zoals ik zeg was ook die tijd slechts genoeg voor plek 5 of 6 als Wennemars niet gehinderd was. Alles beter dan die beste prestatie zou toch een verrassing zijn geweest. Zoals gezegd, niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk.
het is zowat 1/3 van je betoog...
als je kijkt naar d e tijden dan zijn de eerste 8 van heerenveem die rijden allemaal duidelijk sneller op OS. OOk Zurek rijdt gewoon 0,45 sneller dus waarom zou Prins dat niet kunnen?
alleen sonnekald duidelijker slechter maar die is ingestort in het seizoen.

Zou bijna denken dat je onderdeel van de selectie commissie bent en erg krampachtig het blijft verdedigen ondanks dat de cijfers nu toch echt wat anders zeggen. Ja inderdaad door Pech bij andere maar zo zie je maar ....
Maar we kijken ook duidelijk heel verschillend naar de TP want ik denk dat ze daar 0,0 kans hebben zelfs niet als er een team uitvalt.
sta ik straks voor ... als ze brons pakken hahaha

Jordy

Post by Jordy » 12 Feb 2026, 08:39

1/3de van mijn betoog ging over Inzell en Heerenveen de meest representatieve wedstrijden om te zien wat mogelijk was. Als je daar dan enkel het gedeelte over Inzell uithaalt, omdat dat je uitkomt en het gedeelte over Heerenveen volledig negeert. Ja dan noem ik dat selectief quoten.

En ook nu ga je weer lekker op de selectieve route verder. Je vergelijkt met Ning en Nuis om aan te geven dat Prins meestal beter is. Negeert daar even dat in de meeste van die gevallen er een reden was. Een dq of enkel starten voor de punten is geen representatief vergelijk. De keren dat Nuis en Ning er vol voor gingen en wel beter waren, negeer je ook maar even.
Nu je Zurek erbij haalt wordt het eigenlijk gewoon lachwekkend. Zurek is wel alle ritten voluit gegaan net als Prins. Dat is nou net een schaatser waar jouw logica wel redelijk op toepasbaar is. Maar dat komt je niet uit, want dat is 4-1 voor Zurek met daarnaast ook nog een EK waarbij Zurek een klasse apart was. Volgens jouw logica zouden we dan moeten zeggen ja Prins was zeker achter Zurek geëindigd dus kansloos voor een medaille. Dat weet je zelf ook dus daar besluit je om te verwijzen naar die ene wedstrijd waar Zurek achter Prins eindigde. In plaats van de conclusie te trekken dat dit misschien een minder race van Zurek en/of een betere van Prins was, pak je die ene race om te zeggen dat Prins nog beter kan. Want even goed als zijn beste race is niet voldoende, het moet nog beter.

De 10de tijd in Inzell en Heerenveen tijdens de WB waren duidelijk sneller dan de 10de tijd op de OS. Terwijl iedereen hierna piekt dus ja, de baan is minder goed (zoals verwacht) dan die andere 2. Ja, er zijn schaatsers die in topvorm zijn en echt geweldige tijden neerzetten, maar een Zurek was juist minder dan in Inzell. Wel beter dan in Heerenveen inderdaad, maar dat was dan ook zijn minste race van het seizoen.

Iedereen hier zegt “Nee, we denken niet dat Prins het gered had”, jij houdt juist als enige krampachtig vast dat hij het wel gered zou hebben. Was hij kansloos? Nee, als alles zijn kant op viel zoals jij redeneert dan had hij een kans. Was het waarschijnlijk? Nee, de cijfers zeggen van niet.

Wat betreft de TP, we shall see. Maar ik hoop niet dat een val van NL of een 4de plek als bewijs wordt gebruikt dat ze echt volledig kansloos waren. Eindigen ze na een normale race op plek 6 ja, dan moeten we die conclusie wel trekken.

paultje

Post by paultje » 12 Feb 2026, 09:52

Nou ja jij komt met redenaties waarom hij nagenoeg geen kans zou hebben gehad in deze uitslag. Ik geef voorbeelden waaruit je dta niet zo zwart wit kan zeggen. Dat is met cijfers je kan de ene kant op redeneren en de andere kant op als je de cijfers pakt die uitkomen.

Je kunt het dus echt niet zo zwart wit zeggen. Als de top 8 van heerenveen sneller rijdt waarom Prins dan niet. En Inzel daar was Prins echt ziek geweest dus dat is wat lastig te gebruiken.
En ik zeg nergens dat hij zeker voor Ning of zo had geeindigd maar feit is wel dat hij vaak van de nummer 3 op OS wint. Zurek was nu misschien minder maar ja je weet gewoon niet hoe Prins was geweest. En ik zeg ook met deze tijden en deze uitslag zou hij een kans hebben gehad en ja daar hoort bij met de wissel van Wennemars en de slechtere prestatie van Zurek. DE bond deed alsof er 0,0 kans was nou deze uitslag en wat er gebeurde maakt het dus geen 0,0.

Ach ja we worden het hier niet over eens. Zou mooi zijn als Prins zich plaatst voor WK maar ja als er dan een uitkomst uit komt die niet uitkomt is de rest waarschijnlijk niet meer gemotiveerd voor wk.

Ik vind in iedergeval beweren dat Prins nagenoeg geen kans had (ook als wennemars niet slechte wissel had) gewoon onzin. Hij staat er niet dus je weet het niet.

Als prins op okt niet een slechte laatste bocht rijdt had hij hier zowiezo op zowel 1000 als 1500 gestaan. Tja als als als...maar zeggen maar een zeer kleine kans nee daar ga ik niet in mee.

Gujanator

Post by Gujanator » 12 Feb 2026, 10:04

Jordy wrote:
11 Feb 2026, 23:21
Kunnen we het tegenvallen noemen? Ik denk dat zijn schaats(t)ers naar verwachting presteren, maar een uitschieter uitblijft. Zurek en Ghiotto zou je vooraf ook op plek 4 inschatten, weliswaar achter een andere nummer 3. Het was natuurlijk niet ondenkbaar dat ze het beter zouden doen, maar tegenvallen doen ze niet. Sablikova die afzegt is jammer en kost hem wel wat, maar scheelt uiteindelijk ook misschien 2 dubbeltjes.

De massa start gaat voor mij cruciaal zijn, die kan me naar plek 1 brengen. Daarna wordt het echter erg spannend wie nog zin heeft in een WK Allround en Sprint, want de strijd gaat hoe dan ook niet gestreden zijn.
Tegenvallen is misschien een groot woord. Zurek had ik wel echt op het podium verwacht en Dawson had op basis van zijn World Cups toch ook 1 of 2 plekjes hoger moeten eindigen. Dat gaat inderdaad niet om hele grote bedragen ten opzichte van de verwachting . Aan de andere kant hadden ze ook uit hun slof kunnen schieten en dan was de spanning wel een stuk minder geweest. Bijvoorbeeld als Kok goud won, Zurek zilver, Ghiotto brons en Sablikova en Dawson 5e had dat anderhalve euro meer opgeleverd en was het verschil wel heel groot geworden.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 12 Feb 2026, 11:26

paultje wrote:
11 Feb 2026, 23:16
Gujanator wrote:
11 Feb 2026, 22:32
Voor Pauls score maakt het denk ik niks uit. Hij zou nooit het EK hebben gereden als hij was geplaatst en vierde op de OS is exact evenveel waard als tweede op het EK.

Maar eigenlijk was het enige realistische scenario dat hij 1 afstand had mogen rijden op de Spelen. Dan was het niet plaatsen en EK rijden sowieso beter.
o zeker voor het spel beter dat Prins EK heeft gedaan.

Maar Prins met deze uitslag kansloos voor brons te achten vind ik echt grote onzin.

En de TP geloof ik gewoon totaal niet in maar we zullen zien. Als tp straks brons pakt sta ik mooi voor .... ;)
Wennemars had zeker brons gehaald als hij niet gehinderd was. Zilver denk ik net niet, dan had hij 0,81 sneller dan Boo moeten zijn in de laatste ronde en ik denk niet dat hij dit gehaald had. Prins had, gelet op de tijden van Ning, Zurek en Nuis, wel op plek 4 kunnen eindigen.
Zurek had de pech dat hij in de laatste rit zat en de laatste buitenbocht had. In tegenstelling tot Gujanator denk ik dat de laatste binnenbocht nog altijd het meeste voordeel biedt. Ik ken geen analyses hierover, maar mijn gevoel zegt dat de meeste wedstrijden en medailles op de 1000 gewonnen zijn met de laatste binnenbocht.

Waar niemand het over heeft is het feit dat bij de OS selectie ook Hoolwerf buiten de ploeg is gelaten. Naar mijn mening volledig ten onrechte. Hoolwerf heeft alle WB wedstrijden in dienst van de massastart gereden en had met zijn eindsprint zeker kans op een medaille gehad. Hij had alleen de pech dat Bergsma op slimme wijze 2 wereldbekers won en daardoor in de matrix op 1 terecht kwam.
Ik ben het met Paul eens en heb ook weinig vertrouwen in de TP. Denk niet dat ze daar kans maken op een medaille en eerder 5e worden dan een podiumplek. Maar laten ze mij en Paul maar eens verrassen.

Gujanator

Post by Gujanator » 12 Feb 2026, 11:43

JohnnyJ wrote:
12 Feb 2026, 11:26
paultje wrote:
11 Feb 2026, 23:16
Gujanator wrote:
11 Feb 2026, 22:32
Voor Pauls score maakt het denk ik niks uit. Hij zou nooit het EK hebben gereden als hij was geplaatst en vierde op de OS is exact evenveel waard als tweede op het EK.

Maar eigenlijk was het enige realistische scenario dat hij 1 afstand had mogen rijden op de Spelen. Dan was het niet plaatsen en EK rijden sowieso beter.
o zeker voor het spel beter dat Prins EK heeft gedaan.

Maar Prins met deze uitslag kansloos voor brons te achten vind ik echt grote onzin.

En de TP geloof ik gewoon totaal niet in maar we zullen zien. Als tp straks brons pakt sta ik mooi voor .... ;)
Wennemars had zeker brons gehaald als hij niet gehinderd was. Zilver denk ik net niet, dan had hij 0,81 sneller dan Boo moeten zijn in de laatste ronde en ik denk niet dat hij dit gehaald had. Prins had, gelet op de tijden van Ning, Zurek en Nuis, wel op plek 4 kunnen eindigen.
Zurek had de pech dat hij in de laatste rit zat en de laatste buitenbocht had. In tegenstelling tot Gujanator denk ik dat de laatste binnenbocht nog altijd het meeste voordeel biedt. Ik ken geen analyses hierover, maar mijn gevoel zegt dat de meeste wedstrijden en medailles op de 1000 gewonnen zijn met de laatste binnenbocht.

Waar niemand het over heeft is het feit dat bij de OS selectie ook Hoolwerf buiten de ploeg is gelaten. Naar mijn mening volledig ten onrechte. Hoolwerf heeft alle WB wedstrijden in dienst van de massastart gereden en had met zijn eindsprint zeker kans op een medaille gehad. Hij had alleen de pech dat Bergsma op slimme wijze 2 wereldbekers won en daardoor in de matrix op 1 terecht kwam.
Ik ben het met Paul eens en heb ook weinig vertrouwen in de TP. Denk niet dat ze daar kans maken op een medaille en eerder 5e worden dan een podiumplek. Maar laten ze mij en Paul maar eens verrassen.
Op zich best een goed punt. Hoolwerf had die team pursuit ook kunnen rijden. Hij heeft daar ook ervaring mee, al is hij wel iets minder dan Bosker. Bergsma had dan de 5km kunnen rijden met net zo weinig kans als Bosker nu. En dan had de mass start wel meer kans gehad. Ik weet alleen niet of de selectiecriteria dit toestonden, of je had het moeten framen dat je Hoolwerf voor de TP meeneemt en dat hij dan ook de mass start mag rijden.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 12 Feb 2026, 11:43

Ik krijg de indruk dat iedereen denkt dat het spel op de Olympische Spelen gewonnen wordt. Daar ben ik het niet mee eens. Het spel wordt gewonnen op het WK Sprint en Allround. De bepalende factor is wie wel en wie hier niet aan meedoen. Wat de Nederlanders betreft denk ik wel dat alle Nederlanders aan start zullen staan. Zelfs een Leerdam, gewoon omdat dit in Thialf/Heerenveen is.

Voor mij is belangrijk wat Ziomek, Sablikova, Ghiotto en Dawson gaan doen. Ziomek heeft dit seizoen alleen maar 500 gereden en ik denk dan ook dat zij geen WK Sprint zal doen. En wat doet Sablikova? Volgens mij heeft Tsjechië maar 1 startplek en Zdrahalova is beter dan zij.
En wat doet Ghiotto? Giovanni en Di Stefano kunnen ook gaan. En Dawson heeft misschien geen trek om naar Heerenveen te reizen en houdt het wel voor gezien na de Olympische Spelen.

En wat de anderen betreft :?: Wat doet Lollobrigida en neemt Leerdam inderdaad afscheid in Heerenveen of vinden beide schaatsers het wel goed na de OS en hun gouden medaille. En zo zijn er misschien nog een paar schaatsers die afzeggen voor het WK.
Voor mij is duidelijk dat het wel of niet deelnemen aan het WK de eindstand in het spel bepaalt en niet deze Olympische Spelen.

Gujanator

Post by Gujanator » 12 Feb 2026, 11:44

Breaking news zie ik. Kerkhoff heeft last van haar rug, waardoor Groenewoud de 5KM zal rijden.

Gujanator

Post by Gujanator » 12 Feb 2026, 11:49

JohnnyJ wrote:
12 Feb 2026, 11:43
Ik krijg de indruk dat iedereen denkt dat het spel op de Olympische Spelen gewonnen wordt. Daar ben ik het niet mee eens. Het spel wordt gewonnen op het WK Sprint en Allround. De bepalende factor is wie wel en wie hier niet aan meedoen. Wat de Nederlanders betreft denk ik wel dat alle Nederlanders aan start zullen staan. Zelfs een Leerdam, gewoon omdat dit in Thialf/Heerenveen is.

Voor mij is belangrijk wat Ziomek, Sablikova, Ghiotto en Dawson gaan doen. Ziomek heeft dit seizoen alleen maar 500 gereden en ik denk dan ook dat zij geen WK Sprint zal doen. En wat doet Sablikova? Volgens mij heeft Tsjechië maar 1 startplek en Zdrahalova is beter dan zij.
En wat doet Ghiotto? Giovanni en Di Stefano kunnen ook gaan. En Dawson heeft misschien geen trek om naar Heerenveen te reizen en houdt het wel voor gezien na de Olympische Spelen.

En wat de anderen betreft :?: Wat doet Lollobrigida en neemt Leerdam inderdaad afscheid in Heerenveen of vinden beide schaatsers het wel goed na de OS en hun gouden medaille. En zo zijn er misschien nog een paar schaatsers die afzeggen voor het WK.
Voor mij is duidelijk dat het wel of niet deelnemen aan het WK de eindstand in het spel bepaalt en niet deze Olympische Spelen.
Beiden zijn heel belangrijk. Als je puur naar het te winnen bedrag kijkt is dat op de Spelen een stuk hoger. Het verschil tussen een eerste en derde plek op de spelen is 50 cent, meer dan veel subtoppers op een WK zullen opleveren. Maar het niet meedoen van een topper op een WK sprint/allround kan ook veel kosten. Ik zou inderdaad niet verbaasd zijn als Ziomek niet meedoet en Sablikova heeft volgens mij al aangekondigd niet mee te doen. Vandaag zou haar laatste race zijn werd gezegd.

JohnnyJ

Post by JohnnyJ » 12 Feb 2026, 12:01

Gujanator wrote:
12 Feb 2026, 11:44
Breaking news zie ik. Kerkhoff heeft last van haar rug, waardoor Groenewoud de 5KM zal rijden.
Oh, dat is een grote tegenvaller voor Jordy en een meevaller voor Laatste Man.
Hopelijk zegt Sablikova ook niet op het laatste moment af. Ik weet namelijk niet of zij voldoende genezen is om mee te doen.

Jordy

Post by Jordy » 12 Feb 2026, 16:50

Pfff, wat een tegenvaller dat Kerkhoff niet meedoet. Had haar zeker top 5 verwacht en niet kansloos voor een medaille. Nu maar hopen dat Groenewoud geen zin heeft in een NK/WK Allround en Kerkhoff goed hersteld.

Hadden Bosker en Kerkhoff zich maar niet geplaatst en lekker het EK geschaatst. Jaloers op Paultje hoor. ;)

Jordy

Post by Jordy » 12 Feb 2026, 17:21

Persoonlijk had ik verwacht:
1. Stolz
2. De Boo
3. Wennemars
4. Zurek
5. Ning
6. Nuis

Zurek op plek 4 is voor mij dus naar verwachting, maar plek 2 was ook niet raar geweest. Anderzijds had het ook plek 6 of misschien met een uitschieter van Sonnekalb, Dubreuil, Liiv of McLeod iets lager kunnen zijn.
Natuurlijk had iets meer gekund, maar tot nu toe gaat het om dubbeltjes. Niemand is er nog echt doorheen gezakt bij Johnny. De 500 meter mannen is een ander verhaal, daar verwacht ik Zurek op 3 achter de Boo en Stolz, maar kan ook 1 zijn of 8. Hetzelfde geldt voor een Bergsma op de massa start, die kan winnen, maar ook buiten de top 10 kan vallen. Dan gaat het om euro’s.

Al ben ik het wel met Johnny eens dat het WK Sprint/Allround doorslaggevend gaat zijn. Uiteindelijk is het bij de OS wel de verwachting dat de teams die goed scoren in de Wereldbeker ook hier weer goed scoren. Dus de teams bovenin zullen normaal redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Bij mij is dat dan nog het meest onzeker vanwege de massa start. Bij het WK Allround/Sprint komen echter ook andere namen boven drijven en het is nog maar zeer de vraag of iedereen aan de start komt. Zijn een Dubreuil, Ning, Blondin, Loubineaud enz. er wel of niet maakt een wereld van verschil.

Hoolwerf op de TP en MS was nog niet eens zo’n gek idee. Misschien had hij nog wel het meeste recht van spreken.

Gujanator

Post by Gujanator » 12 Feb 2026, 17:50

Dat valt tegen. Slechts 3e en 5e met Wiklund en Weidemann. Jasch 8e is naar verwachting. En heel zuur voor Tas.

paultje

Post by paultje » 12 Feb 2026, 18:00

Jordy wrote:
12 Feb 2026, 17:21
Uiteindelijk is het bij de OS wel de verwachting dat de teams die goed scoren in de Wereldbeker ook hier weer goed scoren. Dus de teams bovenin zullen normaal redelijk aan elkaar gewaagd zijn.
behalve het team met lolo :P

Post Reply